|

بهترین خط چشم برای چشم های حساس / اینا طراحیشونم حرفه ایه دستت باهاشون نمیلرزه خاصن

در این مقاله چندتا از بهترین خط چشم ها برای چشم های حساس رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با وجود اون ها چشم هایی به زیبایی آهو بسازید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی ها این روزا تمرکزشون رو روی داشتن چهره ی زیبا گذاشتن چرا که بالاخره آدمیزاد زیبایی رو دوست داره و خوشبختانه هم این روزا دیگه اینطوری نیست که شما با نواقص چهره تون بسوزید و بسازید چون راه های زیادی برای از بین بردن و یا کاور کردن اون ها وجود داره مثلا دیگه اینطوری نیست که شما با ابروهای کم پشتشون سر کنید چرا که میتونید هم اونا رو بکارید، هم میکرو کنید و هم به سراغ ترفندهای رشد ابرو در یک هفته برید و در انتها زیبا و پرپشتشون کنید و میبینید که دستتون هم برای انتخاب روش مدنظرتون باز هست و اینطوری نیست که تنها و تنها یه راه جلوی پاتون باشه.

حالا در این بین یکی از بهترین راه هایی که شما میتونید با استفاده از اون زیبایی چهره تون بیشتر کرده و نقاط قوت اون رو به چشم بیارید و نقاط ضعفش رو کاور کنید آرایش هست که خب یه روش کم هزینه و صد درصد جواب بشمار میاد البته که باید در این زمینه مهارت داشته باشید مثلا در صورتی که میخواهید لب های برجسته داشته باشید باید برجسته کردن لب با آرایش رو بلد باشید تا اینطوری اون تغییری که مدنظرتون هست رو توی چهره تون به وجود بیارید مورد بعدی هم که میتونه به شما در رسیدن به یه میکاپ زیبا کمک کنه داشتن لوازم آرایش خوب هست مثلا درصورتی که چشمای حساسی دارید باید به سراغ انتخاب بهترین خط چشم برای چشم های حساس برید که در این مقاله چندتا از اونا رو بهتون معرفی میکنیم، پس در ادامه با ما همرا باشید.

بهترین خط چشم برای چشم های حساس

خط چشم مای

بریم سراغ اولین محصولی که در لیست این مقاله بهتون معرفی میکنیم یعنی خط چشم مای که یکی از اصلی ترین ویژگی های اون اینه که زود خشک میشه که خب این موضوع در مورد خط چشم بسیار خوبه چون در این صورت شما میتونید مانع از پخش شدن اون بشید و یه ظاهر یکدست و زیبا برای خش چشمتون بسازید. از خوبی های دیگه ای که این محصول داره این هست که استفاده ی اون بسیار راحته و قلمش عالیه و قیمت بسیار مناسبی هم داره از این رو خانوم های زیادی در کشورمون ترغیب به خریدش میشن و بعد از اون یه جوری معتادش میشن که ترک کردنش کار هر کسی نیست.

نوک ماژیکی این خط چشم میتونه به ظرافت هر چه تمام تر خط هایی که مدنظرتون هست رو دور چشمتون بکشه طوری که همه فک کنن براشون خط کش گذاشتید. همچنین این رو هم بگیم که به علت وجود ویتامین E شما میتونید با این خط چشم از پوستتون در برابر رادیکال های آزاد محافظت کنید. این رو هم ذکر کنیم که این محصول از برند مای ضد تعریق و ضد آب بوده و میتونه تا بیست و چهار ساعت موندگاری داشته باشه و برای افراد مبتدی تا حرفه ای عالیه.

بهترین خط چشم برای چشم های حساس

خط چشم کالیستا

اپلیکاتورهایی که خط چشم ها دارن میتونن جنس های متنوعی داشته باشن مثلا انواعی از اون ها میتونن از جنس نمد باشن که برند کالیستا برای خط چشم خودشون از این جنس بهره گرفته که کار شما رو برای کشیدن خط پشت چشمتون راحت میکنه. مواد موجود در این محصول از بافت یکدست و مخملی برخوردار هستن و خوبی که این خط چشم داره این هست که طراحیش به گونه ای انجام شده که امکان و احتمال لغزش دستتون رو بسیار کاهش میده.

همچنین این رو هم ذکر کنیم که این محصول موندگاریه بسیار بالایی داره و بعد از این که زدینش خیلی سریع خشک میشه و همچنین از اون جایی که فاقد پارابن هست ضد حساسیت بشمار میاد و از این رو برای افرادی که چشم های حساس دارن بسیار مورد عالی هست. از اون جایی هم قیمت مناسبی داره شما میتونید برای استفاده ی روزانه به سراغش برید.

بهترین خط چشم برای چشم های حساس

خط چشم شون

همه ی خانوما علاقمند هستن که خط چشمشون رو یکدست و موازی با هم بکشن که خب در این حالت خط چشم هایی که ماژیکی هستن میتونن کار شما رو بسیار راحت کنن و ازتون یه حرفه ای در این زمینه بسازن که یکی از محصولات این مدلی خط چشم ماژیکی شون مدل بلک فبیولس هست که میتونن یه تجربه ی متفاوت در زمینه ی زیبایی براتون بسازه و به علت داشتن رنگدانه های فوق العاده مشکی میتونه قابی برای چشم هاتون ایجاد کنه که هر کسی با دیدنشون از حجم زیباییشون متحیر بشه.

بهترین خط چشم برای چشم های حساس

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها