|

قیمت طلا امروز یکشنبه 15 مهر / پیشنهادی جذاب برای خرید نیم ست مرواید نگینی

قیمت طلا 18 عیار امروز یک شنبه 15 مهر همچنان تحت تاثیر اتفاقات خاورمیانه می باشد و به نرخ 4/097/700 میلیون تومان دست یافته است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قیمت طلا 18 عیار امروز یک شنبه 15 مهر همچنان تحت تاثیر اتفاقات خاورمیانه می باشد و به نرخ 4/097/700 میلیون تومان دست یافته که نسبت به قیمت گزارش شده دیروز شایانیوز حدود 85 هزار تومان افزایش قیمت داشته ایم که بیشترین قیمت معامله طلا امروز 4/097/700 و کمترین قیمت آن 4/065/100 میلیون تومان بوده است.

همچنین قیمت طلای 24 عیار نیز خود را به نرخ 5/463/000 میلیون تومان رسانده است. 

 اگرچه امروزه سرمایه‌ گذاری با طلا به‌ عنوان یکی از مطمئن‌ترین روش‌ها سرمایه‌ گذاری محسوب می‌شود؛ اما می‌توان گفت تقریبا نود درصد کسانی که خرید طلا و جواهرات مشابه را انتخاب می‌کنند، به دنبال آراستن خود به وسیله این سنگ قیمتی هستند.

به عبارتی می‌توان گفت تقریبا بیش از نود درصد طلاهای استخراج شده از بزرگترین ذخایر طلا در جهان برای ساخت انواع و اقسام اکسسوری به کار می‌رود؛ به همین دلیل نیز زیبایی ظاهری طلا بسیار مهم است.

 استفاده از یک انگشتر، النگو و هر طلای زیبای دیگر می‌تواند به افزایش اعتماد به نفس و همچنین زیبایی ظاهر و استایل فرد کمک کند. 

پیشنهادی اول امروز برای خرید طلا 

پیشنهاد امروز برای  خرید طلا گوشواره مروارید نگینی با وزن 4 گرم و به قیمت 21/125/000 میلیون تومان می باشد که این قیمت نهایی با احتساب اجرت 18 درصد ( تقریبا مطلوب) به مبلغ 2/950/344 میلیون تومان، سود طلا فوش 7 درصد به مبلغ 1/353/880 میلیون تومان و مالیات تعلق گرفته 10 درصد به مبلغ 430/422 میلیون تومان به دست آمده است که اگر تمامی این ها را از قیمت نهایی کسر نماییم قیمت طلای خام به دست می آید که در این محصول مساوی با 16/390/800 میلیون تومان است.

Untitled

برای آن دسته از بانوانی که طرفدار زیورآلاتی خاص و زیبا هستند این گوشوار‌ه‌ طلا نگینی گزینه ای بسیار مناسب و قابل توجه است.

همچنین این گوشواره طلا مرواریدی بدلیل شکل خاص و طراحی بی مانندش زینتی مناسب و در خور توجه برای شرکت در مراسم رسمی و تشریفاتی و همچنین مراسم نیمه رسمی و محافل خانوادگی و دورهمی های دوستانه میباشد.

این گوشواره طلا خاص براحتی با تمامی پوشش ها ست و هماهنگ میشود، بنابراین میتوانید از حضور آنها در زیباتر شدن و جذابیت بیشتر خود استفاده نمایید. فقط بخاطر داشته باشید که در هنگام انجام فعالیت های سخت این گوشواره ها را از گوش خود در بیاورید.

پیشنهادی دوم امروز برای خرید طلا 

پیشنهادی دوم برای خرید امروز نیز برای کسانیست که دوست دارند گوشواره و گردنبند ست بیاندازند به این افراد نیم ست نگین مروارید با وزن 4/5 گرم و قیمت نهایی 3/332/000 میلیون تومان را پیشنهاد می دهیم که این قیمت نهایی اعلام شده با احتساب اجرت 16 درصد مناسب به مبلغ 2/950/344 میلیون تومان، سود طلا فروش 7 درصد به مبلغ 1/497/300 میلیون تومان و مالیات تعلق گرفته 10 درصد به مبلغ 444/764 میلیون تومان می باشد که با کسر نمودن اینها از قیمت نهایی به قیمت طلای خام محصول که 18/439/650 میلیون تومان میرسیم.

Untitle

از آن جا که طراحی این نیم ست شیک کاملا مدرن و امروزی است، می تواند موردپسند بانوان جوان قرار گیرد، بنابراین آن را بعنوان هدیه ای برای تولد در نظر داشته باشید.

این نیم ست طلا خاص زیبا را میتوانید برای حضور در دورهمی های خانوادگی و دوستانه و همچنین مراسم تشریفاتی و رسمی و نیمه رسمی مورد استفاده قرار دهید.

 نکته: اگر قصد خرید طلای نگین یا مروارید دار را دارید بهتر است سراغ مواردی بروید که وزن آنها از طلا کسر شده باشند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها