|

بیوگرافی آزیتا حاجیان و ظاهر متفاوت از نقش‌اش در 67 سالگی / مهری کیمیا با جوراب بلند

آزیتا حاجیان بازیگر سریال کیمیا است که این روزها در 67 سالگی به سر میبرد اما همچنن زیبایی و استحکام خود را دارد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این شبها داره یکی از پرطرفدار ترین سریال های صدا و سیما رو در شبکه آی فیلم پخش میکنه. این شبکه در اواخر دهه هشتاد بود که ساخته شد و به نیت بازپخش فیلم و سریال های دیده شده طراحی شد. آی فلیم در این سه دهه فعالیتی دکه داشته واقعا موفق هم بوده و خیلی از مخاطبین رو خوشحال کرده چرا که سریال های محبوب و پر بیننده رو دوباره میذاره واسه پخش. مثلا سریال یوسف پیامبر تا به حال بار ها بازپخش شده و خب باید گفت واقعا هر بار هم بیننده خوش رو داشته. و یا مثلا سریال "کیمیا" که در ابتدای مطلب هم بهش اشاره شد تا به اینجا چند باری از آی فیلم نشون داده شده و همچنان هم مخاطب خودش رو داره. کیمیا روایتگر دختریست دبیرستانی که پیش از انقلاب تحصیل می کند و پدری مظامی دارد. این نقش رو مهراوه شریفی نیا ایفا میکنه که خب مادرش در سریال آزیتا حاجیان است، بله مادر واقعیه خودش. این دو بازیگر مشهور و محبوب اولین بار نبود که نقش مادر و دختر رو ایفا کردند و سالها پیش زمانی که مهراوه خیلی کوچیک بود هم در فیلم "دزد عروسکها" نقش آفرینی داشته اند. آزیتا حاجیان هنرمندی واقعا هنرمند است که همیشه هم نق مادری فداکار و دلسوز را دارد. وی در سریال "تا ثریا" نیز اینچنین بود و تا به حال در نقش یک فرد منفور قرار نگرفته.

آزیتا حاجیان

آزیتا حاجیان 67 ساله اما جوان

آزیتا حاجیان این روزها 67 سال سن دارد که خب واقعا سن و سال کمی نیست، اما همچنان این چهره جذابیت و جوانیت خود را دارد. آزیتا بانو در خانواده ای هنری زندگی کرده است. همسر سابق وی آقای محمدرضا شریفی نیا می باشد و دخترانی بازیگر به نام های مهراوه و ملیکا شریفی نیا دارد. این خانواده چهار نفره بسیار مشهور و البته محبوب و خوش کار هستند که تنها به علت پارتی بازی دیده نشدند، بلکه واقعا استعدادش رو داشته اند. آزیتا حاجیان از دست چهره های به شدت بی حاشیه و کاربلد در این عرصه می باشد که البته فرزندانش رو هم مثل خود و همسر سابق‌اش بار آورده است. خانوم بازیگر از زمان جوانی بازیگر است اما خب اگر شما یک دهه هفتادی و یا هشتادی باشید احتمالا تنها دوران میانسالی بانو حاجیان رو به یاد دارید. و با چهره نچرالش بانویی بسیار خوش استایل است که البته همیشه در نقش ها ساده ترین زن رو به تصویر می کشد.

آزیتا حاجیان

بیوگرافی آزیتا حاجیان

آزیتا حاجیان از متولدین دهه سی است که در 21 دی 1336 به دنیا آمده و زاده اراک می باشد.

خانوم بازیگر فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری و کارگردانی از دانشگاه هنر است که زندگی اولش ۳۰ سال طول کشید و در سال ۱۳۸۹ برای بار دوم با فردی دیگر ازدواج کرد و زندگی تشکیل داد.

آزیتا حاجیان

ازدواج اول آزیتا حاجیان در 45 سال پیش

ازدواج اول آزیتا حاجیان برمیگرده به سال 1358 زمانی که او 22 سال سن داشت و با محمدرضا شریفی نیا 24 ساله مزدوج شد. ثمره زندگی این زوج دو دختر به نام های مهراوه و ملیکا شد که دختر اول زاده 1360 است و دختر دوم در 1365 به دنیا اومد.

آزیتا حاجیان

طلاق بعد از ۳۰ سال زندگی مشترک

زندگی مشترک آزیتا حاجیان و آقای شریفی نیا سی سال طول کشید و سرانجام در سال 1388 بود که در سکوت خبری طلاق گرفتند و جدا شدند. این دو چهره سالهاست که زندگی متفاوتی رو در پیش گرفته اند و جالبه که ملیکا شریفی نیا بعد تر در یکی از گفتگوها اعلام کرده بود که پدر و مادرم از هم جدا شدند تا رفیق باقی بمونن و واقعا هم همینطور شد.

آزیتا حاجیان

ازدواج دوم با همکلاسی

آزیتا حاجیان در سال ۱۳۸۹ یعنی دقیقا یک سال بعد از طلاقش بود که در سن ۵۳ سالگی با آقای محمد کریمی هراتی (طراح صحنه تئاتر) ازدواج کرد. این دو فرد از همکلاسی های قدیمی بودند که حالا زن و شوهر هستند.

آزیتا حاجیان

دختران متفاوت من

آزیتا بانو در رابطه با دخترانش می گوید مهراوه و ملیکا با وجود شباهت هایی که به هم دارند اما متفاوت از یکدیگر هستند. هر کدوم از اونها سهم خودشون رو در ژن برده اند. از این جهت میشه گفت مهراوه دختری آرام و تودار تر است و ملیکا در مقایسه با خواهرش، برونگرا و هیجانی تر به شمار می رود.

آزیتا حاجیان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها