|

ایده‌های مینیمال ولی شارپ برا طراحی ناخن / اینجا خطای مورب خوشگلترین شکل خودشونو دارن

اگه شما بانویی هستید که دلتون میخواد با طرح های ساده اما جذابی که در سال 1403 ترند شدن آشنا بشید، پس حتما با این مطلب همراه بشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بالاخره ورود کردیم به گرم ترین فصل خدا که البته خیلی ها به داغیش مینالن و حواسشون نیست این فصل قشنگ چقدر میتونه رنگی و خوشمزه باشه. از میوه های جذابش گرفته تا استایل هایی یکی از یکی شارپ تر میتونن باشن و خنک ترین جنس ها رو دارند. جدا از لباس، لاک ناخن واسه خانوما خیلی اهمیت داره که خب تو تابستون میتونه به دلبرونه ترین حالات خود در بیاد چرا که در این فصل دست شما همه جوره بازه و از گرم ترین رنگ ها تا سردترین رنگ ها مورد استفاده قرار میگیرن. طراحی های لاک ناخن فراوونه و بسته به سلیقه شما و البته فضایی که قراره درش حضور پیدا کنید انتخاب میشن. همین شد تا بریم سراغ طرح و نقش هایی که میتون مناسب تابستون باشن. البته که اگر خانومی جیغ پسند هستید پس بهتره که سر بزنید به مطلب ایده‌های طراحی خلاقانه ناخن. اما اگر به مدل های ساده تر و خطوط عمودی افقی و مورب معمولی علاقمندید، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه بشید که قراره با ایده هایی بسیار زیبا آشنا بشیم. با ما همراه باشید.

لاک ناخن ترند 1403

لاک ناخن ترند 1403

سبک طراحی های لاک ناخن که این روزا خانوما دوست دارن

دیدین وقتی قراره بریم برای ترمیم ناخن و یا کاشت دوباره، همش درگیر این هستیم که طرح و رنگ چی بزنیم؟ خب اینکه چه رنگی بهمون میاد بستگیه کاکل داره به اینکه رنگ پوستمون چه تناژی داره. مثلا قرمز به همه پوستی میاد ولی رنگ سبز این شانس رو نداره و در گروه رنگی خاصی از پوست ها میاد. وقتی حرف از طراحی ناخن جدید میشه خیلی ریز و مجحلسی به ذهنمون میاد نقش هایی رو که همیشه تو مراسمات و مهمونی ها دیده ایم. مدل های شیک و باکلاسی که به چشممون میاد و در عین حال که خیلی خوشگل و چشمگیر هستن، اما سادگی و بی تکلف نیز هستند. 

این روزها دیگه خیلی از خانوما دلشون میخواد ناخناشون جوری باشه که هم زیبایی داشته باشه و هم اینکه خیلی پر زرق و برق نباشه. مثلا یه فرنچ ساده که نوار طلایی شاین باریک داره و با سبک مینیمالش هم یونیکه و هم شارپ.

لاک ناخن ترند 1403

لاک ناخن ترند 1403

ترندای سال 1403 که خیلی دلبر شدن

حالا بریم سراغ مدل ناخن جدید ۱۴۰۳. هر ساله ترند ها در حال تغییرن و لاک ناخن هم بی شک در این راستا خیلی خودشو میندازه وسط! اصلا مگه میشه مدلای لاک رو متفاوت نکرد و هر سال یه مدل زد! مثلا امسال مدلای خیلی جذابی مد شدن که اصلا حیفه امتحانشون نکنید. از طرح‌های ماربل و مرمری گرفته تا استفاده از رنگای مات و شاین‌دار که در کنار هم جدیدترین ترندای سال رو تشکیل دادن. از دیگر ترندهای امسال، استفاده از طرح‌ های گیومتریک و خطوط هندسی هستش که خب همونطور که میدونید، این مدلا خیلی شیک و منحصر به فرد هستن. اگه دختری هستی که دلت یه تغییر اساسی میخواد، پس اصلا این طرحارو از دست نده.

لاک ناخن ترند 1403

مدلای لاک مجلسی که بر پایه این طرح و رنگا هستن

خب یکسری از دختران و خانومای ما هستن که خیلی میرن مهمونی و دلشون میخواد طرحای مناسب مهمونی هم واسه لاکشون داشته باشن. اگه توام همچین بانویی هستی پس واجبه که بدونی مدلای مجلسی تو سال 1403 بیشتر رو پایه رنگای تیره و کلاسیک هستن. مثلا اینکه اصلا از رنگ‌های مشکی، زرشکی، سرمه‌ای و طلایی غافل نشو. تلفیق این رنگ‌ها با کمی تا قسمتی براقیت و شاین، می‌تونه استایل ناخن شما رو به شدت خوشگلاسیون شده و تمیز تحویل بده. از نمونه های جذابی که میشه مثال زد اینه که یه لاک مشکی مات بزنید و بعد روش با طلاکوبی و یا اکلیل طلایی یه طرح ساده بزنید. واقعا نتیجه چنین کار میتونه خیلی دلبرونه و البته خانومانه باشه.

لاک ناخن ترند 1403

لاک ناخن ترند 1403

لاک ناخن ترند 1403

دریایی از طرح واسه دیزاین لاک ناخن

حالا اگه تو یه دختر شیک پوشی که فقط رنگ و طرحت لاکت مونده تا تمام و کمال بشی، پس باید بگم انتخابای زیادی پیش رو داری. از طرح های فانتزی و رنگی گرفته تا دیزاین هایی که میتونن واقعا بهت بیان و زیبا باشن. مثلا یکی از سبک هایی که خیلی ترند شده، مدل فلورال و گل گلی هستن که خب میتونن شیک و با کلاس باشن. فقط کافیه تا یه خورده خلاق باشید و رنگ مناسب پوستتون رو هم بشناسید تا زیباترین بشید. جذابیت اتفاقی نیست!

لاک ناخن ترند 1403

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها