|

آبچکان هم باید خوشگل باشه هم کاربردی و مقاوم / انواع مدل های آبچکان رومیزی استیل

آبچکان ها انواع بسیار مختلفی دارند که خب جنس استیل از همشون بهتره و تنوع بسیار بالایی هم داره و در این مطلب با مدل های اونها آشنا میشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- جدا از اینکه تو کل خونه کلی وسیله وجود داره که خیلیا شون بدردمون میخورن و خیلیا شون هم اصلا ذره ای به کار نمیان، آشپزخانه دنیایی دیگر است. این محیط خود به تنهایی میتونه یه تنه کلی وسیله ریز و درشت رو در خودش جای بده بدون اینکه حتی شما یادتون بیاد فلان آیتم رو داشته اید. اما بی شک یکی از کارآمد تری لوازم در این فضا آبچکان هستش که در انواع مختلفی ساخته و عرضه می شود. از میون انواع مدل، آبچکان رومیزی استیل یکی از پرکاربرد ترین وسیله ها محسوب میشه که وظیفه نگهداری و خشک کردن ظروف رو بعد از شسته شدن داره. آبچکان رومیزی بر روی سینک قرار میگیره و میتونه ظرف هایی که هنوز خیس هستن مثل بشقاب و لیوان و دیگر موارد رو در خود نگه داشته و خشک کنه. البته که ظروف به شکل طبیعی خشک میشن و آپشنی به عنوان خشک کن نداره. جنس استیل آبچکان های استیل هم میتونه در مقابل زنگ زدگی مقاومت بسیار بالایی داشته باشه و هم اینکه ماندگاری طولانی تری داره و برای محیط مرطوب آشپزخانه بسیار مناسبه.

653746347

ویژگی های آبچکان استیل به نسبت پلاستیک و چوب

آبچکان ها در جنس های مختلفی طراحی و تولید میشن که خب استیل ها محبوب ترین اونها هستند. یکی از خوبی هایی که آبچکان های استیل داره اینه که از استحکام قابل توجهی برخورداره. این سبک از آبچکان برخلاف جنس های پلاستیکی و یا چوبی که تحت تاثیر آب قرار میگیرن و خیلی زود رطوبت رو به خودشون جذب می کنند، استیل ها خیلی دیر خراب شده و به مرور آسیب می بینن نه خیلی زود! کیفیتی که جنس استیل داره باعث میشه تا تمیز کردنش هم خیلی آسون تر باشه و ما میتونید تنها با یک دستمال و مواد شوینده ساده بر سطح آبچکان کشیده و اصلا هم نگران لک یا خرابی اون نباشید. 

8367874

طراحی و تنوع در آبچکان های رومیزی

آبچکان های رومیزی استیل در طراحی های مختلفی در بازار وجود دارند که خب برخی از اونها دارای طبقات کم یا زیاد هستد و برخی دیگر هم به شکل ساده تری طراحی شده اند. طبقه دار ها دارای محفظه های مختلفی می باشند و جای قاشق چنگال و ظروف کوچیک و بزرگ هم دارند. این تنوع باعث میشه تا هر فرد بتونه بسته به نیاز خودش و فضایی که در اشپزخونه داره، انتخاب مناسبی داشته باشه.

5287574

ست سازی آبچکان جنس استیل با لوازم آشپزخانه

جنس استیل چون دارای ظاهری براق و مدرن هستش، میتونه یه خوشگلی قابل توجهی به فضای آشپزخانه ببخشه. استیل خیلی راحت با دیگر وسایل موجود در آشپزخانه مثل شیرآلات و سینک و حتی وسایل برقی ست بشه و هماهنگ سازی مناسبی ایجاد کنه. پس این ایتم علاوه بر کارای به زیبایی فضا هم کمک خواهد کرد.

86374

سرمایه گذاری رو آبچکان استیل و قیمت گران تر

از لحاظ قیمتی هم باید بگیم که خب آبچکان های استیل کمی از دیگر متریال ها گران تر هستند اما باید در نظر داشت که این جنس به دلیل دوام و ماندگاری که داره میتونه به عنوان یه سرمایه گذاری بلندمدت حساب بشه و دیگه نیازی نیست که هر چند وقت یکبار اونها رو تعویض کنید و یکی نو بخرید. در واقع شما میتونید سالیانه از این آبچکان ها استفاده نمایید.

28854

آبچکان رومیزی استیل

به طور کلی میشه گفت آبچکان های استیل رومیزی در طراحی های مختلف، به دلیل مقاوم بودن و زیبایی و کارایی که دارن میتونن به عنوان بهترین خشک کن ظروف بر روی سینک باشند که وسیله ای بهداشتی جهت نگهداری ظرف و ظروف هستند و به شکل بهداشتی اونها رو نگهداری می کنند. بهتره که پیش از خرید حتما به میزان ابعادی که به عنوان جا دارید توجه داشته باشید.

4754

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها