|

ایده های طراحی ناخن و ژلیش مات / نقش و نگار دخترانه ای که از عروسی تا عزا بی نظیره

لاک ناخن انواع بسیار مختلفی دارد که خب اینبار رفتیم سراغ لاک به سبک مات و در ادامه میخوایم با انواع مختلف اونها آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ناخن بخش جذابی از زیبایی یک بانو محسوب میشه که میتونه ظاهرش رو از این رو به اون رو کنه. تنوع در طراحی و رنگ لاک ناخن بسیار زیاده که خب به همین دلیل افراد به راحتی میتونن هر سبکی که دلشون خواست و به استایلشون اومد رو انتخاب کنند. ناخن ها شاید قبلتر تنها به روش لاک معمولی خوشگلاسیون میشدند اما امروزه این کار کمتر انجام میشه و خیلی از خانوم ها جهت راحتی شون که خب لاک تیکه تیکه یا خدشه دار نشه، و از طرفی هم طراحی جذابی داشته باشه، از ژلیش و کاشت ناخن استفاده می کنند. اما در مجموع لاک ها به دو بخش براق و مات تقسیم میشن که خب تا به حال بارها با لاک ناخن براق طرح و نقش های فراوونی رو دیدیم، به همین دلیلی اینبار رفتیم سراغ اون دست از لاک هایی که مات هستند. اگر شما هم شیفته تنوع و کمی تفاوت هستید، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

طراحی لاک ناخن مات

دلیل جذابیت لاک ناخن مات

وقتی حرف از لاک ناخن به سبک مات میشه، خب باید بگیم که واقعا این مدل جذابیت خاصی داره و میتونه فرد رو از این رو به اون رو کنه. لاک مات لاکیه که بدون ذره ای براقیت هستش و ترندی بسیار منحصر به فرد و یونیک محسوب میشه که شاید هر کسی دوستش نداشته باشه. ناخن های مات لوکسی به خصوصی دارند که در بین لاک های مدرن واقعا تک هستن و میتونن نگاه ها رو به سمت خود جلب کنند. حالا چرا؟ چون لاک مات یه جور خفنه که اصلا با طرح های براق قابل مقایسه نیست.

طراحی لاک ناخن مات

ترکیب لاک مات با جزئیات جذاب

اول از همه باید بگیم که رنگ های تیره تو این سبک خیلی قشنگ تر و البته محبوب تر هستند. چرا که لاک مات در تیره ها مثل سورمه ای و زرشک و مشکی، خیلی بهتر میتونه خودنمایی داشته باشه و از طرفی هم این رنگا وقتی مات میشن میتونن خیلی با کلاس تر نشون داده بشن. اگر لاک تک رنگ و مینیمال دوست ندارید میتونید از ایده هایی مثل خط های نقره ای و یا طلایی استفاده کرده و با لاک مات خود ترکیبی چشمگیر و کلاسیک بسازید.

طراحی لاک ناخن مات

تزیین رنگهای مات پاستلی

از دیگر ایده ها استفائده از رنگ های پاستلی هستند که میتونن به سبک مات باشند و لطافت و نرمی خاصی رو القا کنند. رنگ هایی مثل صورتی، آبی روشن و سبز نعنایی وقتی مات میشن خیلی دلنشین و فوق العاده هستند. این لاک ها چون روشن هستن میتونید روشون از طرح هایی ریز مثل گل کوچیک و یا نقطه گذاری استفاده کرده اونها رو از سادگی در بیارید. 

طراحی لاک ناخن مات

با لاک اکلیلی یا براق تضاد ایجاد کنید

یه پیشنهاد دیگه هم جهت زیباسازی داریم و اون اینه که میتونید از لاک براق و مات به شکل ترکیبی استفاده نمایید. مثلا اینجوری که با خطوط اکلیلی و براق بر روی لاک مات طرح بزنید و یا اینکه انگشت ها رو به انتخاب خودتون یکی برق و یکی مات کنید. این تضاد میتونه جالب باشه به شرط اینکه به درستی استفاده بشه.

طراحی لاک ناخن مات

طرح و نقش های مینیمالیستی

راستی کشیدن خطوط ساده و یا طرح های هندسی هم میتونن روی ناخن مات خوشگل باشند. مثلا اینجوریه که میتونید با نوار چسب های مخصوص بر روی ناخن طرح مربعی و یا مثلثی و صاف بکشید. این سبک مینیمالیستی شیکی خاصی داره.

طراحی لاک ناخن مات

شلوغ و شارپ با لاک مات

اما شاید هم شیفته دیزاین های کمی شلوغ تر باشید که خب در اینجا میتونید از نگین و تزیینات مختلف کمک گرفته و خلاقیت داشته باشید. اینجوری ناخن های شما هم ما هستن و هم براق. خلاصه اینکه ایده طراحی ناخن مات میتونه خیلی جذاب باشه. کافیه تا از رنگ و نقوش متفاوت استفاده کرده تا یک دیزاین خاص و زیبا داشته باشید که حسابی به چشم بیاد. امتحان کنید!

طراحی لاک ناخن مات

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها