|

بهترین گیاهان برا اتاق خواب؛ اگه پتو میکشی سرت هوا نداری عالین چون اکسیژن تولید میکنن

در این مقاله چندتا از بهترین گیاهان برا اتاق خواب رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با وجودشون هم به اتاق زیبایی ببخشید و هم هواشو تصفیه کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زیباسازی فضای دکور همیشه از دغدغه های خانوم های امروزی بوده و هست چرا که خوب و بد دکور رو همیشه به پای خانوم ها مینویسن از این رو این موضوع بسیار برای اون ها بولد و مهم هست و خب در صورتی که شما هم خانوم باشید مسلما همیشه به دنبال راه هایی برای بهبود دکور خواهید بود که خب هم ارزون باشه و هم کارتون رو به نحو احسن راه بندازه که پیشنهاد ما به شما برای این منظور استفاده از گیاهان آپارتمانی هست چرا که این زیبارویان میتونن جوری در فضا معجزه کنن که باورتون نشه که تنها و تنها با یه گیاه فضاتون این همه زیبا و خاص شده طوری که نه تنها خودتون بلکه مهمون هایی که میان خونتون هم نمیتونن چشم روی زیبایی دکورتون ببندن و مسلما شروع به تعریف از اون خواهند کرد.

البته که موضوعی که در این بین وجود داره این هست که نگهداری از گیاهان یه جورایی دو سر برد باید باشه چرا که گیاهان برای شما منفعت دارن و فضاتون رو زیبا میکنن و حتی یه سری از گیاهانی که هوا رو تصفیه میکنن هم وجود دارن که هوای اطرافتون رو پاکسازی میکنن پس در مقابل شما هم باید برای گیاهان منفعت داشته باشید و بهشون به بهترین شکل ممکن رسیدگی کنید و کاری کنید که رشد اون ها به نحواحسن انجام بگیره مثلا با تهیه کردن بهترین خاک برای گیاهان آپارتمانی میتونید برای این منظور بهشون کمک شایانی کنید. اما مورد دیگه ای که باید در مورد اون ها بهش دقت کنید این هست که گیاه رو با توجه به فضایی که میخواهید نگهداریش کنید انتخاب کنید و کاری کنید که گیاه و محیط با هم مچ باشن مثلا در صورتی که فضای خونه نور نداره و تاریکه باید به سراغ گیاهانی که سایه دوست هستن برید تا اینطوری گلتون بتونه خودش رو با فضا وفق بده. حالا در این راستا و در این مقاله هم برای این که بتونید گل و فضا رو با هم مچ کنید میخواهیم چندتا از گیاهان مناسب اتاق خواب رو بهتون معرفی کنیم، پس در صورتی که مایل هستید اون ها رو بشناسید در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گیاهان برای اتاق خواب

گندمی از بهترین گیاهان برای اتاق خواب

یکی از گیاهان قوی که میتونید برای تصفیه ی هوا ازش استفاده کنید گندمی هست چرا که این زیبارو میتونه چیزی حدود نود درصد از میکروب های سرطان زای فرمالدهید رو از هوا پاکسازی کنه و علاوه بر این موضوع این گیاه میتونه ذرات عطر و بخار رو جذب کنه تا مقدار اکسیژن در محیط پایدار بشه و از این راه اکسیژن لازم برای خود افراد حاضر در مکان فراهم بشه پس با این حساب میشه گفت که یکی از گیاهان فوق العاده برای اتاق خواب گندمی هست که در طول شب و موقع خواب شما میتونه نه تنها هوا رو برای تنفس راحت تر شما پاکسازی کنه بلکه اکسیژن بیشتری رو هم در اختیارتون قرار میده که این موارد در کنار هم باعث میشه که کیفیت خواب شما بالا بره.

در خصوص شرایط نگهداری این گیاه باید دقت کنید که نور غیر مستقیم بهش بخوره و هفته ای دو الی سه بار هم در هفته باید آبیاری بشه. همچنین غبار  پاشی در هوای گرم برای رشد بهتر این گیاه بسیار خوبه.

بهترین گیاهان برای اتاق خواب

سانسوریا شمشیری از بهترین گیاهان برای اتاق خواب

سانسوریا یکی از گیاهانی هست که از انواع مختلفی برخورداره که معروف ترین نوع اون سانسوریای شمشیری هست که میشه اون رو در لیست گیاهان تصفیه کننده ی هوا قرار داد که برخلاف دیگر گیاهان میتونه تولید اکسیژن داشته باشه و از این رو خوب راحتی رو برای ما به ارمغان بیاره چرا که میزان اکسیژن دریافتی در خواب هر چقدر بهتر و بیشتر باشه میتونه بعد از خواب شما رو حسابی سرحال کنه. در خصوص شرایط نگهداری این زیبارو باید بگیم که نور غیرمستقیم برای رشد این گیاه بهترین گزینه هست و برای آبیای هم بین دو نوبت باید چک کنید که خاک خشک شده باشه.

بهترین گیاهان برای اتاق خواب

شامادورا از بهترین گیاهان برای اتاق خواب

شامادورا رو میشه یکی از گیاهان عالی برای تمیز کردن هوا بشمار آوورد که میتونه سموم موجود توی هوا رو از بین ببره و با این کار خودش یه خواب راحت رو با بهترین و بالاترین کیفیت برای شما رقم بزنه. ساقه های این زیبارو میتونن در شرایط مناسب رشد چند متری داشته باشن و در گوشه ی دکور خونه ی شما خودنمایی کنن. در خصوص شرایط نگهداری این گیاه باید دقت کنید که از آبیاری بیش از حد اون خودداری کنید چرا که در این حالت باعث میشه که ریشه هاش بپوسه و گیاه از بین بره.

بهترین گیاهان برای اتاق خواب

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها