|

بیوگرافی شهاب حسینی و تیپ بابا دختری با همسر جدیدش / گروه موسیقی که خوانندش شهابه

شهاب حسینی بازیگر مشهور و محبوب ایرانیست که به تازگی همراه با همسرش خانوم ساناز ارجمند در گالری نقاشی او حضور یافت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از بازیگران هستند که خب حالا سوپراستار سینما خطاب میشن اما روزی روزگاری در تلویزیون حضور داشتن و در جعبه جادویی دیده میشدند. البته که خیلی ها هم از همون ابتدا بر روی پرده نقره ای رفته اند و خیلی تلویزیون رو در حد خودشون نمیدونستن و به قولی خاک صدا و سیما رو نخورده اند و یکراست هلو بپر تو گلو رو انتخاب نموده اند. برای دسته اولی شهاب حسینی یکی از بهترین مثال هاست و برای دومی هم ترانه علیدوستی. هر دو چهره طرفداران بسیاری دارند اما خب میشه گفت شهاب حسینی خیلی خیلی بیشتر از هر هنرمندی محبوب هستش و چند دهه ای هم میشه که در این عرصه حضور داره. شهاب حسینی سابقه حضور در تلویزیون و سینما و شبکه خانگی رو دارد و تا به حال نقش های بسیاری رو در کارنامه کاری خود ثبت نموده است. آقای بازیگر نقش های همچون کاراکتر یک فرد معلول رو در تجارب خود دارد و از سویی هم نقشی مثل قباد رو ایفا کرده است. در پوست شیر پلیس است و در شوق پرواز خلبان. شهاب حسینی دقیقا به دلیل همین تنوع و استعداد در نقش آفرینی هستش که هواداران بسیاری دارد و این محبوب بودن نه تنها در میون مخاطبین دیده میشه، بلکه کارگردانان بسیاری هم هستند که علاقمند به همکاری با وی می باشند.

شهاب حسینی

گالری نقاشی همسر دوم شهاب حسینی

شهاب حسینی، این بازیگر دهه پنجاهی که این روزها در سن 51 سالگی اش به سر میبرد، تا به حال دو ازدواج و یک طلاق داشته است. او پدر دو فرزند پسر می باشد و با همسر دومش فاصله سنی قابل توجهی دارد. شهاب حسینی رو میشه یکی از کم حاشیه ترین چهره ها در این عرصه دونست که با ازدواج دوم با خانوم ساناز ارجمند، کمی تا قسمتی مورد توجه حواشی قرار گرفت. اما حالا دیگر مخاطب هم این زوج رو دوست داره و نظرات مثبت بسیاری براشون میذاره. شهاب حسینی همراه با همسرش در مراسمات حضور پیدا می کند اما به هیچ عنوان اهل جنجال سازی و گفتمان های عجیب نیستند. ساناز ارجمند که از متولدین دهه شصت است، عکاس و نقاش نیز می باشد و این بار با برگزاری گالری از نقاشی هایش، مورد توجه قرار گرفت. البته که حضور جذاب شهاب حسینی و البته فرزندانش نیز در این گالری بسیار جلب توجه کرد. در ادامه می بینیم تصاویری که به تازگی از اونها منتشر شده است.

شهاب حسینی

شهاب حسینی

بیوگرافی شهاب حسینی

شهاب حسینی متولد ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ در تهران بازیگر، مجری و گوینده است. دیپلم رشته انسانی دارد و دانشجوی انصرافی رشته روانشناسی دانشگاه تهران می باشد که فعالیت خود را با گویندگی در رادیو آغاز کرد و حالا کارگردانی هم می کند

شهاب حسینی

پسر شر خانواده حسینی

شهاب حسینی میگه مامانم همیشه میگفت تو پسر خیلی شری بود اما گذشت تا اینکه میخواستم برم سربازی و براش موهام رو با نمره 4 اصلاح کردم و دیدم که سرم از 9 قسمت شکسته بوده و خبر نداشتم. و خب از اونجایی که چهار پنج مورد اونها رو اصلا یادم نمیاد کی اتفاق افتاده، باید اونها رو به کودکی ام که شر بودم نسبت داد.

شهاب حسینی

29 سال پیش از تئاتر تا رادیو

شهاب حسینی در سال 1374 بود که بازیگری رو به شکل جدی دنبال کرد و رفت تئاتر. البته که آقای بازیگر به عنوان گوینده و بازیگر نمایشنامه های طنز هم فعالیت داشت. وی در کنار بازیگرانی همچون یوسف تیموری، نصرالله رادش و نادر سلیمانی به شکل تیمی به شهرهای مختلف میرفت و برنامه شاد اجرا می کرد.

شهاب حسینی

خوانندگی شهاب حسینی

شهاب حسینی همراه با چند تا از دوستانش و البته برادرش آقای سید مهدی حسینی در زمینه موسیقی هم فعال بود و گروه موسیقی هفت رو تاسیس کردند.

تاکنون چهار مجموعه آلبوم از این گروه منتشر شده‌ که شهاب حسینی در آلبوم یک و دو به دکلمه پرداخته و در آلبوم سه و چهار خوانندگی کرده‌ است.

شهاب حسینی

ازدواج اول و فرزندان

سید شهاب حسینی در سال ۱۳۷۴ بود که در سن 22 سالگی با همسر اولش یعنی خانوم پریچهر قنبری ازدواج کرد. خانوم خانوما از همکاران او در تئاتر بود که خب به ازدواج رسیدند و اولین فرزندشون محمد امین در سال 1382 متولد شد و دومین فرزند نیز 1390 به دنیا اومد که امیرعلی نام دارد.

شهاب حسینی

از طلاق تا ازدواج دوم و رونمایی از همسر جدید

شهاب حسینی دقیقادر سال 1399 بود که دیگه همراه با همسرش خانوم قنبری دیگه تو هیچ محفل و مراسمی دیده نشد تا اینکه تصویر مشترک شون رو هم در فضای مجازی پاک کردند. همین شد که شک هایی در رابط با جدایی اونها ایجاد شد و عکس دونفره شهاب حسینی همراه با ساناز ارجمند در سال 1401 و در اکران فیلم "شین" منتشر شد. ساناز بانو 17 سال از آقای بازیگر کوچیکتر است و این زوج حالا در تمام مراسمات باهمدیگه حضور پیدا می کنند.

شهاب حسینی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها