|

بهترین گوشی ها تا 7 میلیون / خفن ترین گوشیه سامسونگ که زیر ده تومن گیرت میاد همینه

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی ها تا 7 میلیون رو معرفی کردیم که میتونید با شناخت اون ها بهترین انتخاب رو در این بازه ی قیمت داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یه لحظه چشماتون رو ببندید و تصور کنید که در دنیایی داریم زندگی میکنیم که گوشی در اون وجود نداره و شما نمیتونید هر زمان که دلتون خواست با اطرافیان خودتون از طریق پیام و یا تماس تصویری و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید یا از اینا گذشته حتی دیگه نمیتونید خریدهاتون رو به صورت آنلاین ثبت کنید و مجبور هستید که برای هر خرید از اقلام خونه بگیر تا لباس و هر چیز دیگه ای پا به بیرون از خونه بذارید و مشقت های این موضوع رو تحمل کنید که خب این واقعا رو مخ خواهد رفت و یا به عنوان یه مثال پیش پا افتاده میشه به این فکر کنید که یکی از اعضای خانواده دیر کرده ولی خب به دلیل این که گوشی وجود نداره شما نمیتونید از حالش در لحظه باخبر بشید و باید توی نگرانی و انتظار بمونید تا اون فرد برگرده.

که خب این موضوع واقعا ناراحت کننده خواهد بود و حس بدی به آدم میده پس با این حساب میشه گفت که چه خوب گوشی اختراع شد و پا به دنیای ما گذاشت و در حال حاضر هم از جایگاه بسیار مهمی در زندگی ما برخوردار هست که حد و حساب نداره ولی خب موضوعی که وجود داره این هست که خیلی هامون موقعی که میخواهیم یه گوشی رو به عنوان همراه خودمون انتخاب کنیم به دلیل وجود تنوع بسیار بالا در بازار در این زمینه دچار سردرگمی میشیم چرا که کمپانی های مختلف گوشی که در حال حاضر در حال فعالیت هستن در تلاش برای این هستن که هر روز کیفیت محصولات خودشون رو بالا و بالاتر ببرن از این رو این موضوع انتخاب رو برای ما سخت تر میکنه که خب ما در این سری از مقالات خودمون برای این که در این زمینه بهتون کمک کرده باشیم تا خرید بهتر و راحت تر داشته باشید میخواهیم چندتا از بهترین گوشی ها تا 7 میلیون رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

هترین گوشی ها تا 7 میلیون

پوکو M5s نسخه 256/8 گیگابایت از بهترین گوشی ها تا 7 میلیون

به عنوان اولین محصول بریم به سراغ یه گوشی از برند چینی شیائومی یعنی پوکو M5s که از یه نمایشگر به اندازه ی 6.473 اینچ برخورداره که از نواع امولده و رزولوشن و کیفیت تصویر خوبی ارائه میکنه. حداکثر میزان روشنایی در این پنل در فضای باز هم برابر با 1100 نیت هست که این نشون میده کار کردن باهاش در زیر نور خورشید کار راحت تری خواهد بود.

به عنوان پردازنده برای اون از یه تراشه ی Helio G95 استفاده شده که قدرت و سرعت پردازشیش با توجه به قیمت خوبه. دوربین اصلی محصول سنسور 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 13 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته میتونن عکس و فیلم های باکیفیتی رو به ثبت و ضبط برسونن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول عمر و دوام خوبی از خودش نشون میده.

هترین گوشی ها تا 7 میلیون

آنر X7a نسخه 128/6 گیگابایت از بهترین گوشی ها تا 7 میلیون

بریم سراغ یکی دیگه از بهترین ها تا هفت میلیون در بین گوشی های موجود بازار یعنی آنر X7a که از زمان عرضه تا به امروز فروش خوبی داشته که یکی از دلایل اون میتونه خوش دست بودن و زیبایی ظاهریش باشه. این محصول از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.75 اینچ برخورداره و کیفیت تصویر خوبی رو در اختیارتون قرار میده و از اون جایی که اندازه اش هم بزرگه شما میتونید از تماشای محتواهایی مثل فیلم در اون بسیار لذت ببرید. توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در این پنل هم برابر با 60 هرتزه که این نشون میده که با توجه به قیمت اسکرولش خوبه.

پردازنده یه تراشه ی هلیو G37 هست که تاخیر و لگ در اون حداقل هست. دوربین اصلی در اون سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 8 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته عکس و فیلم هاشون خوبه. باتری هم از 6000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره که بسیار عالیه و شارژدهی خوبی هم داره.

هترین گوشی ها تا 7 میلیون

گلکسی A05 از بهترین گوشی ها تا 7 میلیون

خب نوبت به محصول آخری رسید که در لیست این مقاله قصد معرفی اون رو داریم که یه کهکشانی از بین گوشی های کمپانی کره ای سامسونگ هست که تا به امروز تونسته رضایت خیلی از کاربران رو به خودش جلب کنه یعنی گلکسی A05 و خب میدونید که سامسونگ یکی از اولین ها و قدیمی ترین ها در بازار ایران بشمار میاد و این محصول اون تقریبا میشه گفت ارزون ترین گوشیش هست ولی خب ویژگی هایی داره که میشه گفت اون رو از خیلی از رقبای خودش بالاتر برده مثلا نمایشگر این محصول که از رزولوشن اچ دی پلاس برخورداره دارای 6.7 اینچ هست که اندازه ی بزرگ و کیفیت تصویر اون سبب شده که دیدن محتواهای مختلف در این محصول بسیار لذتبخش بشه.

در زمینه ی پردازنده برای اون یه تراشه 12 نانومتری هلیو G85 تعبیه شده. دوربین اصلی از سنسور 50 مگاپیسکلی و دوربین سلفی از سنسور 8 مگاپیکسلی برخورداره که روی هم رفته کیفیت تصویر بالایی دارن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و شارژدهی خوبی ارائه میکنه.

هترین گوشی ها تا 7 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها