|

بیوگرافی الهه حصاری و تصاویر مادر خواهرش / ورزش حرفه‌ای خانوم بازیگر که بهش نمیاد

الهه حصاری بازیگر مشهور ایرانیست که این روزها در زخم کاری بازی می کند و حالا با تصاویر خانواده اش مورد توجه قرار گرفته.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزها سریال نمایش خانگی "زخم کاری" رو در نمایش خانگی داریم. سریالی که در فصل سوم خود به سر میبره و اونقدری مخاطب و خواستار داشت که تا به اینجا کشید. زخم کماری بازیگران بسیار زیاد و مشهوری رو در خود جای داده. جالبته که با وجود حذف های بسیاری که داشه و کلی کشت  کشتار به راه انداخته، اما همچنانم کلی چهره اسم  رسم دار داره که بتاع شدن تا مخاطب هفته به هفته برای دیدن این سریال چشم بکشه. مثلا یکی از جذاب ترین هنرمندان حاضر در این کار خانوم الهه حصاری است که نقش کیمیا رو ایفا می کند. الهه حصاری چهره ای بسیار کم حاشیه اما بسیار پر طرفدار است که کار خود را با بازی در سریال های تلویزیونی شروع کرد و شهرتش رو با استعدادش بیشتر و بیشتر نمود. الهه حصاری اولین بار در سریال تلویزیونی "هشت و نیم دقیقه" بود که شهرت یافت و بعد تر هم با سریال نمایش خانگی "ممنوعه" شهرت یافت. جالبه که الهه حصاری همیشه نقش هایی میانه رو داشته و داره. یعنی خانوم بازیگر در عین حال که نقشش مثبته، منفی نیز هست. البته که پیش از همه اینها الهه بانو سوابق بازیگری بسیاری داشته است.

الهه حصاری

الهه حصاری

بیوگرافی الهه حصاری

همیشه دونستن اینکه بازیگران از چه خانواده ای اومدن و با کی ازدواج کردن و اینکه پولدارانه زندگی می کنند یا معمولی و هزار چیز دیگر از زندگیاشون، برای مخاطب جالب به نظر رسیده. البته این رو هم بگیم که هر بازیگری جذابیت نداره و هر مخاطبی هم علاقمند نیست. اکثر بازیگران با سابقه از دهه شصت هستن و بیشتر بازیگران مشهور اما جدیدتر نیز از دهه هفتاد اومدن. الهه حصاری چهره ای شاید به دهه هفتادی ها بخوره، اما یک بانوی دهه شصتی محسوب میشود که در سال 69 متولد شده. الهه حصاری بازیگر سینما و تلویزیون، 18 مرداد 1369 در تهران به دنیا آمد.

الهه حصاری به مانند خیلی از دیگر بازیگران، به شدن علاقمند به بازیگری بود و خب از دوران دبیرستان هم به این عرصه ورود کرد. البته نه به شکل حرفه ای، بلکه با حضور در گروه های تئاتر مدرسه و بعد ها هم به کلاس های آزاد بازیگر رفت و موفق شد. 

الهه حصاری

خانواده بیبی فیس الهه حصاری

همونطور که الهه حصاری با 34 سن انگاری 25 ساله است، خانواده اش نیز اینگونه می باشند. وی که همراه با مادر و خواهرانش زندگی می کند، دو خواهر به نام های المیرا و ملیکا دارد. خانوم بازیگر تا به حال تصاویر بسیاری همراه با خانواده اش به اشتراک گذاشته که خب هر بار هم با نظرات متنوع مخاطبین همراه میشه. چرا که افراد بر این نظر هستند خواهران و مادر خانوم بازیگر خیلی امروزی و جوان هستد.

الهه حصاری

الهه حصاری
مادر الهه حصاری

تحصیلات الهه حصاری

این هنرمند کشورمان فارغ التحصیل رشته تربیت بدنی در مقطع کاردانی و زبان انگلیسی می باشد که تا مقطع کارشناسی درس خوانده است.

علاقه الهه حصاری به ورزش و حرفه ای که درش فعاله

الهه حصاری اصلا به دلیل علاقه زیادی که به ورزش داشت وارد رشته تربیت بدنی در دانشگاه شد. او مدتی رو در فیتنس و بدنسازی گذروند و بعد با گذروندن دوره های یوگا، مدرک مربیگری خود را در این رشته دریافت کرد.

5453

ورود الهه حصاری به عرصه بازیگری

گرچه که شهرت خانوم بازیگر با هشت و نیم دقیقه بود، اما ورود او به این عرصه به فیلم "تاکسی نارنجی" برمیگرده که در سال 1387 ساخته شد. یر با این کار جلوی دوربین سینما رفت و سپس در همون سال هم در فیلم "نطفه شوم" به کارگردانی ابراهیم وحیدزاده نقش آفرینی کرد. الهه حصاری در کارنامه کاری خود سوابق بسیاری همچون راند چهارم، سوفی و دیوانه، قاعده تصادف، بیتابی بیتا و همچنین زن ها شگفت انگیزند رو به ثبت رسانده است.

الهه حصاری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها