|

معماری های شگفت انگیز؛ برجی که شما رو می چرخونه تا منظره قشنگ تر رو انتخاب کنید

طراحی ظاهر سازه ها می تونه اون ها رو خیلی خاص و منحصر به فرد کنه ما هم اینجا از عجیب ترین ها رو نمایی می کنیم که شما رو به فکر فرو میبره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طراحی و معماری ساختمان ها امروزه بسیار شگفت انگیز و باورنکردنی شده است به حدی که شما می توانید از دیدن یک سازه انگشت به دهان و متعجب بمانید از این رو در ادامه از شگفت انگیز ترین سازه ها با معماری های عجیب را به شما معرفی خواهیم کرد.

F&F Tower یک برج با ساختار بتونی در پاناما

این برجی است که می تواند با 39 طبقه حول یک محور با 9 درجه می چرخد و بدون مواد اضافی یا صرف وقت زیاد به پایان رسیده است این برج را هروقت می بینید متفاوت به نظر می رسد. هریک از 80 طبقه آن 360 درجه به صورت جداگانه در اطراف ساختمان می چرخد.

1-fif-700x440

322a128f66181427086582b67bd94534

ساکنان خوش شانس قادر به تنظیم چرخش خواهند بود. به معنی این که می توانند نمای خانه خود را انتخاب کنند و یک دور کامل باید حدود 90 دقیقه طول بکشد و این ساختمان باعث هدر دادن برق زیادی نخواهد شد چرا که خود انرژی چرخش را تولید می کند با توربین های بادی که بین کف ها چرخش را هدایت می کند.

بازی کامپوتری در برج ماهاناکن در تایلند

اگر می خواهید در یک بازی ویدیویی زندگی کنید king tower  را انتخاب کنید و یک آپارتمان در ساختمان Mhanakhon رزرو کنید. این برج بلندترین آسمان خراش در تایلند است که راز زیبایی ظاهری آن پنجره هایی افقی و عمودی است. جالب است بدانید که 5 سال طول کشید تا این زیبایی با بیش از 200 آپارتمان، یک هتل، مغازه های لوکس و رستوران ها از چشم گیرترین منظره های جهان را به نمایش بگذارد.

Banner_King_Power_Mahanakhon_Exterior

آبشار بلند در ساختمان لیبیان در چین

ساختمان بین المللی لیبیان یکی از بلندترین آبشار های مصنوعی جهان را در حال حرکت در سمت خود دارد. جای نگرانی نیست چرا که آن را در مواقع خاص روشن می کنند و از ترکیب آب لوله کشی و باران برای آن استفاده می کنند. هنگامی که برای اولین بار این آبشار شروع به کار کرد افراد محلی که خبر نداشتند گمان کردند آب نشتی داده و آن را گزارش کردند.

1532716168_9

b8660de5-bf0a-474c-85ff-3b1f163ac3f06d2fd0445f3cc69ed1_GettyImages-1005795924

ساختمان اداری تخم مرغی شکل سایبری در بمبئی

این سازه که مانند یک تخم مرغ بزرگ است از شیشه و فولاد تشکیل شده که در واقع برای طراحی آن از یک کشتی الهام گرفته شده است و مانند سیاره ما اکوسیستم خاص خود را دارد. برای پایین آوردن سطح گرمای داخل آن معماران جهت گیری ایده آل را انتخاب کردند و سایه خورشید و یک سیستم خنک کننده زیرزمینی را انتخاب کردند.

newproject-5-

newproject4-2-

ساختمان خلیجی سه قلوی مارینا

به نظر می رسد که مارینا بای سند در سنگاپور یک ظاهر سنگی دارد ولی معماران می گویند که از یک خانه الهام گرفته اند که یک قسمت افقی در 3 قسمت عمودی متعادل شده است. آن ها 3 هتل 55 طبقه را با رستوران ها، کلوپ شبانه، باغ و مغازه و سینماها هستند. در قسمت افقی یک استخر شنای بی نهایت با بهترین نمای شهر و 4000 بازدید کننده دارد که این استخر در طبقه 57 آویزان است و احساس می کنید که هیچ چیز آن را نگه نمی دارد.

297612456

marina-bay-sands-skypark-observation-deck-klook

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها