|

بیوگرافی شهاب حسینی و همسر قبل و بعدش/ آقای بازیگر با ریش جوگندمی کلی قربون صدقه گرفت

بیوگرافی شهاب حسینی

شهاب حسینی بازیگر جذاب و مشهور ایرانیست که این روز ها با همسر دومش زندگی می کند و تصاویر قبل و بعدش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکسری از بازیگران هستند که انگاری در هر نقشی که قرار داده بشن عالین. قطعا جنین بودن کار آسونی نیست و از طرفی هم ارتباط مستقیم داره با استعداد و توانایی فرد و البته حرفه ای بودن. مثلا پژمان جمشیدی که خب در این ده سالی که وارد عرصه سینما و تلویزیون شده، به قدری خوش درخشیده که گویی از ابتدا بازیگر بوده و هست. از دیگر چهره های به شدت محترم و جذاب در این راستا شهاب حسینی می باشد که تا به حال در نقش های متفاوت بسیاری دیده شده. نقش آفرینی هایی که قطعا از دست هر کسی برنمیاد و حتما باید اون توانایی خاصه رو داشته باشید. مثلا فیلم "حوض نقاشی" رو به یاد دارید؟ شهاب حسینی و نگار جواهریان کاراکتر دو فرد معلول رو ایفا کردند که خب واقعا هم زیبا بود و تبدیل شد به یکی از محبوب ترین فیلم هایی که مخاطب دست داره. شهاب حسینی این روزها نیز بر روی پرده سینما حضور دارد اما اینبار با نقش شمس. بله شمس تبریزی با هنرمندی شهاب حسینی در فیلم "مست عشق" به تصویر کشیده شده که طرفداران بسیاری هم داره.

شهاب حسینی

بیوگرافی شهاب حسینی

سید شهاب الدین حسینی تنکابنی بازیگر، تهیه کننده و البته کارگردان جذاب ایرانیست که در روز 14 بهمن ماه سال 1352 در تهران متولد شده و اصالتا تنکابنی است. شهاب حسینی در یک خانواده پر جمعیت چشم به جهان گشود که خب اولین فرزند است و سه خواهر و برادر دارد. وی در این خانواده شش نفره یک برادر و دو خواهر دارد که خب مهدی حسینی تنها برادر او می باشد و در زمینه موسیقی فعالیت دارد.

شهاب حسینی

پدر مترجم و مادر امدادگر شهاب حسینی

سیدفخرالدین حسینی پدر شهاب حسینی است که از دبیران آموزش و پرورش بود و دستی هم در ترجمه و همچنین تالیف کتاب داشت. وی چندین رمان و کتاب ترجمه شده دارد که منتشر هم شدن. پدر شهاب حسینی در بهمن ماه سال 1393 بود که درگذشتن. 

مادر شهاب حسینی نیز در سالهای قبل یک امدادگر سیار بودن که به دلیل شغل ایشان، تا یه چند سالی از بچگی شهاب حسینی در خرم آباد گذراندند.

شهاب حسینی

ازدواج اول و دوم شهاب حسینی

شهاب حسینی تا به حا دو ازدواج و یک طلاق داشته که خب ازدواج اولش برمیگرده به سن سالگی که خب در سن پایین تشکیل خانواده داد. او که در این سن و سال با همسر سابقش پریچهر قنبری آشنا شد، دو فرزند به نام های محمدامین متولد 14 بهمن 1382 و امیرعلی متولد 20 مرداد ماه سال 1390 دارد که حاصل زندگی مشترک آنها هستند.

شهاب حسینی

اما زندگی آقای بازیگر با همسر اولش همیشگی نبود و به طلاق رسید. چیزی نگذشت که خبر از ازدواج دوم شهاب حستی به گوش خورد و این بار بازیگر مشهور کشورمان با بانویی از دهه شصت مزدوج شد. شهاب حسینی در 21 شهریور 1401 در اکران فیلم شین بود که با حضور خانمی به نام ساناز ارجمند در کنار خود خبر ازدواج مجددش رو به شکل رسمی تایید کرد. ساناز ارجمند متولد سال 1369 می  باشد که سالی تفاوت سنی دارند. آشنایی این زوج برمیگرده به پروژه برنامه همرفیق که ساناز ارجمند اونجا عکاسی می کرده و بعد هم با ارتباط در شرکت سون اسکای به استخدام شهاب حسینی درآمد.

شهاب حسینی
همسر اول و دوم شهاب حسینی

شهاب حسینی با ریش جوگندمی چقدر قربون صدقه گرفت!

قطعا و بی اغراق میشه گفت شهاب حسینی از دست هنرمندان به شدت محبوبی هستش که وقتی عکمسی ازش در جایی منتاشر میشه با نظرات فت وفراوون مثبت کاربران همرتهه. این در حالیه که آقای بازیگر حالا سن و سالی میانسال ارد و با توجه به اینکه مو و ریش هایی جو گندمی پیدا کدره یه عالمه کامنت قربون صدقه گرفت!!

جالبه که بدونید شهاب حسینی میون جمله چهره های مشهوری هستش که از رتبه های درجه یک بوده. این هنرمند کشورمون دیپلمش رو در رشته علوم‌انسانی گرفت و سال ۷۰ در کنکور سراسری در رشته روان‌شناسی پذیرفته شد، اما خب به دلایلی انصراف داد و چهار سال بعد بار دیگر در کنکور هنر شرکت کرد و با رتبه ۸۵ در رشته بازیگری در دانشگاه آزاد پذیرفته شد اما باز هم به دانشگاه نرفت.

5999902

ورود سید شهاب حسینی به عرصه هنر و خاک خوری ها

شهاب حسینی مثل خیلی از بازیگران همچون ترانه علیدوستی از تلویزیون فراری نبود و آغاز بازیگری و تلاشش برمیگرده به ایفای نقش در تلویزیون و خاک خوری هایی که بازیگران تازه کار دارند. شهاب حسینی حضور در دنیای هنر رو با گویندگی رادیو شروع کرد و بعد از تجربه مجری گری در تلویزیون نیز برای اولین بار سال 79 بود که در یک سریال به ایفای نقش پرداخت.

شهاب حسینی1

اولین سریال شهاب حسینی

بعدتر سریال "پس از باران" به کارگردانی سعید سلطانی اولین سریالی بود که شهاب حسینی در آن به ایفای نقش پرداخت و شد بازیگری تمام عیار. شهاب حسینی در سریال پس از باران کاراکتر علی رو نقش آفرینی کرد و با هنرمندانی همچون محمود پاک نیت، کتایون ریاحی، مرجان محتشم، ثریا قاسمی، جمیله شیخی و... همبازی شد.

شهاب حسینی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها