|

بیوگرافی مصطفی زمانی و عکس‌های جذابش / یوزارسیف تو بیست سالگی قرتی و به خود رسیده

مصطفی زمانی بازیگر نقش یوزارسیف می باشد که با این کار شناخته شد و حالا چهره ای بسیار پر طرفدار است و تصاویر قبل و بعدش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی کم پیش میاد که کارگردان ریسک کنه و بازیگری که اولین کار حرفه ایش هستش رو به عنوان نقش اصلی بفرسته جلوی دوربین. البته که کمتر هم پیش میاد بازیگر بتونه به بهترین حالت کاراکترش رو از آب در بیاره و باید بگیم یکی از نمونه های بارز درجه یک بودن در کار اولی مصطفی زمانی می باشد. یادتون میاد سال 1387 سریال "یوسف پیامبر" یا بهتره بگیم یوزارسیف رو می دیدیم؟ اون زمان دهه هفتادیا مدرسه میرفتن و خیلیاشون شیفته این بازیگر و البته نقش پیامبر خدا شده بودند. مصطفی زمانی که نقش خود یوسف رو ایفا میکرد، به عنوان اولین کارش شناخته شد. واقعیت اینه که پیش از این کار کسی مصطفی زمانی رو نمیشناخت و بعد از یوزارسیف بود که بازیگری به این نام، اسم و رسم دار شد و حالا از دست چهره های به شدت پر طرفدار البته خوش استعداد سینما و تلویزیون می باشد. مصطفی زمانی چشمانی رنگی دارد که البته در این سریال به دلیل معصومیتی که میخواستن در چهره ایجاد کنند لنز گذاشتن و چشماش رو از رنگ روشن به تیره تغییر دادند.

مصطفی زمانی

بیوگرافی مصطفی زمانی

مصطفی زمانی رو میشه به عنوان یکی از زیباترین چهره ها در بین بازیگران ایرانی دونست که خب با توجه به تصاویر بچگی‌اش ظاهرا آقای بازیگر کلا ژن خوشگلی داشتن و از کودکی زیبا بودند. مصطفی زمانی از هنرمندان دهه شصتی محسوب میشه که در اوایل این دهه متولد شده و حالا در سن و سال میانسالی به سر میبره. وی در 30ام خرداد ماه سال 1361 متولد شده که البته تهرانی نیست و در املش گیلان چشم به جهان گشوده است. 

پدر مصطفی زمانی اهل مازندران و مادرش یک بانوی گیلانی است. بازیگر کاراکتر یوسف در یک خانواده پرجمعیت 7 نفره بزرگ شده که خودش فرزند سوم خانواده هستش و یک خواهر و سه برادر دارد.

مصطفی زمانی

ازدواج و همسر واقعی مصطفی زمانی

برخلاف اخبار ها و شایعاتی که در رابطه با ازدواج مصطفی زمانی 42 ساله منتشر شده، وی ازدواج نکرده و مجرد است. در واقع این بازیگر هیچ خبر رسمی درباره ازدواجش به اشتراک نذاشته و یوزارسیف در مجردی به سر میبرد.

مصطفی زمانی

شروع بازیگری و اولین فیلم مصطفی زمانی

مصطفی زمانی در سال 1385 بود که پا به دنیای بازیگری گذاشت و به عنوان نقش یوسف در سریال یوسف پیامبر فرج الله سلحشور برای اولین بار دیده شد. این سریال نقطه آغاز دیده شدن  البته شهرت وی شد و بعد تر با پیشنهادات بسیاری از کارگردانان و طرفداری مخاطبین همراه بود. یوسف پیامبر، نام یک مجموعه تلویزیونی پیرامون زندگی یوسف پیامبر به کارگردانی فرج الله سلحشور می باشد که در 45 قسمت ساخته و پخش شد. این سریال به داستان پر فراز و نشیب زندگی یوسف می پردازد که خب مصطفی زمانی در این سریال کاراکتر حضرت یوسف رو نقش آفرینی کرد.

مصطفی زمانی

نسبت بازیگر بچگی یوسف با مصطفی زمانی

داستان سرگذشت یوسف که از کودکی تا میانسالی به نمایش گذاشته شد، برای نقش کودکی یوسف نیز بازیگری زیبا رو نیاز بود که این نقش رو حسین جعفری ایفا کرد. وی که با مصطفی زمانی نسبت فامیلی داشته و پسر عمه مصطفی زمانی است این کاراکتر رو نقش آفرینی کرد.

مصطفی زمانی

محبوبیت عجیب مصطفی زمانی با سریال شهرزاد

مصطفی زمانی پس از شهرت با یوسف، خیلی زود به سینما و نمایش خانگی راه پیدا کرد و در سریال "شهرزاد" بازی داشت.

مصطفی زمانی در نقش فرهاد در این سریال، به همراه شهاب حسینی و ترانه علیدوستی مثلث عشقی این سریال رو تشکیل میدادند. شهرزاد ساخته حسن فتحی، در واقع یکی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین سریال های شبکه خانگی به حساب میاد که با استقبال زیاد مردم همراه شد و تا فصل دوم هم پیش رفت. مصطفی زمنی در این کار با گریمی بسیار متفاوت از یوسف، بیش از پیش شهرت یافت. علی نصیریان، مهدی هاشمی، فریبا متخصص و محمود پاک نیت دیگر بازیگران سریال شهرزاد نیز بودند.

مصطفی زمانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها