|

زیباترین فرش جلو سینک ظرفشویی / مدل جدیدا خیلی خوشگلن قدیما داغون بودن الان آپدیت شدن

در این مقاله چندتا از زیباترین فرش های جلو سینک ظرفشویی رو بهتون نشون دادیم تا برای خرید این آیتم ایده بگیرید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زیبایی دکوراسیون برای خانوم ها بسیار مهمه چرا که بالاخره چیدمان خونه ی شما بد باشه و یا خوب به کلی به پای خانوم خونه مینویسنش و خب به همین دلیل مهمه که شما دکور خوبی داشته باشید. البته که با حلوا حلوا دهن شیرین نمیشه و شما نمیتونید فقط دکور خوب رو بخواهید چون باید برای داشتن اون تلاش کنید و این رو هم بدونید که اگر چیدمان شما اصولی و درست باشه حتی میتونید یه سری نواقص و عیب و ایرادها توی خونه رو که رفته رو مختون رو کاور کنید مثلا با یادگیری نحوه چیدمان فرش برا بزرگتر نشون دادن خونه میتونه متراژ منزلتون رو بزرگتر از اون چیزی که هست نشون بدید.

از فرش حرف شد و خب میدونید مورد بحث ما در این مقاله دقیقا این آیتم هست ولی شاید برتون سوال باشه که چرا؟ چون این وسیله در خونه تعداد زیادی داره که در سایز های مختلف هم وجود داره به همین خاطر شما باید اون رو با المان های موجود در دکور ست کنید مثلا ست کردن فرش آشپزخانه با کابینت بسیار مهمه چون این دو وسیله از آیتم های اصلی توی فضای آشپزخانه بشمار میرن به همین دلیل باید به مچ بودن اون ها با دکور توجه داشت. اما از اینا بگذریم و بریم سراغ مقاله ی امروز که البته در طی اون قرار نیست از آشپزخانه خارج بشیم چون میخواهیم چندتا از زیباترین فرش های جلو سینک ظرفشویی رو بهتون نشون بدیم و در خصوص این آیتم یه سری نکات مثل مزایای اون رو بهتون بگیم چون بودنش برای این فضا از واجباته و نمیذاره پاهاتون موقع ظرف شستن خیس بشه، پس در ادامه با ما همراه باشید.

زیباترین فرش جلو سینک ظرفشویی

با فرش جلو سینک ظرفشویی زیبایی رو به فضای آشپزخانه ببخشید

گفتیم که دکور برای خانوم ها بسیار مهمه و خب شما سعی میکنید که بهترین وسلیه ها رو برای اون تدارک ببینید ولی بعضی از اوقات هست که شما نیاز به کار شاق و یا خرید وسیله های آنتیک و گرون برای این که دکوراسیون خونتون رو خاص نشون بدید ندارید چون پیش میاد که با یه المان ارزون میتونید زیبایی و کلاس دکور رو تا حد بی نهایتی بالا ببرید. مثلا شما میتونید با وجود یه فرش جلو سینک ظرفشویی ظاهر و جلوه ی خاص و زیبایی به آشپزخانه ببخشید و کلاس اون رو به کلی بالا ببرید چون میدونید که فرش ها با طرح و رنگی که دارن میتونن هم محیط رو از سادگی دربیارن و هم زیباتر جلوه اش بدن.

زیباترین فرش جلو سینک ظرفشویی

با فرش جلو سینک ظرفشویی تمیزکاریه آشپزخانه رو راحت کنید

شاید براتون جالب باشه که شما میتونید با داشتن یه سری وسیله ها در دکور کار خودتون و توی تمیز کردن خونه راحت تر کنید مثلا فرش جلو سینک ظرفشویی میتونه آب و هر مایع دیگه ای رو به خودش جذب کنه و در صورتی که یه موقع سمت سینک پسماندهای غذایی میخواستن بریزن روی زمین هم نمیذاره این اتفاق بیفته و به جای زمین آشغال ها رو میبلعه پس به همین دلیل شما کارتون برای تمیز کردن، دستمال و طی کشیدن زمین راحت خخواهد بود و تنها چیزی که نیز دارید این هست که فرش رو در صورتی که خیلی کثیف شد بندازید لباسشویی تا براتون بشوره.

زیباترین فرش جلو سینک ظرفشویی

با فرش جلو سینک ظرفشویی قربون صدقه ی پاهاتون برید

شستن ظرف ها توی آشپزخانه میتونه یکی از کارهای زمانبر و طاقت فرسا باشه که روی مخ هر کسی میره البته که شاید بگید که الان ماشین ظرفشویی هست و اون این کار رو انجام میده ولی خب هنوز هم خیلی هامون دستی ظرف ها رو میشوریم پس سره سینک وقت زیادی ازمون میره و شانس بیاریم که پاهامون در این بین خسته نشه که برای کم کردن احتمال این موضوع شما میتونید از یه فرش جلو سینک ظرفشویی استفاده کنید و پاهاتون رو روی زمین خشک نذارید که به کمرتون هم فشار بیاره.

البته که باید دقت کنید زیر این فرش طوری باشه که یه وقت در اثر خیس شدن از زیر پاتون لیز نخوره که خب برای جلوگیری از این منظور میتونید زیر اون رو ترمزگیر هم بزنید.

زیباترین فرش جلو سینک ظرفشویی

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها