|

بهترین گوشی هوشمند برای سالمندان / کار کردن با اینا مثل آب خوردنه یک دو سه یاد گرفتن

در بازار امروز یافتن بهترین گوشی هوشمند برای سالمندان کار دشواری شده چرا که تنوع محصولات زیاده بنابراین با این لیست کار شما رو راحت کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا دیگه توی هر خونه ای به تعداد اعضای خونواده از بزرگ و کوچیک گوشی های هوشمند وجود داره و همه یه جورایی به این جعبه ی جادویی وابسته شدن و خیلی از کارهاشون رو از خرید و واریز صورتحساب و فیلم دیدن و... با همین وسیله انجام میدن که که خب در این بین یه قشر سالمند هم داریم که اون ها هم برای ارتباط برقرار کردن با فرزندانشون که شاید این روزا به علت مشغله های زیادی که وجود داره نتونن به طور منظم به اون ها سر بزنن، به یه گوشی خوب نیاز دارن بنابراین در این مقاله سعی داریم که چند تا از بهترین گوشی هوشمند برای سالمندان رو بهتون معرفی کنیم که میتونید برای این عزیزان خریداری کنید.

اما در ابتدای امر قبل از این که به خرید فکر کنید و حتی به دنبال دونستن این باشید که بهترین گوشی هوشمند برای سالمندان کدوم گوشی ها هستن از خودتون این سوال رو بپرسید که سالمندان بیشتر از همه توی گوشی ها به چه چیزی نیاز دارن یعنی اگر فردی که شما مدنظر دارید چشم هاش ضعیف هست باید به سراغ یه گوشی برید که صفحه نمایش بزرگ و فونت های درشت و خوانایی داره و یا اگر فرد علاقمند هست که عکاسی کنه خب تهیه ی یه گوشی ساده و بدون دوربین اون رو شاد نمیکنه و یا خرید یه گوشی که کار کردن باهاش سخته و فقط مایه دردسره، بنابراین در این لیست چند از بهترین گوشی هوشمند برای سالمندان رو بهتون معرفی میکنیم.

بهترین گوشی هوشمند برای سالمندان

ریلمی C11 یکی از بهترین گوشی های هوشمند برای سالمندان

ریلمی رو میشه یکی از برندهای قابل اعتماد در زمینه ی گوشی های هوشمند برای افراد سالمند دونست چرا که این برند تونسته طرفداران زیادی توی دنیا در این زمینه برای خودش داشته باشه و از خوبی های این محصول میشه به این موضوع اشاره کرد که این کمپانی گوشی های خودش رو در رنج قیمت های مختلف و با رده های متنوع از جهت سخت افزاری توی بازار عرضه میکنه و به همین دلیل میتونه طیف وسیعی از کاربران رو پشتیبانی کنه. از ویژگی های خوب این گوشی که باعث شده اون رو به عنوان گوشی سالمند پیشنهاد کنیم میشه به:

  • بدنه با جنس خوب و داشتن مقاومت بالا در برابر ضربه
  • راحتی کاربری و استفاده از اون
  • قیمت فوق العاده مناسب
  • و امکانات متنوع و سرگرم کننده اشاره کرد.

این گوشی دو سیمکارته هست. دوربین جلو 8 مگاپیکسل و دوربین سلفی اون 5 مگاپیکسل هست. قدرت باتری اون هم در شارژدهی قابل قبول هست و به خاطره همه ی این دلایل توصیه میکنیم که در صورت خریداری گوشی برای افراد سالمند در خونواده تون حتما یه سری به این محصول بزنید.

بهترین گوشی هوشمند برای سالمندان

سامسونگ گلکسی A12 ناچو یکی از بهترین گوشی های هوشمند برای سالمندان

این محصول منحصر به فرد سامسونگ توی سال 2021 روونه بازار شد و از ویژگی های خوب اون میشه به این نمایشگر اون 6.5 اینچی هست اشاره کرد که به راحتی هر متن و محتوایی رو با جزئیات بالا و دقیق نشون میده. این گوشی کاربری خیلی آسونی داره و برای هر بچه ها و سالمندها بسیار مناسبه. قابلیت شارژدهی باتری این گوشی بسیار بالاست و برای ساعت ها هیچ نیازی برای شارژ شدن نداره و از ونجایی که شاید افراد سالمند فراموش کنن که اون رو به شارژ بزنن پس نگران این قضیه نباشید و از طرف دیگه هم وقت این افراد برای شارژ شدن گوشیشون هدر نمیره چون این گوشی فست شارژ هست.

در خصوص وزن این گوشی بگیم که چیزی حدود 205 گرم هست و به علت سبکی که داره فرد میتونه خیلی راحت و با یه دست با اون کار کنه. همچنین این گوشی دارای پردازنده ی خوب و قابل قبول اگزینوس 850 نیز با 8 هسته هست که اون رو برای انجام بسیاری از کارهای روزمره ی یه سالمند تبدیل به یه گزینه ی مناسب کرده. در خصوص حافظه ی داخلی هم باید بگیم که اندازه ی خوبی داره و در صورت کم بودن فضا هم میشه حتی روش کارت حافظه ی جانبی نصب کرد. در مورد دوربین هم باید بگیم که عملکرد خوبی داره و دوربین اصلی اون دارای یه سنسور 48 مگا پیکسلی هست.

بهترین گوشی هوشمند برای سالمندان

شیائومی پوکو M3 یکی از بهترین گوشی های هوشمند برای سالمندان

مطمئنا این روزا از نام آشناترین برندها در ایران شیائومی هست و این غول چینی یه جورایی بازار ایران رو توی مشتش گرفته و داره میتازونه در حالی که کسی حتی فکرش رو هم نمیکرد! اما در خصوص گوشی های شیائومی که برای سالمندان مناسب هستن میشه تعداد زیادی از اون ها رو نام برد که که ما در این لیست ترجیحمون این محصول بوده چرا که پوکو M3 دارای یه نمایشگر به اندازه ی 6.53 اینچ هست و وضوح تصوریر بالایی در نشون دادن جزئیات داره. کار کردن با این گوشی هم مثل دیگر گوشی های شیائومی راحت هست و فرد سالمند میتونه خیلی راحت توی منوهای اون جابه جا کنه صفحه رو.

انرژی لازم برای این گوشی از طریق یه باتری 6000 میلی آمپر ساعتی تامین میشه که میتونه قابلیت بالایی در شارژ دهی و نگهداری شارژ برای ساعت طولانی رو داشته باشه. تراشه ی پردازشگر این گوشی اسنپدارگون 662 هست و در دو مدل با حافظه های 64 و 128 گیگابایت عرضه میشه که هر کدوم به نظرتون بیشتر برای فرد موردنظرتون بهتر بود رو تهیه کنید و در انتها هم در خصوص دوربین هم باید بگیم که سنسور دوربین اصلی این گوشی 48 مگا پیکسل هست که امکان ثبت تصاویری زیبا و با کیفیتی رو فراهم میکنه و میتونه لحظات رو برای عزیزان شما به شفافیت روز حفظ کنه.

بهترین گوشی هوشمند برای سالمندان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی