|

بهترین شهرای ایران برا مسافرت در پاییز؛ بری یه جا که نه گرمه نه سرد خنکیش حال بده بهت

در این مقاله چندتا از بهترین شهرهای ایران برای مسافرت در پاییز رو بهتون معرفی کردیم که بازدید از اون ها در این فصل گوشت میشه به تنتون.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- چشم رو هم میذاری روزها از پی هم میان و میگذرن و یهو به خودت میای و میبینی که ای دل غافل یه سال به سرعت برق و باد گذشته و خب وقتی میشینی با خودت مرور میکنی که در طول اون یه سال چه کارهایی انجام دادی یه سری ها فقط مونده بوده که اتم بشکافن انقد که فعالیت داشتن و یه سری ها هم مثل ربات ها تنها کار کردن و هیچ برنامه ی دیگه ای رو توی یک سالشون جا ندادن و اینطوری رفتن و اومدن و یه سال رو سر کردن که خب مدل دوم بودن شاید تو همون دوره کسی رو اذیت نکنه ولی مسلما با بالا رفتن سن و به قولی گذشتن سن و وارد پیری شدن تازه این رو یادمون میاره که ای داد چه روزایی رو که میتونستیم به شادترین و مهیج ترین شکل ممکن سپری کنیم ولی ترجیح دادیم مثل عصا قورت داده ها اون رو سپری کنیم که خب این موضوع میشه یه حسرت بزرگ تو دلمون و برای رفعش هم نمیتونیم کاری انجام بدیم چرا که زمان رفته رو نمیشه به هیچ عنوان برگردوند.

پس برای جلوگیری از درگیر یه همچین حسرت هایی شدن شروع کنید به برنامه ریزی کردن و پلن چیدن برای رنگ و نشاط بخشیدن به زندگیتون که خب در این بین یکی از راه هایی که میتونید برای این منظور در پیش بگیرید رفتن به سفر هست که در برخی از موارد میتونه حتی بر هر درد بی درمان هم دوا باشه و طوری روحیه ی شما رو عوض کنه که حد و حساب نداره پس حتما سفر رو در برنامه ی زندگی خودتون قرار بدید تا ببینید که شما نه افسرده هستید و نه دلمرده تنها و تنها نیازمند تفریحید و حالا یه موضوعی که باید قبل از رفتن به سفر بدونید اینه که با توجه به فصلی که در اون هستید چه مقصدی برای سفر میتونه براتون بهتر باشه که خب ما با توجه به این موضوع در این مقاله میخواهیم در خصوص شهرهایی که بهتره در هوای مطبوع پاییز از اون ها دیدن کنید صحبت کنیم، پس در ادامه برای شناختن اون ها با ما همراه باشید.

بهترین شهرهای ایران برای مسافرت در پاییز

کاکو پاییز یه شیرازمون نشه؟

شیراز رو میشه یکی از دیدنی ترین شهرهای ایران بشمار آوورد که توی هر فصلی یه رنگ متفاوت داره و صد البته یه عالمه طرفدار که هر کسی یه فصلی رو برای مسافرت به این شهر انتخاب میکنه ولی خب در بین فصول مختلف این شهر توی پاییز یه رنگ و لعاب دیگه به خودش میگیره و میاد که با ترکیب رنگ های دلبرش حسابی توجه به خودش جلب کنه و هوش از سر خیلیا ببره. به همین دلیل کافیه که شما تو این فصل برید به شیراز و از مناظر دیدنی اون مثل باغ ارم، مسجد صورتی، نارنجستان قوام، آرامگاه سعدی و حافظ و... با یه آب و هوای مطبوع و دلپذیر دیدن کنید طوری که تا آخر عمرتون از این سفر به عنوان یکی از بهترین سفرهای عمرتون یاد کنید.

بهترین شهرهای ایران برای مسافرت در پاییز

قدم زدن تو یزد و کوچه های آشتی کنونش وسط پاییز میچسبه ها از ما گفتن

به جرئت میشه یکی از بهترین شهرها برای مسافرت توی پاییز رو یزد دونست که خب یه شهر کویریه و گرمای اون توی فصل تابستون و بهار بیش از اندازه هست ولی امان از هوای ملایم و خنک اون توی پاییز که یه جوری گوشت میشه به تن آدم که حد نداره طوری که خیلی ها دوست دارن هر سال یه بار در پاییز رو به این شهر سفر داشته باشن تا غرق زیبایی خونه های کاهگلی این شهر تو محله ی قدیمی و سنتی اون بشن و غروب آفتاب رو در یه عصر پاییزی و تو یه کافه روی پشت بوم یکی از این خونه ها تماشا کنن.

بهترین شهرهای ایران برای مسافرت در پاییز

جزیره میخوای؟ قشم اعلام حضور میکنه

طبیعت زیبا و بکری که قشم داره اون رو به یکی از جزایر دیدنی ایران تبدیل کرده ولی خب خیلی ها از گرمای بیش از اندازه ی این جزیره توی فصل های بهار و تابستون فراری هستن به همین دلیل توصیه ی ما به این دسته از افراد سفر به این شهر در فصل پاییز هست که هواش بی نهایت خنگ و دل انگیزه طوری که میتونه این سفر رو براتون تبدیل به یکی از به یادموندنی ترین سفرهای عمرتون کنه. در بازدید از این جزیره هم میتونید از جاهایی مثل دره ستارگان، گنبد نمکی، ژئوپارک، قلعه پرتقالی، جنگل‌های حرا و... دیدن کنید.

بهترین شهرهای ایران برای مسافرت در پاییز

لاویج مازندران برا اونایی که تو تابستون مسیرشون به شمال نخورد

لاویج رو میشه یکی از روستاهای بکر و دست نخورده توی استان مازندران بشمار آوورد که یه روستای ییلاقی هست و توی دامنه ی های البرز واقع شده و به قدری طبیعتش بکر و دست نخورده هست که واجبه همه برای یه بار هم که شده توی زندگیشون از این روستا دیدن کنن خصوصا در فصل پاییز که طبیعت اون به رنگ های گوناگون درمیاد و دلبری میکنه. همچنین در انتهای این روستا یه پارک جنگلی هست که آب گرم داره و استفاده از آبگرم اون تو پاییز بسیار لذتبخشه.

بهترین شهرهای ایران برای مسافرت در پاییز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها