|

رستوران های خوش قیمت تفلیس؛ غذاهای باکیفیت را با کمترین هزینه گوارای وجود کنید

غذا خوشمزه از مهم ترین ها برای یک سفره خوبه برای همین ما اینجا لیستی از بهترین رستوران ها رو در تفلیس به شما معرفی می کنیم

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- گرجستان کشور توریستی است که میزبان تعداد زیادی از جهانگردان در طول سال می باشد چرا که این کشور سرسبز و زیبا مرز بین آسیا و اروپاست و از همین رو از اروپا و آسیا توریست های زیادی را به خود جذب می کند. تفلیس پایتخت این کشور است و به دلیل نزدیکی روابط و فرهنگ گرجستان به ایران یکی از مقاصد ایرانیان برای سفر است.

سالانه افراد زیادی در فصل های مختلف و به مناسبت های گوناگون به شهر تفلیس سفر می کنند چرا که گرجستان کشوری چهار فصل است و آب و هوای مطلوبی دارد. از آنجا که محبوبیت این شهر در بین ایرانیان رو به افزایش است ما در اینجا بهترین رستوران ها را از لحاظ کیفیت و قیمت به شما معرفی می کنیم.

رستوران محلی گرج به نام راچا تاورن

یکی از بهترین در عین حال قیمت مناسب در تفلیس این رستوران است و جدا از آن قدمت این رستوران از زمان شوروی است و یاد آور فرهنگ و تاریخ گرجستان برای بازدید کنندگان است و فضایی قدیمی و جالب توجه را برای شما به ارمغان می آورد.

things-to-do-in-tbilisi-georgia-22

afkhazura-7-lari

از آنجا که این رستوران غذای محلی سرو می کند شما می توانید با طعم غذاهای گرجی تجربه ای جدید را برای خود ایجاد کنید. در حقیقت علاوه بر هزینه ی پایینی که برای غذاها پرداخت می کنید، قدمت و تاریخی بودن فضا هم دلیل مناسبی برای انتخاب این رستوران به شمار می رو ساعت کاری این رستوران همه روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب است و درخیابان لرمنتوی قرار دارد.

رستوران شمومشاما با اسم عجیب و طولانی

این رستوران با اسم عجیب و طولانی از بهترین رستوران های گرجی در تفلیس است نام این رستوران به معنی "خیلی خوشمزه بود" است و همانطور که از نام آن مشخص است غذاهای بسیار لذیذ و خوشمزه ای دارد. میز و صندلی های چوبی و فضای داخلی آن به همراه دیوار های آبی فضایی صمیمی را برای امتحان کردن این رستوران ایجاد کرده است.

shemomechama8

shemomechama3

 شما می توانید مشهورترین غذاهای گرجی را با بهترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین هزینه تجربه کنید. غذاهای محبوب گرجی در این رستوران خینکالی و متسوادی یا شیشلیک گرجی هستند و می توانید برای دسر مامالو را سفارش دهید. ساعت کاری این رستوران از 11 صبح تا 10 شب است و دز خیابان Mtskheta قرار دارد.

رستوران مولن الکتریک کافه رستورانی گرجی- اروپایی

این کافه رستوران از محبوب ترین ها در بین مردم محلی و گردشگران است که دو شعبه در تفلیس در خیابان های فابریکا و آبخازی دارد. این کافه رستوران فضایی گرم و صمیمی دارد که میتوانید در دو فضای باز و بسته غذاهای خوشمزه این رستوران را میل کنید. غذاهای این رستوران از 6 دلار شروع می شود و می توانید یک وعده ی کامل را با مخلفات با 12 تا 15 دلار داشته باشید.

143859

dsc-2422-largejpg

این رستوران انواع سوپ، سالاد و دسر را همراه نوشیدنی های متنوع را به شما ارائه می دهد. ساعت کار این رستوران از 8 صبح تا نیمه شب است که می توانید از آن لذت ببرید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها