|

فرق شلوار جین اورجینال با فیک / فروشنده شروع کرد بلبل زبونی راجبش میوتش کن خودت چک کن

در این مقاله در خصوص فرق شلوار لی اورجینال با فیک صحبت کردیم و یه سری تفاوت های این دو آیتم رو براتون شرح دادیم تا انتخاب بهتری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خوش استایل بودن این روزا از اهمیت بسیار زیادی برخورداره از این رو افراد مدام در تلاش برای این هستن که هر روز خوشیپ تر از دیروز دیده بشن چرا که جدا از این که تیپ خوب میتونه باعث سربلندی شما پیش آدمای دیگه بشه بلکه میتونه تا حد بسیار زیادی روی روحیه و اعتماد به نفس خودتون هم تاثیر بذاره چرا که شما فکر کنید که لباستون چروک باشه و مجبور باشید که با همون لباس در یه جمعی ظاهر بشید چه احساسی بهتون دست میده؟ مسلما مدام در حال چک کردن لباستون و صاف کردن اون خواهید بود و خب این موضوع احساس بدی بهتون خواهد داد و باعث میشه که مدام ساعتتون رو چک کنید تا زودتر از اون موقعیت و جمع فرار کنید پس برای این که از این موضوع جلوگیری کنید باید نه تنها استایل شیک رو طراحی کنید بلکه می بایست به آراستگی و تمیزی تیپتون هم توجه کنید.

البته که شاید یه سر ها فکر کنن که این کارها سخت هست در حالی که شاید برای یه نفر در شروع سخت باشه ولی بعد از یه تایمی خوشتیپ بودن میشه یکی از روتین های اون فرد و به قولی میره تو خونش پس در صورتی که در حال حاضر احساس میکنید که  تیپتون زیاد خوب نیست نباید از این موضوع ناراحت بشید بلکه تنها باید اطلاعات خودتون رو در زمینه ی مد و فشن بالا ببرید و بعد شروع کنید به تست و امتحان کردن تیپ های متنوع تا اونی که مناسب شما هست رو پیدا کنید مثلا در صورتی که قدتون بلنده و خودتون هم لاغر بودید استایل مونوکروم نزنید چون اینطوری لاغرتر و قدبلندتر دیده میشید در حالی که این تیپ برای افراد قد کوتاه و چاق بسیار مناسب هست پس به این که چه سبک استایل هایی با اندامتون جورتر هست حتما دقت کنید. اما یه نکته ی دیگه هم که وجود داره این هست که شما در صورتی که لباسا های اورجینال بپوشید هم اعتماد به نفستون بیشتره هم ایستایی لباس بهتره به خصوص در مورد شلوار لی که البته مدل های فیک در مورد اون زیاده به همین دلیل در این مقاله میخواهیم در خصوص فرق شلوار جین اورجینال با فیک براتون صحبت کنیم تا از این به بعد گول نخورید و پول اصل رو به فیک ندید، پس با ما همراه باشید.

فرق شلوار جین اورجینال با فیک

رنگ داخلی شلوار لی اورجینال از بیرونش روشن تره

یکی از آسون ترین راه هایی که میتونید با استفاده از اون شلوار لی اورجینال رو از مدل فیک اون تشخیص بدید چک کردن رنگش هست چرا که رنگ داخل و بیرونی شلوار لی که اصل باشه با هم دیگه فرق داره و خب رنگ داخلی شلوار اصل روشن تر از بیرونش هست در حالی که درمورد شلوارهای فیک این موضوع صدق نمیکنه و در بیشتر اوقات رنگ داخلی شلوار نزدیک به رنگ بیرونی اون هست و این موضوع باعث میشه که شلوار موقع شستن رنگ پس بده. پس موقعی که دارید شلوار میخرید به این موضوع توجه ویژه داشته باشید.

فرق شلوار جین اورجینال با فیک

دوخت شلوار لی اصل دو ردیفه هست

اون دسته از شلوار لی هایی که مرغوب هستن و عمر بیشتری میکنن از دوخت محکم،# تمیز و همچنین دو ردیفه برخوردار هستن. نخ لی دوزی از جنس پلی استر هست و میتونه انسجام و زیبایی بیشتری به شلوار شما ببخشه پس با این حساب در صورتی که دارید شلوار تهیه میکنید حتما به دوخت اون توجه داشته باشید که هم نخش از ظاهر باکیفیتی برخوردار باشه هم دوخت دوتایی باشه و هر دوی این موارد یعنی نخ و دوخت در کنار هم تمیز و مرتب به نظر بیان.

فرق شلوار جین اورجینال با فیک

وزن شلوار لی ای که اورجیناله بیشتره

این روزا جین های نازک طرفدار بسیار زیادی دارن در حالی که همه میدونیم که دووم و عمر این مدل از شلوارها ممکن هست که خیلی کم باشه پس با این حساب میشه گفت که اون دسته از شلوار لی هایی که مرغوب تر هستن و اورجینال از جنس سنگین تری برخوردارن پس به همین دلیل شما باید به دنبال اون شلوار جینی باشید که سنگین تره و در صورتی که احساس کردید که دوتا شلوار با یه ریخت و قیافه و حتی چاپ یه برند از نظر وزنی با هم تفاوت دارن برای انتخاب اصلی اون رو که وزنش بیشتر هست رو انتخاب کنید چرا که در صورتی که شلوار برای یه فرد با قد و وزن متوسط زیر 340 گرم باشه جزء جین های نازک قرار میگیره و در نتیجه کیفیتش پایین تر خواهد بود.

فرق شلوار جین اورجینال با فیک

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها