|

پول خریدن تلویزیون گرون قیمت رو نداری؟ / اینجا زیر 15 میلیون با بهترین مدلا آشنا میشی

تلویزیون ها انواع مختلفی دارند اما با قیمت هایی گران قیمت که خب در این مطلب ما به اون دست از مدل های زیر 15 میلیون با خدمات خوب پرداخته ایم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تلویزیون یکی از مهمترین وسایل تو هر خونه ای به حساب میاد که خب اگه نباشه اصلا مگه میشه به زندگی ادامه؟ خیلی از لوازم تو خونه هستن که حتی اگر جنبه تفریحی هم داشته باشند باز ضروری اند و باید باشند. مثل تلویزیون که خب تو هر خونه ای با ابعاد کوچیک یا بزرگ هستش. تلویزیون ها انواع بسیار مختلفی دارند با سایز و ابعاد مختلف که خب قیمت های متفاوتی هم دارند. برند ها بسته به شهرتشون و البته خدماتی که در محصول ارائه داده اند قیمت گذاری می شوند که خب هم ایرانی و هم خارجی وجود داره. خرید تلویزیون با توجه به نوع نیاز ما و همچنین درصد بالایی به بودجه ای که داریم وابسته هستش. اما حقیقت اینه که اگر به دنبال بهترین تلویزیون ها باشیم باید بریم سراغ برند هایی همچون سونی، سامسونگ و ال جی که خب با ایده آل ترین متریال بالاترین امکانات رو ارائه میدن. اما اگر به دنبال کیفیت و همچنین قیمتی پایین تر هستید میشه که سر زد به دیگر برند ها و اگر کمی هوش به خرج دهیم میتونیم با تحقیقات مدل تلویزیون قابل قبول و جذاب اما با قیمتی رو به پایین پیدا کنیم. در این مطلب میخوایم به اون دست از تلویزیون های زیر 15 میلیون بپردازیم. اگر شما هم به دنبال چنین قیمت هایی هستید، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

images_1698830506_654218aae4883

تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن سری 7 مدل XCU775 سایز 50 اینچ

دلتون میخواد یه تلویزیون 15 میلیون چه آپشن هایی داشته باشه؟ اصلا ازش چه انتظاراتی دارید؟ بیشتر از اینکه صفحه نمایش بزرگی به اندازه 50 اینچ داشته باشه و پنلی بسیار خوب بهتون ارائه بده؟ البته که به لطف هوشمند بودن تلویزیون بتونید محتوای مورد نظرتون رو به شکل مستقیم از اینترنت تماشا کنید و برنامه های مختلف رو هم نصب کنید ایده های جذابی هستن درسته؟ خب همه این توضیحات در تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن سری 7 مدل XCU775 سایز 50 اینچ وجود دارن و میتونن محصولی بیش از اونچه که انتظار دارید رو در اختیارتون قرار بدن.

علاوه بر اینها، روشنایی این تلویزیون در حالت حداکثری تا ۳۵۰ نیت هم قابل افزایش هستش که قابلیت  HDR رو هم در دسترس شما قرار میده. از طرفی هم در دل این دستگاه دو اسپیکر ۸ واتی دیده میشه تا بتونه مجموع صدای خروجی رو به ۱۶ وات برسونه. ایده آله مگه نه؟ همچنین وجود استاندارد صوتی دالبی نیز باعث شده تا صدا به شکل فراگیر دریافت بشه. به جز همه اینها این تلویزیون ۸ گیگابایت هم حافظه داخلی داره همراه با ۱٫۵ گیگابایت رم.

تلویزیون-ال-ای-دی-ایکس-ویژن-سری-7-مدل-XCU775-سایز-50-اینچ

تلویزیون دی ال ای دی دوو مدل DSL-43SF1750I سایز 43 اینچ

اگر هم دلتون میخواد تا میزان بودجه ای که قراره برای تلویزیون بدید زیر 15 میلیون باشه و کمتر از تلویزیون بالایی هزینه کنید، پس گزینه شما دیگه نمیتونه 50 ایچی باشه و همچنین امکانت نیز تغییر میکنه. تلویزیون دی ال ای دی دوو مدل DSL-43SF1750I سایز 43 اینچ هوشمند نمونه ای بسیار ایده آل برای شماست که از سیستم عامل اندروید ۱۱ هم استفاده داره. دوو برندی بسیار خوب است که در این مدل از تلویزیونش جالبه مقدار حافظه داخلی خوبی داره. مقدار حافظه داخلی این دستگاه ۱۶ گیگابایت هستش و رم آن نیز برابر با ۲ گیگابایت می باشد، یعنی باز هم بیشتر از قبلی. علاوه بر همه اینها در دل این مدل از تلویزیون دو بلندگوی ۱۰ وات هم وجود داره و تلویزیون مورد نظر ما توانایی پخش محتوای HDR رو هم داراست.

DSL-43SF1750I_4chv-ch

تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل 43RH616N سایز 43 اینچ

تلویزیون 43RH616N جی پلاس تلویزیون هوشمند است که ۴۳ اینچ ابعاد دارد و میتونه برای یک اتاق متوسط، اندازه ای ایده آل به حساب بیاد. این دستگاه، از رابط هوشمند اندرویدی ۹ استفاده داره و به از دیگر خوبیاش اینه که به اینترنت هم وصل میشه. کیفیت تصویر تلویزیون مورد نظر فول اچ دی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل هستش که خب به کمک Direct-LED، میتونه کیفیت تصویری بالاتر هم ارائه بده. این تلویزیون از ۲ بلندگو با استاندارد صوتی دالبی کمک میگیره که کیفیت صدای بسیار مناسب و قابل قبولی داره. همچنین، ۲ درگاه USB و ۳ درگاه HDMI هم داره تا شما مخاطب عزیز بتونید دستگاه‌ های مختلفی رو به تلویزیون وصل کنید. قابلیت‌های این تلویزیون هوشمند ایرانی، در برابر با قیمتی که داره ایده آله و عملکردش هم به خوبی ارزیابی میشه.

تلویزیون-ال-ای-دی-جی-پلاس-مدل-43RH616N-سایز-43-اینچ

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها