|

اصول ست کردن دستبند طلا و ساعت مچی / مواردی که بلاگرا برای استایل کردن رعایت می کنن

ساعت مچی و دستبند از آیتم های مهمی ان که توی استایل هر خانمی موثرن اما انتخاب اونها باید با رعایت مواردی باشه که دراین مطلب بهشون میپردازیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- احتمالا این روزا توی دست خیلی از خانم های سلبریتی و بلاگرها ترکیب ساعت مچی و چندین دستبند رو دیدید که خیلی ترند شده و اتفاقا جذاب هم هست. البته باید بدونید که این ترکیب ها اتفاقی نیست و اصولی براش در نظر گرفته شده تا جذابیتش رو بیشتر کنه.

ساعت مچی و دستبند هر دو از اکسسوری های مهمی هستن که می تونن توی استایل هر خانمی خیلی موثر باشن اما خب انتخاب اونها باید با تامل و رعایت مواردی باشه که توی این مطلب بهشون اشاره می کنیم. پس اگه میخوای از غافله خوش تیپ ها عقب نمونی این مطلب رو از دست نده...

set-kardan4

هماهنگ بودن جنس ساعت مچی و دستبند

اگر قصد دارید ساعت مچی و دستبندهای خودتون رو روی یک دست ببندید توجه کنید که بهتره جنس اونها یکی باشه مثلا اگه بند ساعت مچی شما فلزی هست قشنگ تر میشه اگر دستبندهای شما هم از جنس فلزی باشن. قرار دادن دو یا سه دستبند از طلای سفید در کنار ساعت مچی که بند فلزی سیلور داره، جلوه ای زیبا به دست های شما می بخشه.

set-kardan6

هماهنگ بودن رنگ ساعت مچی و دستبند

مورد مهم بعدی هماهنگی رنگ فلزی هست که دستبند و بند ساعت مچی از اون ساخته شده. مثلا اگه رنگ فلز بند ساعت شما رزگلد هست، خیلی جذابتره که رنگ دستبندهای شما هم رزگلد باشه. این انتخاب ترکیب زیبا و چشمگیری روی دست های شما ایجاد میکنه که توجه ها رو جلی خواهد کرد.

set-kardan8

set-kardan9

مچ های ظریف رو شلوغ نکنید!

اگر شما دست های ظریف و مچ های لاغری دارید بهتره از ترکیب ساعت مچی و یک یا نهایتا دو دستبند ظریف استفاده کنید. استفاده از چندین دستبند بزرگ روی مچ ظریف جلوه زیبایی نداره و شما رو فقط به یک دنباله روی مد تبدیل میکنه.

set-kardan3

دستبندهای مینیمال؛ بهترین انتخاب

وقتی قراره از چند دستبند در کنار ساعت مچی استفاده کنید، بهتره دستبندهای مینیمال رو که اتفاقا این روزا خیلی ترند شدن رو انتخاب کنید تا ترکیب جذاب و به روزی رو به وجود بیارید. اصل کلی اینه که دستبند از ساعت مچی ظریف تر باشه و اگر قراره که از چند دستبند در کنار ساعت مچی استفاده کنید حتما اصل ظرافت اونها رو مد نظر قرار بدید.

دستبندهای طلای مینیمال در طرح های بسیار زیبایی وجود داره که جلوه ای زیبا رو در کنار ساعت مچی به وجود میاره. پس در انتخاب اونها شک نکنید.

set-kardan5

ساعت رو درخشان و براق انتخاب کنید

وقتی قصد دارید از چند دستبند در کنار ساعت مچی خودتون استفاده کنید بهتره ساعت مچی رو درخشان و براق و دستبندها رو معمولی انتخاب کنید تا تمرکز از روی دستبندها که چند عدد هستن برداشته بشه و ساعت مچی بیشتر به چشم بیاد. انتخاب ساعت مچی درخشان و دستبندهای براق و پر زرق و برق برای یک دست، تصویری از یک تجمل بی مورد رو به ذهن دیگران میاره که با مد این روزها سازگار نیست.

set-kardan1

اگر به ظاهر و آراستگی خودتون اهمیت میدید، صفحه مد و فشن سایت ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها