|

گوشی های پرفروش سامسونگ در ماه گذشته / حد وسط ندارن یا خیلی گرونا رو خریدن یا ارزونا

در این مقاله چندتا از پرفروش ترین گوشی های سامسونگ در شهریور 1403 رو بهتون معرفی کردیم تا با سلیقه ی مردم بیشتر آشنا بشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- توی دنیای امروز خیلی از افراد هستن که یه جورایی دوست و همدمشون گوشی شده و بدون اون نمیتونن یه لحظه رو سر و شب رو روز و روز رو شب کنن و خب اگر برای دقایقی گوشیشون رو از اون ها جدا کنی مسلما احساس بی قراری بهشون دست خواهد داد که خب این موضوع یه مقدار خوب نیست چرا که حالت اعتیاد به خودش گرفته و خب کم کم افراد با این مدل استفاده از گوشی از دنیای واقعی جدا میشن و دیگه هم اون ها رو وصل کردن به این دنیا کار سختی میشه چرا که با یه فرد معتاد به گوشی که صحبت کنید مسلما میبینید که سرش توی گوشی خواهد بود و اصلا توجهی به حرفای شما نداره و خب این موضوع واقعا میره روی مخ.

پس در صورتی که شما هم از این دسته از افراد هستید دیگه باید کم کم به فکر مدیریت زمان کار کردن و استفاده از گوشی باشید و یه تعادلی در این بین برقرار کنید ولی خب از اینا که بگذریم برسیم به بخش جالب داستان که اون انتخاب و خرید گوشی هست که خب با توجه به کاربرد زیاد این وسیله ی الکترونیکی کوچک در زندگی ما باید با توجه به تنوع زیاد موجود در بازار سعی کنید که در این زمینه بهترین انتخاب رو داشته باشید تا از کار کردن با گوشیتون لذت ببرید ولی خب قبل از هر چیزی باید اول برندی که میخواهید از اون گوشی تهیه کنید رو مشخص کنید و بعد با توجه به نیازها و توقعاتی که از گوشیتون دارید در بین محصولات اون کمپانی اونی رو که با توقعات و همچنین بودجه ی شما هماهنگ هست رو خریداری کنید که خب در این مقاله و برای این منظور میخواهیم چندتا از پرفروش ترین گوشی های سامسونگ در شهریور 1403 رو بهتون معرفی کنید تا سلیقه ی بازار و مردم بیاد دستتون بلکه انتخاب بهتری داشته باشید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

گوشی های پرفروش سامسونگ

گلکسی S24 Ultra 5G از پرفروش ترین گوشی های سامسونگ

بریم سراغ اولین محصولی که در لیست این مقاله قصد معرفی اون رو بهتون داریم یعنی گلکسی S24 Ultra 5G که در حال حاضر گرون ترین گوشی برند کره ای سامسونگ بشمار میاد و نه تنها در بین ایرانیان بلکه بین کل مردم دنیا طرفدارهای زیادی داره این محصول از یه نمایشگر به اندازه ی 6.8 اینچ برخورداره که رزولوشن اون QHD+ هست به همین دلیل کیفیت تصویرش عالیه. توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه و همچنین حداکثر میزان روشنایی در این پنل در فضای باز برابر با 2600 نیت هست که با این عدد کار کردن باهاش زیر نور خورشید کار سختی نخواهد بود.

به عنوان پردازنده برای اون یه تراشه ی اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده شده که قدرت و سرعت پردازشیش فوق العاده هست و اون رو برای به اجرا درآووردن انواع برنامه های سنگین آماده میکنه. دوربین اصلی سنسور 200 مگاپیکسلی داره که فوق العاده هست و دوربین سلفی هم سنسور 12 مگاپیکسلی داره. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

گوشی های پرفروش سامسونگ

گلکسی A15 از پرفروش ترین گوشی های سامسونگ

گلکسی A15 رو میشه یکی از بهترین و اقتصادی ترین کهکشانی های سامسونگ بشمار آوورد که نه تنها ماه پیش بلکه از زمان عرضه تا به امروز تونسته رکورد خوبی رو توی فروش بزنه و موردتوجه خیلی از کاربرها قرار بگیره. این محصول از یه نمایشگر به اندازه ی 6.5 اینچ برخورداره که توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 90 هرتزه که این نشون از اسکرول نسبتا روان اون داره. همچنین حداکثر میزان روشنایی این پنل در محیط باز و زیر نور خورشید برابر با 800 نیت هست و از این رو کار کردن باهاش زیر نور خورشید اونقدرا کار سختی نخواهد بود.

در بخش پردازنده برای این محصول از یه تراشه ی Mediatek Helio G99 استفاده شده که با توجه به قیمت عملکردش خوبه. دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 13 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته کیفیت عکس و فیلم هاشون خوبه. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخوداره و شارژدهیش هم خوبه.

گوشی های پرفروش سامسونگ

Galaxy A05s 4G از پرفروش ترین گوشی های سامسونگ

یکی از ارزان ترین گوشی های سامسونگ که در ماه پیش بسیار فروش داشته A05s هست که از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.7 اینچ برخورداره و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 90 هرتزه که این نشان از این داره که شما محتواهای مختلف رو در این نمایشگر بدون تاخیر و لگ مشاهده خواهید کرد. 

در بخش پردازنده برای این محصول از یه تراشه ی اسنپدراگون 680 4G بهره گرفته شده که با توجه به قیمت کیفیت خوبی ارائه میکنه. دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی داره و دوربین سلفی سنسور 13 مگاپیکسلی که میتونن لحظات شما رو به خوبی ثبت و ضبط کنن البته که در نور روز عملکرد بهتری دارن و باتری هم هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول عمرش رضایت بخش هست.

گوشی های پرفروش سامسونگ

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها