|

ستاره پسیانی و الناز حبیبی در اکران جزیره لولو با استایل هایشان دل ها را روبودند

شنبه به مناسبت نخستین سالگرد آتیلا پسیانی جمع بزرگی از چهره‌های هنر گرد هم و نظاره‌گر اجرای نمایش جزیره لؤلؤ به کارگردانی ستاره پسیانی بودند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ستاره پسیانی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر متولد 17 شهریور 1364 در تهران است. ستاره پسیانی دیپلمه گرافیک از هنرستان سوره و فارغ التحصیل دانشگاه وارنژ روسیه می باشد. ستاره پسیانی دختر آتیلا پسیانی و فاطمه نقوی بازیگران سینما و تلویزیون و تئاتر است. او دارای یک برادر بنام خسرو دارد.

پدر او آتیلا پسیانی (۱۰ اردیبهشت ۱۳۳۶ – ۱۴ مهر ۱۴۰۲) بازیگر و کارگردانِ تئاتر ایرانی بود.سریال‌های گم‌گشته (۱۳۸۰)، زیر تیغ (۱۳۸۵) و چاردیواری (۱۳۸۹) در نقش «تقی تاکسی» از ماندگارترین نقش‌آفرینی‌های او هستند.

او در طول بیش از چهار دهه فعالیت، یکی از پرکارترین بازیگران ایرانی به‌شمار می‌رفت و در بیش از ۴۰ نمایش، حدود ۸۰ فیلم، و بیش از ۷۰ مجموعه حضور یافت.پسیانی یکی از پیشگامان تئاتر تجربی در ایران دانسته می‌شود.

پسیانی در سال‌های آخر زندگی به سرطان مبتلا بود. همزمان با سالروز تولد او مراسم بزرگداشتی برای پسیانی در ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار شد. در ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ اعلام شد که او در بیمارستانی در فرانسه بستری شده است.او بر اثر عوارض بیماری در ۱۴ مهر ۱۴۰۲ در این کشور درگذشت. پیکر او در ۱۹ مهر به ایران بازگردانده شد و روز بعد در قطعه هنرمندان بهشت زهرای تهران دفن شد.

اما دیروز به مناسبت نخستین سالگرد آتیلا پسیانی جمع بزرگی از چهره‌های هنری به دعوت خانواده این هنرمند گرد هم آمدند و نظاره‌گر اجرای نمایش «جزیره لؤلؤ» به کارگردانی ستاره پسیانی بودند. تالار سمندریان تماشاخانه ایرانشهر شامگاه شنبه ۱۴ مهر ماه میزبان جمع پرشماری از چهره‌های هنری بود.

ستاره پسیانی با خوشامدگویی به حاضران گفت: من و خسرو (پسیانی) چند ماه پیش فکر کردیم برای سالگرد نبودن آتیلا چه کنیم. این نمایش در زمان زندگی او فقط دو هفته تمرین شد. آتیلا از بچگی رمان «جزیره گنج» را دوست داشت و همیشه علاقه‌مند بود نمایشی بر اساس این رمان اجرا کند. ما هم تصمیم گرفتیم رویای او را محقق کنیم.

او در ادامه با لحنی طنزآمیز با یادآوری حساسیت پدرش درباره خاموش نگه داشتن تلفن‌های همراه تماشاگران حین اجرای نمایش افزود: من هم بچه همان آدم هستم . پس لطفا گوشی‌هایتان را همزمان با اجرای ما خاموش کنید.

IMG_2663

بعد از این سخنان، اولین اجرای نمایش «جزیره لؤلؤ» روی صحنه رفت. در بخش پایانی و بعد از اجرای نمایش، فاطمه نقوی، که خود ایفاگر یکی ازنقش‌های کار است، با قدردانی از حضور مهمانان گفت: ممنون که در این شب بخصوص کنار ما بودید.‌ مطمئنم آتیلا از حضور ما در این سالن خوشحال است. همه شما او را می‌شناسید که آدمی بود عاشق به کارش و به جوانان عشق می‌ورزید و بر آنان تاثیر می‌گذاشت. به همین دلیل گروه تئاتر «بازی» و بچه‌هایش ـ ستاره و خسرو ـ تلاش کردند تا این نمایش را به سرانجام برسانند.

این بازیگر از تک تک اعضای گروه اجرایی این نمایش سپاسگزاری و از ستاره پسیانی به طور ویژه تشکر کرد که کار ناتمام پدرش را به پایان رسانده است.

نقوی ادامه داد: سر تمرین این نمایش ستاره با من دعوا می‌کرد که شیطنت می‌کردم ولی این شیطنت برایم سلاحی بود که جلوی بغضم را بگیرم چون ستاره لحظاتی، خیلی شبیه آتیلا بود.

او سپس دخترش ستاره پسیانی را در آغوش کشید.

نمایش «جزیره لؤلؤ» به نویسندگی آرش نعیمیان و خسرو پسیانی (اقتباسی آزاد از رمان «جزیره گنج» نوشته رابرت لویی استیونسن) و کارگردانی ستاره پسیانی از یکشنبه ۱۵ مهر ساعت ۲۰:۱۵ در سالن سمندریان تماشاخانه ایران‌شهر به صحنه می‌رود.

بازیگران این‌ نمایش (به‌ترتیب حروف الفبا) عبارتند از: ملودی آرام‌نیا، خسرو پسیانی، نوید جهان‌زاده، الناز حبیبی، مهدی حسینی‌نیا، روح‌الله حق‌گوی‌لسان، پویا سعیدی، کاظم سیاحی، ناز شادمان، مهدی صدر و فاطمه نقوی.

Untitled

بررسی استایل ستاره پسیانی و الناز حبیبی

ستاره پسیانی در این مراسم یک مانتو شومیزی بر تن دارد که رنگ آن به رنگ موهاش بسیار نزدیک است و آن را با یک شلوار جین آبی که احتمال میرود دمپا یا بگ باشد (با توجه به ترند روز) پوشیده و از یک شال مشکی برای پوشاندن موهای خود استفاده نموده است معمولا برای مراسم های عزا  از رنگ مشکی استفاده میکنند اما با توجه به این که یک سال از فوت پدر وی گذشته و این مراسمی برای شاد کردن روح پدر بود از رنگ ها استفاده شده است. 

این خانم بازیگر استایلی روزمره و ساده را انتخاب کرده اما بهتر میشد اگر کمی لباس ها کمی جلا یافته تر و رسمی تر می بودند همچنین میکاپ خیلی ملیح و ریزی را روی صورت او مشاهده میکنیم که به چهره او کمی روح و معصومیت داده است. 

Un

خانم بازیگر بعدی اما خوش استایل ترین فرد در جمع دیده میشود که حتی اگر نخواهید هم نگاهتان به سمت او کشیده می شود.

بله او الناز حبیبی بازیگری که درعین ناباوری متولد دهه 60 است؛ او در 21 مرداد 1367 زاده شده که با توجه به ریزه و بیبی فیس بودن خانم بازیگر اصلا به او نمیخورد.

خانم بایگر در این مراسم یک کت کوتاه کرم رنگ که جنس آن احتمالا کتان است استفاده و  برای اینکه کوتاهی آن به چشم نیاید یک شومیز مردانه سفید هم زیرش پوشیده و با یک شلوار بگ یخی و کتونی نیوبالانس سفید کار را تمیز و شیک در آورده همچنین برای پوشاندن موهایش از یک شال کرم روشن تر از کتش استفاده کرده ویک عینک آفتابی فریم قهوه ای نیز روی موهایش گذاشته و از مهم ترین اکسسوری یعنی  ساعت هم غافل نشده است.

IMG_2665 (1)

ترکیب، طیف رنگی و اکسسوری استفاده شده در استایل او 100 از 100 می باشد. 

اما ببینیم تصاویر چهره غم زده دختر داغ دار آتیلا پسیانی در فراغ پدر را:

Untitled

Untitl

Untitle

Untit

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها