|

رنگ موی ترند شده 1403 بدون دکلره / اینکه کدوم باکلاس میکنه کدوم جَوون تر همه رو گفتم

خیلی از رنگ موها هست که میتونن بدون دکلره در بیان و زیبا بشن اما اینکه کدوم رنگ ها این قابلیت رو دارن کدوما هستن در اینجا گفته شده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بی شک یکی از زیباترین بخش های استایل هر بانو موهایی هستش که داره. البته که مو در مرد و زن، هر دو بسیار تاثیر گذار و زیباست، اما برای بانوان یه چیز دیگست. آقایون حتی با مدل موی کوتاه سربازی هم مشکلی ندارن، اما بانوان جوری دیگر فکر می کنند. خانوم ها دقیقا به همون میزان که به چهره شون اهمیت میدن موهاشون هم براشون مهمه. هم مدل مو و هم رنگ مو مسئله ایست که میتونه درجه بندی زیبایی بانوان رو به شدت تغییر بده. بیشتر افراد در ماه های مختلف سال موهاشون رو رنگ میکنن و علاوه بر مدل مو، به اینکه چه رنگی باشه هم اهمیت فراوونی میدن. اما خب رنگ مو هم دقیقا درست به مانند دیگر موارد ترند بندی و مد داره. هر رنگی در هر فصل سال و هر دهه رو مد نیست و از اونجایی که دنیای مد بر افراد حکمفرمایی میکنه، رنگ و مدل مو هم از این قائله مستثنی نیستند. تو دهه هشتاد رنگ موی زرد عقدی ترند بود و حالا رنگ هایی گرم تر و حتی نچرال. اگه دوست دارین بدونین امروزه دقیقا چه رنگ مویی رو مد هستش و مورد استفاده، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه بمونید.

رنگ موی ترند شده بدون دکلره

رنگ بدون دکلره و آسیب

وقتی پای رنگ مو جدید میاد وسط همه دلشون میخواد یه رنگ موی جذاب و متفاوت داشته باشند، بدون اینکه اصلا فکر کنن دکلره میتونه چقدر به موهاشون آسیب بزنه. در حالی که این روزها رنگ موهای جدید خیلی مورد توجه قرار گرفته و محبوب شده، مخصوصا اونهایی که بدون دکلره میتونن انجام بشن. اما چه رنگ های برای 1403 به خصوص پاییز میتونه مناسب باشه؟

رنگ موی ترند شده بدون دکلره

رنگ موهای محبوب سال 1403

خب به رسم هر سال، یک سری رنگ مو هستن که خیلی بولد میشن و طرفدار پیدا میکنن. مخصوصا که اگر روی سر اینفلوئنسر ها و افراد مشهور در شبکه های اجتماعی دیده بشن. مثلا امسال همونطور که در ابتدای مطلب هم اشاره شد، رنگ موهای طبیعی و یا اونهایی که خیلی نزدیک به رنگ موی خودمون هستن ترند شدن. رنگ های مثل قهوه‌ ای خاکی، بلوند عسلی و شکلاتی مات به شدت میون خانومها دست به دست میشه و دوستش دارند. در واقع این رنگ ها علاوه بر اینکه میتونن ظاهرتون رو طبیعی و دلنشین کنند، نیاز به مراقبت های کمتری هم دارند. این سبک رنگ مو برای او دست از افرادی که دلشون میخواد تغییر کمی در ظاهرشون داشته باشند عالیه. برید سراغ رنگ های نزدیک به رنگ موی خودتون.

رنگ موی ترند شده بدون دکلره

این رنگ موهای ترند شده بدون دکلره در میان

خب خیلی از خانوما هم هستن که از دکلره کردن مو وحشت دارن و در واقع هیچ جوره راضی نمیشن که دست به موهاشون بزنن تا یه موقع آسیبی به موها وارد نشه. اما خبر خوب اینه که امسال کلی رنگ وارد بازار شده اصلا نیازی به دکلره ندارن و حتی میتونن روی موهای تیره هم به خوبی جواب بدن و رنگ باز کنن. رنگ هایی مثل فندقی تیره و یا بلوند گرم و حتی کاراملی از اون دتس رنگ های هستن که روی موهای تیره خیلی عالی در میان. یکی از مهمترین آپشن های که این سبک رنگ ها دارن اینه که به ساختار اصلی مو اصلا ضرر نمیرسونن باعث نمیشن تا موهای شما خشک و شکننده به نظر بیاد. و خب این موضوع یعنی شما میتونید با خیالی راحت یه تغییر خوشگل و اساسی به استایل تون هدیه بدید.

رنگ موی ترند شده بدون دکلره

رنگ موی ترند شده بدون دکلره

رنگ های خاص و متفاوت ترند شده

اما اگر بخوایم کمی متفاوت تر نگاه کنیم باید بگیم امسال رنگ های ملایمی مثل بژ، نسکافه ای و حتی بلوند قارچی هم ترند هستن و بسیار محبوب. از سویی هم رنگ های سرد مثل نقره ای و خاکستری ترند می باشند و میتونن به ظاهر شما تنوعی جذاب ببخشند. اگر شما فردی هستید که دلتون تغییر میخواد و به روز بودن رو دوست دارید، پس این رنگارو حتما تست کنید. مخصوصا که اگه موهاتون تیره هستش این رنگ ها بدون دکلره بسیار زیبا هستند.

رنگ موی ترند شده بدون دکلره

رنگ مویی که با کلاس تر نشونت میده

ترکیب رنگ و مش همچنان ترنده و از مد نیفتاده، ولی خب مدلاش هر ساله تغییر میکنه و آپدیت میشه. مثلا امسال مدل های ترکیبی که سایه های متفاوت دارن خیلی مورد توجه قرار گرفتن. مش هایی که خیلی ریز فقط یه ته رنگ به موها اضافه میکنن .واقعا زیبا هستن و یا هایلایت های چشمگیر و ضخیمی که میتونن به موها حجم بیشتری ببخشند. اینها پرطرفدار ترین ها هستند. اما یه مدل دیگه که به شدت مورد پسند دختران جوان هستش ،مش بالیاژه که رنگ از ریشه تیره شروع میشه و به‌ مرور به روشنایی میرسه، بدون اینکه خط مشخصی بین رنگ‌ ها مشخص باشه. این مدلی میتونه ظاهر شما رو باکلاس تر نشون بده.

رنگ موی ترند شده بدون دکلره

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها