|

تزیین سینک ظرفشویی تو خونه نو عروس / اول زندگیته باید انقدر با سلیقه باشی بانوی زیبا

اگر شما یه تازه عروس خوش سلیقه هستید که دلتون میخواد تا فضای آشپزخونه تون زیبا باشه، پس حتما با این مطلب همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- رسم ما ایرانی ها بوده از همون قدیم الایام تا به امروز و آینده، که به ازدواج خیلی زیاد بها میدیم. از همون مراسمات و تدارکات پیش از عروسی گرفته تا خود عروسی و بعدش. مثلا اینکه قضیه جهاز و چیدمان و دکوراسیون منزل عروس خیلی مهمه. ایرانی ها سنتی هستن و به ریز جزییات توجه زیادی دارند. خیلی از خونواده ها دلشون میخواد تا تزیینات و وسیله ها به شکل خاص و کاملی باشه، به همین دلیل همه تلاششون رو میکنن تا به بهترین نحو ممکن این کار انجام بشه. جالبه که تا صبحونه فردای عروسی رو هم تو یخچال عروس داماد میذارن و از سرویس تا داخل کشو ها رو هم تزیین می کنند. مثلا در این مطلب ما میخوایم بریم سراغ تزیین و خوشگلاسیون سینک ظرفشویی خونه عروس. البته که هر خانوم با سلیقه ای میتونه از این زیباسازی ها استفاده کنه و فضای آشپزخونه‌اش رو قشنگ تر نشون بده، اما خب بیشتر عروس خانوم ها از این سبک کارها انجام می دهند. با ادامه مطلب ما همراه باشید تا با ایده های پینترستی و جذاب آشنا بشیم.

63874684

دیزاین آشپزخونه برای خانومای خاص پسند

خانوم های خاص پسند هم میتونن از این سبک ایده ها استفاده کرده و جهت دیزاین فضاشون استفاده کنند. چرا که بسیاری از بانوان هستند که ساعت ها از طول روز رو در آشپزخونه به سر می برند و خب دلشون میخواد تا این فضا براشون زیبا و دلنشین باشه همراه با حس خوب. اما برای آشپزخونه منزل عروس چنین کاری میتونه محیط رو علاوه بر زیباتر نشون دادن، تمیز و مرتب نیز نشون بده. خیلی از خانوم ها هستن که ساده ترین نقاط آشپزخونه رو هم میخوان زیبا و تمیز و مرتب نشون بدن و خب سینک ظرفشویی یکی از مهمترین فضاها براشون محسوب میشه. این کار نه تنها میتونه ظاهر آشپزخونه رو بهبود بده، بلکه یه حس تمیزی و نظم بیشتر هم به آشپزخونه القا میکنه. 

9684784

ست سازی وسایل دیزاین با دیگر لوازم آشپزخونه

اما جهت تزیین سینک اولین گام اینه که لوازم جانبی رو انتخاب کنید. به طور مثال میتونید از جا اسکاجی های شیک و همچنین استندهای خوشگل جهت قرار دادن مایع ظرفشویی و برس میتونید استفاده کرده و نمایی جذاب به سینک ببخشید. از سویی هم میشه که از حوله های کوچیک و مرتب کمک گرفت که طرح هایی ظریف دارند و میتونن با دیگر وسایل آشپزخونه هماهنگ باشن. اینجوری زیبایی و نظم خیلی تو فضا بیشتر دیده میشه و نمیی منحصر به فرد داره.

867874

حس طراوت و شادابی با گل و گلدون 

علاوه بر همه اینها گلدون های کوچیک و یا گیاهان سبز هم یکی از ایده آل ترین انتخاب ها جهت دیزاین سینک ظرفشویی میتونن عالی باشن. گل و گلدون حس طراوت بسیار خوبی به افراد می بخشه و میتونه محیط رو شاداب تر نشون بده. این گلدون ها زیبا هستند و هم تصفیه هوا انجام میدن که خب حس طراوت و شادابی که به محیط هدیه میدن به شدت احساس میشه. شما میتونید گلدون ها رو در گوشه کنار سینک قرار داده و برای جای صابون هم از ظروف شیشه ای زیبا جهت نگهداری کمک بگیرید.

987987

لوازم جانبی و نورپردازی مناسب فضای آشپزخونه

اما یکی دیگه از راهکار های مهم در این راستا استفاده از نورپردازی مناسب هستش و البته نصب لامپ های کوچیک و خوشگل که در نزدیکی سینک قرار میگیرن و تاثیر بسزایی در خوشگلاسیون فضا دارند. چیدمان سینک ظرفشویی آشپزخونه عروس میتونه با انواع دکوراتیو و لوازم جانبی مورد پسند هم دیزاین بشه و فضا رو تبدیل به یه آشپزخونه جذاب کنه. 

البته که نورپردازی میتونه در هر فضا موثر اشه. متراز کوچیک رو بزرگ نشون بده و بزرگ رو کوچیک. همه اینها بستگی به انتخاب نور شما داره.

8748748

68746

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها