|

بهترین رنگ مو برای خانم های پوست گندمی / با این شمایل از دیدن خودت تو آینه سیر نمیشی

در این مقاله چندتا از بهترین رنگ موها برای خانم های پوست گندمی رو بهتون معرفی کردیم که با وجودشون زیباترین خواهید بود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در جوامع مختلف زیبایی همیشه یکی از مسائل بولد بوده خصوصا برای خانوم ها و حتی یه سری صحبت های ناراحت کننده هم در این باره وجود داشتن مثل این حرف که میگن دختر یا باید خوشگل باشه و یا درس خون که خب این موضوع اصلا جالب نیست چرا که هیچ خانومی به هیچ کسی زیبایی بدهکار نیست پس در حال حاضر که دارید این مطلب رو به عنوان یه خانوم میخونید باید این رو بهتون بگیم که اصلا لازم نیست که صورت و چهره ی خودتون رو به خاطره یه فرد دیگه دستخوش تغییر کنید مگر در صورتی که یه عیب و ایرادی در اون باشه که روی مخ خودتون رفته و مایل به تغییرش باشید و دوست داشته باشید  که اون رو بهبود ببخشید که خب برای این منظور هم مسلما راه های متنوعی پیش روی شما خواهد بود مثلا در صورتی که گونه هاتون صاف و کوچک هست میتونید هم با تزریق ژل و هم یادگیری برجسته کردن گونه با آرایش این مشکل رو حل کنید.

پس حداقل از این مورد شانس آووردیم که با جلو رفتن زمان راه های رسیدن به زیبایی هم دارن بیشتر و بیشتر میشن که هر کسی با توجه به علایق و بودجه ی خودش میتونه از بین اون ها انتخاب داشته باشه ولی موضوعی که در این بین وجود داره این هست که شما نباید از را های طبیعی و خانگی هم در این زمینه غافل بشید مثلا در صورتی که میخواهید موهاتون رو رنگ کنید و زیباتر به نظر بیارید میتونید از رنگ موهای طبیعی برای این منظور استفاده کنید که از مواد خوراکی و در منزل میتونید با دستای خودتون بسازیدش هر چند که باید قبلش ببینید که آیا رنگی که اون ماده ی غذایی براتون ایجاد میکنه بهتون میاد یا نه که برای این منظور باید رنگ پوست خودتون رو بشناسید و رنگ موهایی که به اون میاد رو مورد بررسی قرار بدید به همین دلیل در این مقاله میخواهیم در خصوص رنگ موی مناسب برای پوست گندمی باهاتون صحبت کنیم، پس در صورتی که یه همچین رنگ پوستی دارید در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین رنگ مو برای خانم های پوست گندمی

رنگ موی قهوه ای بهترین رنگ مو برای خانم های پوست گندمی

رنگ موی قهوه ای رو میشه یکی از بهترین رنگ موها برای پوست گندمی بشمار آوورد چرا که این رنگ مو به طور طبیعی میتونه با پوست گندمی هماهنگ و مچ بشه و پوست های این مدلی رو درخشان تر و گرم نشون بده. البته که در این بین باید به این که چه طیفی از قهوه ای رو انتخاب میکنید دقت کنید مثلا رنگ های قهوه ای تیره مثل قهوه ای شکلاتی و قهوه ای برنز برای پوست های گندمی که از تناژ گرم برخوردار هستن مناسبن و رنگ های قهوه ای روشن مثل قهوه ای طلایی، قهوه ای عسلی و قهوه ای شنی برای پوست های گندمی که دارای تناژ سرد هستن مناسبن.

بهترین رنگ مو برای خانم های پوست گندمی

رنگ موی بلوند بهترین رنگ مو برای خانم های پوست گندمی

یکی از رنگ موهایی که همیشه و همیشه مد بوده و احتمالا یا قیام قیامت هم مد باشه رنگ موی بلوند هست که در صورت داشتن پوست گندمی میتونه چهره ی شما رو بی نهایت زیبا جلوه بده اما بهتره که از رنگ موهای بلوند گرم مثل بلوند عسلی، بلوند کاراملی و بلوند طلایی استفاده بشه چرا که این رنگ ها بسیار به پوست گندمی میان و بهش گرما و درخشندگی میبخشن. رنگ های بلوند سرد هم مثل بلوند پلاتینیوم و بلوند نقره ای برای پوست های گندمی همراه با تناژ سرد مناسب هستن. با این حال این رنگ ها میتونن پوست رو در صورت نداشتن آرایش خسته و بی حال نشون بدن.

بهترین رنگ مو برای خانم های پوست گندمی

رنگ موی قرمز بهترین رنگ مو برای خانم های پوست گندمی

یکی دیگه از زیباترین رنگ موها که در صورت داشتن پوست گندمی میتونید به سراغش برید رنگ موی قرمز هست اما بهتره که از رنگ های قرمز گرم مثل قرمز آتشین، قرمز شرابی و قرمز بلوطی برای این منظور استفاده کنید چرا که این رنگ ها میتونن پوست های گندمی رو شفاف و بشاش تر نشون بدن و حتی سن و سال شما رو هم دنده عقب بزنن. رنگ های قرمز سرد هم مثل قرمز نارنجی، قرمز روشن و قرمز صورتی برای پوست های گندمی که تناژ سرد دارن کاملا مناسب هستن با این حال شاید در صورت نبود میکاپ صورتتون رو کسل نشون بدن پس قبل از رفتن به سراغشون به این نکته توجه کنید.

بهترین رنگ مو برای خانم های پوست گندمی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها