|

محصولات متنوع دکوراسیون داخلی+ راهنمای آشنایی با برندهای جهانی

در کنار سایر آیتم‌های دکوراسیون داخلی، انتخاب یک کاغذ دیواری مناسب و باکیفیت، همواره از دغدغه‌های افراد خوش‌ذوق به‌ویژه صاحبان هتل‌ها و…

لینک کوتاه کپی شد

در کنار سایر آیتم‌های دکوراسیون داخلی، انتخاب یک کاغذ دیواری مناسب و باکیفیت، همواره از دغدغه‌های افراد خوش‌ذوق به‌ویژه صاحبان هتل‌ها و مجموعه‌های خدماتی بوده است. در این مسیر، آشنایی با بهترین برندهای تولیدکننده و همچنین واردکنندگان برتر انواع کاغذ دیواری لوکس کمک می‌کند تا محصولی با ماندگاری و مرغوبیت ارزنده به دست مشتری برسد. شایان‌ذکر است که آسام به‌عنوان واردکننده برتر آلبوم چشم‌نوازی از انواع کاغذ دیواری، موفق شده است در این مسیر، خاطرات خوشایندی را ثبت کند.

آسام؛ تلفیق اعتبار و زیبایی

در سال 1396، شرکت هنر و تجارت آسام فعالیت حرفه‌ای خود را در حوزه تأمین اقلام متنوع دکوراسیون داخلی آغاز کرد. هدف از آغاز این فعالیت، ایجاد انقلابی جذاب در دنیای تزئینات دیواری و همچنین فروش محصولاتی ماندگار شامل انواع پرده و رومبلی بود.

این شرکت به لطف پشتوانه ارزنده‌ای که پیش از بنیان‌گذاری مجموعه داشت و همچنین حضور طراحان داخلی با دستاوردهای قابل‌تأمل، موفق شد تا همکاری خود را با برند راش آلمان در حوزه تولید انواع کاغذ دیواری لوکس، آغاز کند. با این اوصاف، آسام همکاری متمرکز خود را با برند موردنظر برای اخذ نمایندگی انحصاری و همچنین واردات محصولات اصیل دکوراسیون داخلی از سر گرفت و در این مسیر، گام‌های درخشانی برداشت.

سال 1399 همراه بود با توسعه همکاری و واردات برندهای اختصاصی درزمینهٔ انواع آیتم‌های دکوراسیون داخلی ازجمله پارچه پرده‌ای و رومبلی. در حال حاضر، آلبوم آسام شامل مجموعه چشم‌نوازی از هشت برند معتبر و اصیل اروپایی و ترک می‌شود.

دپارتمان شرکت هنر و تجارت آسام در سال 1397 راه‌اندازی شد تا با هدف ارائه خدمات باکیفیت و تأمین محصولات لاکچری موردنیاز برای دکوراسیون داخلی، در مسیر جلب رضایت مشتریان سخت پسند خود گام بردارد. در این دپارتمان، تأمین دکوراسیون داخلی پروژه‌های ساختمانی، رفع دغدغه‌های فعالان صنعت ساخت‌وساز، گردشگری و هتل داری، شناسایی، بازاریابی و همچنین اقلام ضروری برای پروژه‌هایی با کاربری مسکونی، اقامتی و اداری، در صدر فهرست اولویت‌های مجموعه قرار گرفت.

آسام چگونه در خاطره‌ها ماندگار شد؟

کاغذدیواری هتلی، پروژه

دپارتمان پروژه آسام افتخار ثبت، اجرا و بازسازی بیش از یک‌صد پروژه کوچک و بزرگ را داشته است؛ مجموعه بزرگی از هتل‌ها و مراکز اقامتی، دفاتر اداری، ساختمان‌های تجاری و همچنین ویلا و فضاهای مسکونی انتخاب هوشمندانه مجموعه برای ماندگاری در خاطره‌ها بود.

شایان‌ذکر است که ارائه مشاوره حرفه‌ای با حضور کارشناسان باتجربه و طراحان داخلی زبده درزمینهٔ تأمین اقلام و محصولات موردنیاز معماران و طراحان داخلی، مهندسین و پیمانکاران ساخت، بستر پویا و ماندگاری را برای تعامل هرچه بهتر شرکت‌ها با آسام فراهم ساخته است.

آنچه مجموعه آسام برای مشتریان به ارمغان می‌آورد

در آلبوم شرکت هنر و تجارت آسام، چهار محصول به‌عنوان پرچم‌داران هنر مجموعه شناخته می‌شوند:

  • کاغذ دیواری
  • پارچه دیواری
  • پارچه مبلی
  • پارچه پرده‌ای

کلیه محصولات موجود پس از رایزنی با شرکت اروپایی یا ترک فعال در کشور مبدأ، ترکیه، ایتالیا، انگلیس یا آلمان، به‌عنوان برندهای منتخب وارد بازار ایران می‌شوند. بنابراین تمامی مشتریان آسام از گزیده‌های هر محصول، اقلام موردنظر خود را انتخاب و خریداری خواهند کرد.

خرید پارچه مبلی، پارچه مبل ترک

در این فهرست، آلبوم انواع طرح های کاغذ دیواری با هدف ایجاد تصویر به‌یادماندنی و ارزنده‌ای از زیبایی تخصصی، موجود است. ویژگی برجسته هر یک از محصولات این آلبوم، کیفیت مثال‌زدنی و کاربری کاملاً متناسب آن با فضاهای لوکس و مجلل است. با این اوصاف، کاملاً طبیعی است که کلیه مجموعه‌هایی که خدمات تشریفاتی مخصوصاً برای مهمانان VIP ارائه می‌دهند، حساسیت‌های ویژه برای انتخاب یک کاغذ دیواری لوکس و خیره‌کننده از بهترین برند موجود در مجموعه داشته باشند.

آشنایی با برندهای کاغذ دیواری در آسام

خرید پارچه دیواری، پارچه دیواری

انتخاب برند در زمان خرید کاغذ دیواری یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مشتریان صاحب‌سلیقه است. هرچه ظرافت و دقت فرد در شناخت و بررسی برند بیشتر باشد و با آگاهی و شناخت کافی از برندهای برتر و معتبر، خرید خود را انجام دهد، جلوه هنر و زیبایی در فضای موردنظر دوچندان خواهد شد.

کلکسیون آسام ترکیبی از برندهای خوش‌نام جهانی با هنر کلاسیک و مدرن است. کلیه مشتریان مجموعه، که از مدیران و گردانندگان هتل‌ها و مراکز خدماتی هستند، می‌توانند پس از آشنایی با هشت برند موجود در شرکت، محصول موردنظر خود را انتخاب و خریداری کنند:

  • راش آلمان rasch
  • راش تکستایلRasch textile
  • امیل‌اند هوگو Emile & hugo
  • تگزم Texam
  • راونا Ravena

شایان‌ذکر است که شرکت آسام، کلیه برندهای موجود در آلبوم مجموعه را منحصراً وارد و عرضه می‌کند. دراین‌بین، انواع کاغذ دیواری آلمانی از برند راش و همچنین راش تکستایل، توجه و تأیید مشتریان ثابت مجموعه را در بالاترین سطح ممکن جلب کرده است.

همچنین، باید افزود که انواع کاغذ دیواری آلبوم آسام در سه دسته‌بندی کلی زیر قرار می‌گیرد:

  • کاغذ طرح دیواری ساده
  • کاغذ دیواری طرح کلاسیک
  • کاغذ دیواری طرح مدرن

مشتریان پس از دریافت مشاوره تخصصی با کارشناسان حاضر در مجموعه و ارزیابی فضای موردنظر، یکی از دسته‌بندی‌های فوق را برای خرید و اجرا، انتخاب خواهند کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها