|

جدیدترین و زیباترین طرح های ناخن پاییزی / همراه با ایده های ترند پاییز 1403

در این مطلب، زیباترین و جذاب ترین ایده های طراحی ناخن هماهنگ با فصل پاییز رو بهتون معرفی می کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با عوض شدن فصل، حال و هوای تازه ای به سبک پوشش و استایل آدما وارد میشه، لباس های پاییزی، رنگ های قهوه ای، نارنجی و قرمز بیشتر دیده میشه، جنس لباس ها از لینن و نخ به بافت و فوتر تغییر پیدا می کنن و...

اگر بتونی با توجه به یه سری اصول، به شیوه خودت، استایلت رو پاییزی و جذاب کنی، اونوقت می تونی خاص باشی و شبیه دیگران نشی. اینجوری یه خانم شیک پوش هستی که به بهترین شکل لباس پوشیدی. عوض کردن طراحی ناخن با شروع فصل پاییز هم یه کار جذاب دیگه ست که خیلی ها اون رو انجام میدن. طرح های خیلی زیبایی هم هست که ناخن ها رو پاییزی و زیبا میکنن. در این مطلب، زیباترین و جذاب ترین ایده های طراحی ناخن هماهنگ با فصل پاییز رو بهتون معرفی می کنیم تا پایان همراه ما باشید.

fall-nail-design-5

طراحی فرنچ پاییزی

فرنچ یکی از ساده ترین شکل طراحی ناخن هست که خیلی پرطرفداره و جالبه بدونید که میشه این مدل طراحی رو هم پاییزی کرد. در این طرح نوک ناخن ها رو میشه به رنگ های نارنجی و قهوه ای و یا طیفی از این رنگ ها درآورد و حال و هوای پاییزی زیبایی به ناخن ها بخشید.

fall-nail-design-2

fall-nail-design-1

طراحی برگ های پاییزی روی ناخن

طراحی برگ های پاییزی یکی دیگه از پرطرفدارترین طرح های ناخن برای فصل پاییزه. میشه نقش برگ های درخت چنار و انواع دیگه برگ ها رو با رنگ های زرد و نارنجی روی ناخن ها با ظرافت طراحی کرد.

fall-nail-design-4

fall-nail-design-11

fall-nail-design-9

fall-nail-design-8

طراحی میوه های پاییزی روی ناخن

طراحی میوه هایی مثل پرتقال و کدو حلوایی به رنگ نارنجی، هم یکی دیگه از ایده های طراحی ناخن برای فصل پاییزه که ناخن های شما رو بامزه میکنه.

fall-nail-design-16

fall-nail-design-17

لاک ساده به رنگ های پاییزی

اگر طرفدار سادگی هستید و دوست ندارید طرح خاصی رو ناخن هاتون بکشید، زدن لاک ساده به رنگ های زرد، نارنجی، قهوه ای و قرمز هم برای فصل پاییز ایده خیلی خوبیه و بسیار زیباست.

fall-nail-design-12

fall-nail-design-13

fall-nail-design-7

استفاده از رنگ های زرشکی و طلایی برای ناخن

استفاده از رنگ های زرشکی و طلایی برای طراحی پاییزی ناخن هم جذاب و شیکه و میتونه برای خانم ها ایده خوبی باشه. اگر در فصل پاییز مهمونی خاصی دعوت هستید می تونید با طراحی ناخن خودتون با رنگ های زرشکی  طلایی سر و شکل مجلسی زیبایی به ناخن هاتون بدید.

fall-nail-design-15

fall-nail-design-14

اگر به ظاهر و زیبایی خودتون اهمیت میدید، صفحه مد و فشن سایت ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها