|

زیباترین کافه های تهران در فصل پاییز؛ بشینی حیاطشون با درختایی که خزان خوشرنگشون کرده

در این مقاله چندتا از زیباترین کافه های تهران در فصل پاییز رو بهتون معرفی کردیم که میتونن بهترین خاطراتتون رو در این فصل بسازن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی آدم ها در زندگی به دنبال پیشرفتن و خب اون هایی هم که نیستن مسلما به حال دیگران غبطه میخورن و دوست دارن جاشون باشن چرا که انسان در حالت کلی پیشرفت رو دوست داره و خب برای این منظور تلاش های متفاوتی انجام میده ولی خب در این بین باید آدم برای خودش زمینه رو جور کنه مثلا شما در صورتی میتونید توی تیپ و استایل پیشرفت کنید که یه جورایی پارچه شناسی خودتون رو بهبود ببخشید و صد البته که وقتی میخواهید برای یه لباسی پارچه تهیه کنید به سراغ بهترین پارچه فرشی های تهران برید و از اون ها جنس هایی با کیفیت و قیمت عالی تهیه کنید که تا سال ها براتون عمر میکنن و صد البته که ایستایی و مدلشون جوری باشه که هر کسی با دیدنشون ناخودآگاه ازتون آدرس جایی که اون پارچه رو تهیه کردید رو بپرسه.

یا مثلا در صورتی که پیشرفت تحصیلی بچه هاتون مهم هست جدا از این که باید خودشون درس بخونن باید محیطی که در اون قرار میگیرن هم از نظر علمی در درجه ی بالایی قرار داشته باشه به همین دلیل شما باید اون ها رو در بهترین دبیرستان های غیر انتفاعی تهران ثبت نام کنید تا با قرار گرفتن در یه همیچنین فضاهایی به رشد سطح سواد اون ها کمک شایانی کرده باشید. پس با این حساب میشه گفت که شکار بهترین ها میتونه یکی از راه هایی باشه که به پیشرفت روزافزون و هر چه بیشتر و بهتر شما کمک میکنه به همین دلیل حالا ما هم در این سری از مقلات خودمون در خصوص بهترین ها در تهران صحبت میکنیم تا به بهبود کیفیت زندگی شما کمک کرده باشیم و خب در مقاله ی امروز هم میخواهیم زیباترین کافه های تهران در فصل پاییز رو بهتون معرفی کنیم که علاوه بر این که بهترین خدمات رو بهتون میدن فضای بسیار زیبا و دلنشینی دارن که از این رو میتونن کیفیت همصحبتی های شما رو با دوستان حاضر در اون مکان بیشتر کنن، پس در ادمه برای شناختن اون ها با ما همراه باشید.

زیباترین کافه های تهران در فصل پاییز

کافه باغ موزه مقدم از زیباترین کافه های تهران در فصل پاییز

شاید شما هم اینطوری باشید که وقتی توی پاییز پا میذارید به مکان های قدیمی دلتون قنج میره و این حس رو دارید که یه کسایی تو گذشته اینجایی ایستاده بودن که شما ایستادید و خب الان ازشون دیگه اثری نیست و اومدن و رفتن و یهو به خودتون میگید که آیا مثلا صد سال دیگه دیگه اثری از من هم باقی نخواهد موند که خب شاید این موضوع یه مقدار غم انگیز باشه ولی این رو یادآوری میکنه که دنیا محل گذر هست و حرص زیاد براش زدن فایده نداره و دغدغه ای که امروز برامون مهمه یه سال دیگه شاید اصلا یادمون نیاد. 

حالا یکی از این مکان های قدیمی در تهران کافه باغ موزه مقدم هست که یه خونه ی قدیمی بوده که در حال حاضر یه کافه ی بینظیر و دلبر در دل تهران هست و یه پناهگاه امن و جذاب برای خاطره سازی بشمار میاد خصوصا وقتی که تو یه عصر پاییزی وقتی که بارون زده و حیاط رو خیس کرده از پنجره های قدیمی اون به تماشای درخت های زرد و نارنجی شده در حیاط نم زده میشینید. پس با این حساب در صورتی که هنوز از این کافه دیدن نکردید با اطمینان بهتون میگیم که به امتحانش میارزه.

آدرس کافه باغ موزه مقدم

کافه باغ موزه مقدم در خیابان امام خمینی، بعد از خیابان شیخ هادی، جنب بانک ملت، پلاک ۲۵۱ قرار داره.

زیباترین کافه های تهران در فصل پاییز

کافه خانه فاموری از زیباترین کافه های تهران در فصل پاییز

خانه فاموری رو میشه یه تکه از تهران قدیم بشمار آوورد که شما رو یه جوری پرت میکنه به قدیم که  حتی اگه سنتون هم بهش قد نده کاملا حسش میکنید! این عمارت تاریخی از معماری بینظیر همراه با صندلی های قدیمی چوبی و گلدون های شمعدونی برخورداره که قشنگ کلاسیک بودن اون رو میتونید با گوشت و پوستتون لمس کنید. شما در حیاط این کافه میتونید در خنکی پاییز نوشیدنی گرم خودتون رو بنوشید و از فضا لذت ببرید. پس در صورتی که به دنبال یه فضا هستید که تو دل پاییز شما رو از شلوغی های شهر دور کنه حتما به این کافه سر بزنید.

آدرس کافه خانه فاموری

برای رفتن به کافه خانه فاموری باید به تهران، خیابان جمهوری، بین خیابان حافظ و ولیعصر، پس از خیابان روم، کوچه گشتاسب، درب انتهای کوچه برید.

زیباترین کافه های تهران در فصل پاییز

کافه برگ از زیباترین کافه های تهران در فصل پاییز

کافه برگ یکی دیگه از کافه های آروم و دلنشین در سطح شهر تهران هست که شما میتونید برخی از روزها در اون شاهد اجراهای تئاتر توی حیاطش باشید که این موضوع بسیار این کافه رو خاص و جذاب میکنه چرا که تصور کنید که تو هوای پاییزی در حالی که یه کافیه گرم مینوشید توی حیاطی که برگ درختاش زرد و نارنجی شدن به تماشای تئاتر نشسته باشید که خب دیگه چی از این بهتر؟ پس در صورتی که طالب و علاقمند هنر هستید حتما به این مجموعه سر بزنید.

آدرس کافه برگ

برای رفتن به کافه برگ باید به میدان فردوسی به سمت میدان انقلاب؛ بعد از ویلا کوچه سمنان پلاک ۴ برید.

زیباترین کافه های تهران در فصل پاییز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها