|

معرفی اکسسوری های جذاب تابستونی / استایل رنگی رنگی فصل گرما رو جذاب تر کن

در این مطلب از اکسسوری های ویژه فصل تابستون صحبت می کنیم تا با انتخاب اونها مطابق با سلیقت، استایل تابستونی جذابی واسه خودت طراحی کنی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اکسسوری ها جزء جدا نشدنی استایل هر خانمی هستن که جذابیت خیلی بیشتری ایجاد می کنن. از قدیم گفتن جزئیات مهمه و اکسسوری ها جزئیات زیبایی هستن که اگر درست و مناسب انتخاب بشن تاثیر زیادی در ظاهر و زیبایی ما دارن. احتمالا می دونی که استفاده از یه سری اکسسوری ها محدود به فصل خاصی نیست اما بعضی اکسسوری ها با جنس های خاص، حس و حال تابستونی دارن؛ مثلا کیف و کفش های کنفی، زیورآلات صدفی و حصیری و... که در کنار لباس های خنک و رنگی رنگی تابستونی ترکیب زیبایی رو می سازن!

توی این مطلب برات از اکسسوری های ویژه فصل گرما و تابستون صحبت می کنیم تا با انتخاب اونها مطابق با سلیقت، استایل تابستونی جذابی واسه خودت طراحی کنی و همه جا بدرخشی. تا پایان همراه ما باش.

accessory-summer3

کلاه حصیری و عینک آفتابی با فریم چوبی

آفتاب تند و داغ تابستون، بیشتر از هر چیزی یه کلاه آفتابگیر بزرگ و عینک آفتابی رو طلب می کنه! اگر کلاه آفتابگیر بزرگ با جنس حصیری ظریف و رنگ طبیعی و یه عینک آفتابی با فریم چوبی و شیشه های کرم و یا نارنجی رنگ انتخاب کنی، اولین قدم رو برای هماهنگ شدن با فصل گرم تابستون برداشتی و جذابیتی چشم گیر به استایل خودت بخشیدی!

accessory-summer2

کیف های کنفی و کتان

کیف های از جنس کنف و کتان که این روزها خیلی ترند شدن، یه انتخاب مناسب با فصل تابستون هستن که استایل تو رو تکمیل می کنن. توی فصل تابستون می تونی کیف های سنگین چرمی رو توی کمدت بذاری و از کیف های پارچه ای و سبک استفاده کنی.

accessory-summer4

صندل های پارچه ای، کنفی و رنگی رنگی

اسم صندل همیشه در کنار اسم تابستون میاد و داشتن یکی دوتا صندل با کیفیت و راحت که با بیشتر لباس هامون ست باشه، کار ما رو برای داشتن استایل مناسب فصل تابستون راحت میکنه. صندل های کنفی، پارچه ای و صندل هایی با رنگ های جذاب و شاد، انتخاب خوبی برای فصل تابستون هستن.

accessory-summer5

زیورآلات صدفی و حصیری

زیورآلات دسته ای مهم از اکسسوری ها برای خانم ها به حساب میان که می تونی اونا رو با فصل تابستون هماهنگ کنی. گوشواره های چوبی و حصیری و گردن بندهای ساخته شده از مروارید و صدف، که ابعاد نسبتا بزرگی هم دارن، می تونن جذابیتی منحصر به فرد در استایل تابستونی تو ایجاد کنن.

accessory-summer6

استفاده از گردنبندها به صورت لایه لایه هم برای فصل تابستون بسیار زیباست که اگه با سلیقت جور درمیاد انتخاب خوبی برای این وقت ساله.

accessory-summer1

سربندهای پارچه ای و رنگی

بستن سربندهای پارچه ای که با رنگ لباس های شما هماهنگ باشن، انتخاب جذاب دیگه ای برای فصل تابستونه! بستن این پارچه های رنگی جذاب به عنوان سربند یا برای بستن موهای دم اسبی و یا دستمال سر ظاهری متفاوت برای تو به وجود میاره که حسابی ازش لذت خواهی برد.

accessory-summer7

اگه به ظاهر جذاب و آراستگی خودت اهمیت میدی، حتما صفحه مد و فشن سایت ما رو دنبال کن.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها