|

کتونی های مناسب شلوار بگ / هم مناسب برا دانشگاه و تیپ دانشجویی هم برا استایل خیابانی

در این مقاله در خصوص کتونی های مناسب شلوار بگ صحبت کردیم و چندتا از بهترین اون ها رو بهتون معرفی کردیم که باهاشون عالی میشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی ما دوست داریم که همیشه و همیشه در زیباترین حالت ممکن ظاهر بشیم و خب برای این که به این درجه برسیم باید بسیار در زمینه ی پوشاک آزمون و خطا داشته باشیم مثلا سبک های متنوع استایل رو امتحان کنیم و برای تیپ زدن به سراغشون بریم به عنوان مثال در صورتی که به دنبال یه تیپی هستید که شما رو پولدارتر نشون بده و هر کسی با دیدنتون خیال کنه نمیشه صفرهای حساب بانکیتون رو شمرد باید به سراغ استایل اولد مانی برید و یا در این بین اگر دوست دارید که ظریف و خانومانه به نظر بیایید و بین اطرافیان به عنوان یه فرد با روحیه ی هنری شناخته بشید توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ استایل فلورال یا گل گلی هست که دست شما رو هم توی انتخاب طرح و رنگ گل  های لباستون باز میذاره.

پس برای خوشتیپ شدن باید اطلاعات بسیاری در مورد مد و فشن داشته باشید ولی از اینا گذشته باید سلیقه ی خودتون رو هم در این زمینه دخیل کنید چرا که این سلیقه ی شما هست که براتون یه سبک متفاوت و خاص از دیگران میسازه و یه جورایی تبدیل میشه به امضای کارتون پس بهش اعتماد کنید و ازش در مواقعی که لازم هست استفاده کنید تا زیباتر و خوشتیپ تر از اون چیزی که هستید به نظر بیایید مثلا در صورتی که یه آیتم مثل مانتو کتی با شلوارهای متنوعی ست میشه شما اونی رو انتخاب کنید که اولا بیشتر به شما و اندامتون میاد و دوما به نظرتون براتون ظاهر و تیپ شیک تری میسازه یا مثلا در مورد شلوار بگ خیلی ها به دنبال کتونی های مناسب شلوار بگ هستن که در این مقاله چندتا از اون ها رو بهتون معرفی میکنیم ولی این که شما برای تست کردن به سراغ کدومشون برید دیگه بسته به سلیقه ی خودتون داره و انتخابش برعهده ی شماست، پس بهترین رو برای خودتون انتخاب کنید تا زیباترین باشید و بدرخشید.

کتونی های مناسب شلوار بگ

کتونی ورزشی از کتونی های مناسب شلوار بگ

در صورتی که به دنبال یه کفش مخصوص برای پوشیدن با شلوار بگ هستید و خب برای پیدا کردن کفش مناسب گیج شدید بهترین گزینه و راحت ترین اون ها که پیش روی شما قرار داره استفاده از کفش های ورزشی زنانه هست که میتونید به راحتی اون ها رو با شلوارهای بگ جین کوتاه و جوراب های بلند استایل کنید و یه تیپ اسپرت و راحت برای خودتون بسازید. در صورتی هم که مایل بودید استایلتون تا حدودی نیمه رسمی باشه میتونید برای بالاتنه از یه کت استفاده کنید بعد شلوار بگ بلند رو همراه با کتونی های ورزشیتون بپوشید و ست کنید.

کتونی های مناسب شلوار بگ

کتونی چانکی از کتونی های مناسب شلوار بگ

در صورتی هم که به دنبال یه کفش مناسب برای پوشیدن همراه با شلوار بگ هستید که میخواهید در عین شیک بودن باهاش احساس راحتی هم کنید توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ کتونی های چانکی هست که میتونن در کنار این مدل شلوار شما رو حسابی خوش ظاهر تر از چیزی که هستید به نظر بیارن. این مدل از کتونی ها نسبت به مدل های دیگه یه مقدر درشت تر هستن و از این رو حتی میتونن شما رو قدبلندتر هم نشون بدن و راحتی زیادی رو برای انگشت های پاتون فراهم کنن طوری که دیگه به طور همیشگی اون ها رو پاتون کنید. از خوبی هایی که این مدل از کتونی ها دارن اینه که هم برای خانوم ها و هم برای آقایون مناسب اند.

کتونی های مناسب شلوار بگ

کفش لوفر از کتونی های مناسب شلوار بگ

موقعی که شلوار بگ رو برای پوشیدن انتخاب میکنید یکی از بهترین گزینه هایی که پیش روی شما هست برای ست کردن با اون کفش های لوفر هست البته درسته که شاید این مدل از کفش ها مثل کفش های کتونی و پاشنه بلند نتونن از زمین خوردن شلوار بگ شما جلوگیری کنن اما به قدری به استایل شما زیبایی میبخشن که به هیچ وجه نباید ازشون غافل بشید و از دیگر خوبی هایی هم که دارن اینه که هم بسیار راحتن و هم هیچ موقع از مد نمیفتن یعنی یه دونه میخرید و تا وقتی که خراب بشه میپوشیدش.

شما میتونید این مدل از کفش ها رو با بگ های پارچه ای و جین بپوشید و اصلا تفاوتی در این بین وجود نداره چرا که هر دوی اون ها میتونن برای شما استایل راحتی رو بسازن.

کتونی های مناسب شلوار بگ

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها