|

مانتو خرجکار با اصالت و زیبا / مناسب ترین برای مهمانی غیر رسمی و تولدهای که همه شیکن

مانتو خرجکار نخی از دست مانتو هایی هستش که میتونه برای هر سن و استایلی زیبا باشه چرا که هم اصالت رو به همراه داره و هم خوشگلی رو.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اونچه که خانومای ایرانی باید بیشتر از آقایون به تن داشته باشند مانتو هستش. مانتو گاهی اونقدر میتونه استایل یک فرد رو جذاب تر کنه که شاید همون استایل بدون مانتو تا به اون اندازه زیبا نباشه. چرا که مانتو و شومیز های امروزی طرح و رنگ های بسیار منحصر به فردی دارند و اونقدری متنوع شدن که دیگه خودشون یه پا خوشگل کن تیپ به حساب میان. اما خب انتخاب مدلشون کاملا برمیگرده به سلیقه و اندام و سن و حتی رنگ پوست فرد. مثلا یکی از زیباترین مدل مانتوها، سبک مانتو نخی خرجکار هستش که خب هم برای تابستون ایده ای عالی هستند و هم برای اوایل پاییز که هنوز هوا خنکه و رو به سردی نرفته. مانتوهای خرجکار در دوخت و مدل های مختلف میتونن هم برای دختران جوان و هم برای بانوان سن بالاتر مناسب باشند چرا که تنوع زیادی دارند. اگر شما هم طرفدار اینچنین مدل مانتو ها هستید پس با ادامه مطلب ما همراه باشید تا بیشتر باهاشون آشنا بشیم.

561641

مانتو خرج کار سنتی یه انتخاب جذاب واسه مهمونی غیر رسمی

مانتو نخی خرجکار سنتی رو میشه یکی از محبوب‌ ترین البسه ایرانی دونست که با استفاده از پارچه‌ های نخی و همچنین سبک و نقشو نگار سنتی که داره، انتخابی مناسب برای فصل‌ های گرم سال می باشد. این نوع از مانتوها به دلیل استفاده از خرجکارهای سنتی که دارند مثل سوزن‌ دوزی، ترمه‌ دوزی و پارچه‌ های محلی، هم میتونن حس اصالت و زیبایی خاصی به لباس شما ببخشند، و هم اینکه یک استایل منحصر به فرد به شما هدیه خواهند داد. خیلی از خانوما هستن که این مانتوها رو برای مهمونی های خانوادگی و مجالس غیر رسمی انتخاب می کنند. چرا که هم راحتی قابل توجهی دارند و هم حس شیک بودنشون واقعا مشخصه.

66165

با مانتو خرجکار سنتی راحت ست کن

اما این مدل از مانتوهای خرجکار سنتی یه نکته جذاب هم داره و اون اینه که دارای طرح و رنگ فراوونی در طرح و رنگ هستند. رنگ های روشن و تیره، با طراحی های پیچیده و ساده، اونها رو تبدیل به مانتوهایی کرده که با سلیقه های مختلف همخونی داره. همچنین میتونید این مانتوها رو با مدل های مختلفی از شال و روسری و کیف ست کرده و استایلی منحصر به فرد و شیک داشته باشید. این مانتوها چون سبک هستن و تنوع زیادی هم در طرح دارند، برای تمام فصول سال به کار می آیند.

644

تلفیق سنت و مدرنیته در این مانتو

این مدل از مانتوها به دلیل ظاهر بسیار متفاوتی که دارند، میتونن به عنوان انتخاب اصلی یک بانوی ایرانی باشند. مانتوهای خرجکار سنتی مخصوصا واسه فصل هایی مثل بهار و تابستان عالی هستند و میتونن شما رو خنک و سبک نگه دارند. البته که ست کردن اونها با اکسسوری های مناسب هم میتونه خوشگل ترشون کنه و اینجوریه که نه تنها برای مراسمات غیر رسمی، حتی برای فضاهایی مثل محل کار و یا مهمانی ها هم استفاده بشه. در واقع تلفیق سنت و مدرنیته باعث شده تا این مانتو ظاهری ترند و یونیک داشته باشه.

56+5

اگه دنبال یه مانتو هستی که تن همه نباشه

در نهایت هم تاکید می کنیم که اگر به دنبال یک مانتوی راحت اما شیک هستید، که هم اصالت رو به رخ بکشه و هم ترند روز رو، پس حتما برید سراغ مانتوهای خرجکار که زیبا و دست دوز هستند. شما میتونید مطابق با سلیقه ای که دارید بهترین اونها رو پیدا کرده و خریداری نمایید و ظاهری بی نظیر  برای خود بسازید که البته با بقیه هم فرق داره و تکراری پوش نیست.

464

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها