|

طرح های خط چشم خاص و متفاوت / خلاقیت در زیبایی مهمترین بخش آرایش صورت

اگر شما هم دلتون یه خاص بودن جدید در میکاپ میخواد پس حتما خط چشم ظرحدار رو تست کنید که ایده آل ترینه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زیبایی میکاپ به موارد مختلفی بستگی داره. یکی از بخش های جذاب برای هر آرایش، میکاپ چشم هستش که میتونه ظاهر خانوم ها رو از این رو به اون رو کنه. بود و نبودش بستگیه کامل داره به این موضوع که شما باقی آرایش صورتتون رو چه مدلی انتخاب کردین. مثلا اینکه اگر شما رژ لب قرمز دوست دارین بزنیم پس بهتره که میکاپ چشم کمتری داشته باشید و اگر از رژلب های نود و کالباسی بهره می برید، یه آرایش چشم خوشگل و غلیظ داشته باشید عالیه. مهمترین بخش چشم هم که خط چشم هستش، اما در این بین خیلی از خانومای جوون و دختر خانوما هم هستن که دلشون میخواد تا خط چشم های متفاوت و یونیک رو تست کنن و در واقع ظاهری جدید و متفاوت رو طلب می کنند. همین شد که ما اومدیم و مدل هایی جذاب و یونیک از خط چشم رو در این مطلب آوردیم تا ایده ای بشه برای شمایی که دلتون میخواد تا خط چشم خاص داشته باشید.

خط چشم خاص

ایده های خط چشم متفاوت و خاص

ایده های طراحی خط چشم متفاوت میتونه روشی جالب باشه برای بروز کردن میکاپ چشم که زیبایی منحصر به فردی براتون داره. این روزا هم که دیگه همه ما به خصوص خانومای جوون دنباله روی ترند ها هستیم تا ظاهرشون رو زیبا و تازه کنیم. شما میتونید با استفاده از ایده گیری از طرح های ساده خط چشمتون رو از حالتی ساده و تکراری، به مدلی کلاسیک و خاص تبدیل کنید.

خط چشم خاص

ایجاد مدل های متفاوت خط چشم با رنگ های جسورانه

مثلا یکی از این ایده ها اینه که برید سراغ رنگ های غیر معمول برای خط چشم. همیشه خط چشم رو به رنگ مشکی و یا قهوه ای تیره دیده ایم، در حالی که استفاده از رنگ های جسورانه ای مثل آبی، سبز، و یا حتی قرمز و نارنجی میتونه به ظاهر شما تغییراتی منحصر به فرد ببخشه. استفاده از این رنگ ها هم میتونه به شکل کامل باشه و یا به صورت تاکید بر روی قسمتی خاص که چشمگیر باشه. از طرفی هم میشه از روش ترکیب رنگ ها، افکت های ترند و تازه ایجاد کرد تا کمتر کسی ازشون استفاده کرده باشه و کاملا جدید باشند.

خط چشم خاص

خط چشم خاص

خط چشمی متفاوت با خطوط خاص

از دیگر ایده های طراحی خط چشم استفاده از الگوهای زده نشده و شکل های متفاوته. مثلا میتونید به جای زدن یه خط ساده از الگوهای هندسی و یا خطوطی که شکسته شده هستند بهره ببرید و ظاهری متفاوت و البته هنر بسازید. یادتون نره که استفاده از خطوط منحنی و خطوط زیگزاگی و حتی دایره ای شکل میتونه یه بازی باشه که در نهایت خط چشمی متفاوت بهتون تحویل میده. این روش نه تنها میتونه جلب توجه بیشتری داشته باشه، بلکه میتونه به عنوان نوعی بیان هنری و شخصی سازی شده برای شما باشه.

خط چشم خاص

تکنیک های تلفیقی به چشم ها عمق میبخشن

اگر هم دلتون یه تغییر بزرگتر میخواد میتونید برید سراغ تکنیک های تلفیقی. مثلا میتونید خط چشم دوتایی بکشید. دو تا خط موازی که یکیش به خط مژه نزدیک تره و دیگری هم بالاتر از اونه. در واقع این تکنیک میتونه باعث بشه که چشمای شما بزرگتر نشون داده بشه و برجستگی خاصی هم پیدا کنه. همچنین بهره بری از سایه ها جهت ایجاد یک افکت سه بعدی میتونه به چشمای شما عمق خوبی بده.

خط چشم خاص

تکسچر و خط چشم اکلیلی

از دیگر شگرد های خط چشم متفاوت اینه که از تکسچر و مواد مختلف استفاده نمایید. مثلا استفاده از خط چشم هایی که اکلیلی هستن و یا متالیک، درخشش بیشتری به چشم ها میده. این سبک از خط چشم ها میتونن واسه مهمونی عالی باشن شما رو متفاوت از بقیه خانوم ها نشون بدن.

خط چشم خاص

خط چشم خاص

مدل های خط چشم برای فرم چشم ها

در آخر هم باید بگیم که یکی از نکات مهم در طراحی یک خط چشم زیبا و یونیک اینه که اون رو با فرم چشماتون تطبیق بدید. چرا که خب هر چشمی یه مدل خاصی فرم داره و همه شکل هم نیستن. به همین دلیل باید خط چشم زیبایی چشم شما رو تقویت کنه نه اینکه رو به منفی بره. مثلا خط چشمی که به سمت بیرون و رو به بالا کشیده میشه میتونه چشم رو کشیده تر نشون بده. در انتخاب مدل خط چشم باید دقت زیادی بشه که خب این برمیگرده به شناخت شما از چشم هاتون.

خط چشم خاص

خط چشم خاص

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها