|

دسته گل شیپوری عروس با معنی گل‌ها/ ترندی شگفت‌انگیز و نو برای عروس خانومای خاص پسند

گل شیپوری از دست گل هایی محسوب میشه که خیلی میتونه واسه عروس خوشگل باشه و در این مطلب با انواع دسته گل های شیپوری آشنا خواهیم شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- جشن عروسی یکی از بهترین شبهای زندگی هر دختریه که در زیباترین حالت خودش در میاد. چرا که پوشیدن لباس عروس تنها لباسیه که خانومها تنها در شب عروسیشون میپوشن و ازش استفاده دارند. اصلا امکان نداره این لباس رو جای دیگه ای جز تن عروس ببینید. ظاهر یک عروس وقتی تکمیله که به همه آیتماش به خوبی فکر بشه. مثل به جز لباس عروس، بی شک دسته گل عروس هم از اهمیت زیادی برخورداره. هم دسته گلی که شب عروسی به دست عروس هستش و هم دسته گلی که برای خواستگاری آورده میشه. همیشه عروس خانوم ها در سردرگمی هستن که چه گلی رو برای دسته گلشون انتخاب کنن بهتره. آخه میدونید که تو این شب همه چیز عروس به رنگ سفید در میاد. از لاکش گرفته تا کفشاش و تورش و لباسش. یکی از زیباترین انتخاب ها برای این شب گل شیپوری هستش که زیباییه شیک و لوکسی داره.

گل شیپوری دسته گل عروس

دسته گل شیپوری یه انتخاب دلبرانه و شکیل

در واقع شما با انتخاب این سبک از دسته گل، یعنی دسته گل شیپوری به رنگ سفید، همراه با ساقه های کشیده میتونه ظاهری شیک و مینیمال به نمایش بگذاره. گل شیپوری، با ظاهری اروماتیک (شیپوری شکل) و همچنین گلبرگ های مخروطی، نمادی از پاکی، معصومیت و عشق ابدی هستند. رنگ سفیدی که این گل ها دارند، با رسوندن یه حس پاکی و سادگی، میتونن به خوبی با لباس عروس سفید ست شده و نمایی رویایی بهش ببخشه.

گل شیپوری دسته گل عروس

گل شیپوری دسته گل عروس

گل شیپوری دسته گل عروس

چرا دسته گل شیپوری عروس یه انتخاب رویاییه؟

دسته گل شیپوری سفید فرای یک ترند زودگذر هستش و میتونه خیلی منحصر به فرد و خاصتر باشه. اما دلیل اینکه این سبک از دسته گل خیلی مورد توجه قرار میگیره چیه؟ 

گل شیپوری دسته گل عروس

مثلا اینکه دسته گل شیپوری به دلیل ظاهر مینیمال و ساده ای که داره میتونه با انواع لباس عروس از ساده گرفته تا زرق و برق دار به راحتی ست بشه. گل هایی مثل رز یا ارکیده خیلی تکراری شدم و شیپوری با ظاهر جذابش یه نمای یونیک برای شما خواهد ساخت. از طرفی هم گل شیپوری به نسبت سایر گل ها عمر طولانی تری داره و بیشتر واستون میمونه. نسبت به خیلی از گل هیا لوکس، گل شیپوری خیلی مقرون به صرفه تره و از قیمت بهتری برخورداره. و در نهایت اینکه گل شیپوری اونقدری انعطاف داره که میتونه با برگ تزئینی و ساقه و دیزاینی ست بشه. 

گل شیپوری دسته گل عروس

گل شیپوری دسته گل عروس

گل شیپوری دسته گل عروس

و اما معانی دیگر گل های عروس

گل رز:

این گل یکی از پرکاربردترین نوع گل محسوب می شود خصوصا برای استفاده در دسته گل عروس. این گل نماد عشق و احساسات خالصانه می باشد، دسته گل رز قرمز نشان دهنده احساسات زیاد و عشق خالص است.

گل شیپوری دسته گل عروس

· گل مریم

گل مریم رو اغلب نماد آرامش و همچنین القا کننده‌ی احساسات صادقانه و رئال در دسته گل میدونند.

· گل لیلیوم

این مدل گل معمولا به معنای شان و منزلت و نجابت هستش که البته لازم به ذکره بگیم گل لیلیوم به یونیک بودن و خاصی هم مشهوره. استفاده از لیلیوم گلبهی در دسته گل عروس نشان از خوشبختی و پایداری نیز هست.

گل شیپوری دسته گل عروس

· گل داوودی

گل داوودی یکی از پر طرفدار ترین هاتس که خب وجود آن رد دسته گل عروس نمادی از جاودانگی و پایداری می باشد. حضور گل داوودی در فرهنگ ایران ما دارای سابقه طولانی است و همواره استفاده از این گل در دسته گل ها مرسوم هستش. اما خب فراموش نکنید که انتخاب گل داوودی در دسته گل عروس پیشنهاد نیمشه و اغلب برای عیادت و یا دیگر موارد به کار برده می شود.

گل شیپوری دسته گل عروس

· گل ژیپسوفیلا

یکی دیگه از مرسوم ترین و البته پر کاربرد ترین نوع گل ها برای داشتن یک دسته گل زیبای عروس گل ژیپسوفیلا می باشد  و لازم به ذکره که بگیم عموم مردم این گل رو با عنوان گل عروس می شناسند.

گل شیپوری دسته گل عروس

گل شیپوری دسته گل عروس

گل شیپوری دسته گل عروس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها