|

بارونی با چه شلواری شیکتره؟ / این مانتو چه بلند چه کوتاه فرقی نداره اینجوری پرفکته

بارونی یکی از زیباترین آیتم ها هستش که میتونه ظاهر رو از این رو به اون رو کنه و در اینجا یاد میگیریم بارونی رو چجوری استایل کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هوا دیگه داره خنک میشه که البته به نسبت قبل روند خنک شدنش واقعا داره دی پیش میره، اما کماکان این مدل هوا بهتره از هوای داغ تابستونه و این مسئله به سرمایی بودن و یا گرمایی بودن افراد هم خیلی ربط داره و او دست از افرادی که سرمایی هستن الا ناراحتم که هوا داره تغییر دما میده و اون دست از افراد گرمایی و هودی دوست الان خوشحالن که حتی کمی آسمون نمدار بشه. خب با توجه به اینکه خیلی ریز و مجلسی اسم هودی رو آوردیم مشخص شد که دخترا و پسرا مون برای چی منتظر این فصل قشنگ خدا هستن. بی شک پوشیدن لباس های لایه و رو هم روهم میتونه حس خیلی خوبی بهشون بده. از هودی و دورس و بارانی گرفته تا بوت و نیم بوت و پالتو. اما یه وقتایی هم پیش میاد که افراد بلد نیستن و نمیدونن چی رو با چی میشه بپوشید و به همین دلیل یا خیلی تنوع خاصی در ظاهرشون نمیدن، و یا اینکه اشتباه آیتمی رو به آیتمی دیگر ست می کنند. مثلا یکی از جذاب تری لباس ها در فصل پاییز بارانی هستش که اغلب دختر خانوما نمیدونن چطور استایلش کنن و با چه شلواری بپوشن بهتره. اگر شما هم این مشکل رو دارید، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید تا با انواع تیپ زدن با بارانی آشنا بشیم.

1681909322-Mbv3ZPOJVJ8NTlX2

بارانی + شلوار راسته

مانتو های بارانی هم در قد بلند و هم کوتاه مورد استفاده قرار می گیرند و هر دو نیز زیبایی خاصی به افراد می بخشند. اینکه شما کدومش رو دوست دارید و کدومو مدل بیشتر بهتون میاد دست خودتونه، اما اینکه میتونید با چه شلواری ستش کنید در اینجا میشه یاد گرفت. بی شک شلوار راسته یکی از جذاب ترین ظواهر رو با بارانی داره و میتونه استایلی بی نظیر و بسیار شیک بریتون بسازه. اگر بارانی شما کوتاه کمربندش رو ببندید و اگر بلنده میتونید جلو باز بزارید و از زیر پیراهن رو داخل شلوار کنید و کمربند شلوار بزنید. این استایل واقعا با کلاس میشه.

68486

بارانی + شلوار مام فیت

شاید تو هشتاد شلوار خانوما میلی متری گشاد بود دمده و زشت دیده میشد، اما امروزه و در سال 1403 همه چیز تغییر کرده و حالا بانوان از شلوارهای گشادی استفاده می کنند. شلوار در مدل های مات استایل و مات فیت و بگ طرفداران زیادی داره که میتونه ظاهری زیبای برای خانوم بسازه. شلوارهای مام فیت نیز شلواری بسیار مناسب همراه با بارانی هستش که میتونه نمایی بسیار دخترونه و امروزی برای شما بسازه. روند بلندی کوتاه مانتو و همچنین باز و بسته نگه داشتنش هم درست مثل قبل.

87484

بارانی + شلوار واید لگ

شلوارهای واید لگ واقعا جذابن. این سبک شلوار هم در قد بلند و هم کوتاه تولید می شوند که میتونن بنا به سلیقه شما انتخاب بشن. شلوار های واید لگ یه چیزی بین راسته و بگ هستن که همراه با بارانی زیبایی بسیار شیک و خانومانه ای دارند. در اینجا نیز استفاده از کمربند میتونه ظاهر شما شیک تر هم بکنه.

684684

بارانی + شلوار بگ

بارانی ها حتی در قامت کراپ نیز طراحی و تولید می شوند که در اینجا میشه با استفاده از شلوار بگ خیلی جذابش کرد. البته که شلوار بگ با بارانی کوتاه و حتی بلند هم زیبا خواهد شد. شلوار بگ به خصوص با مانتو و یا شومیز هایی که کوتاه هستند مدرن تر نیز دیده خواهد شد و در رنگ های روشن بیشتر مورد پسند دختران جوان است.

8678647

بارانی + شلوار راسته جین

شلوار راسته برای بانوان بلند قد واقعا زیباست. این شلوار میتونه پاها رو کشید نشون بده و زمانی که با بارانی همراه میشه جذابیت خاصی به فرد میبخشه. شلوار های راسته هم با کتونی و هم با کفش عالی خواهد شد که البته برای فصل زمستون که خیلی سرده خوب نیست و در هوای خنک پاییزی عالی خواهد شد. این استایل واقعا مناسب مهمانی های رسمی خواهد بود.

8787

بارانی + شلوار بوت کات

شلوارهای بوت کات یا همون دمپا رو تنها کافیه تا یکبار با مانتو بارانی کوتاه بپوشید. قطعا عاشقش خواهید شد. این مدل شلوار مناسب هر قد و سایز خانومی هستش و میتونه همه افراد رو جذاب تر نشون بده. پس با خیالی راحت برید سراغش و زیبایی تون رو چند برابر کنید. بارانی به دلیل داشتن کمربند میتونه کمر افراد رو لاغر تر و ترکه ای تر نشون بده.

6878

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها