|

وقتی مژگان پوست شیر از رابطش با آقا رضا تو پشت صحنه میگه عجیب؛ ژیلا شاهی چه مدلینگ تیپه

zhila shahi shayanews

ژیلا شاهی بازیگر نقش مژگان در پوست شیر می باشد که طی مصاحبه ای جدید درمورد رابط اش در پشت صحنه با رضا پروانه صحبت هایی عجیب داشت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ما میدونیم که این روزا دیگه سریال های نمایش خانگی جای سریال های تلویزیون رو بدجوری گرفتن و حسابی مخاطب رو به سمت و سوی خودشو کشیدن. البته که احتمالا این رو هم میدونید ک چند هفته ای میشه که حتی شبکه خانگی هم دیگه رفته زیر سلطه صدا و سیما و قطعا اتفاقاتی جدید براش قراره بیوفته. اما یکی از سریال ها "پوست شیر" بود که با بازیگران جذابی که درش داشت و یه سناریو جدید تو داستان باعث شد تا بشه نقل محفل سریالا. این در حالیه که بازیگرانی همچون ژیلا شاهی هم که شاید شهرتی کمتر داشتند با چنین کار قوی، به شدت مشهور شدن و حالا می بینیم که ژیلا شاهی هم اسم و هم رسمش رو خیلیا می شناسن. ژیلا شاهی در این کار نقش مژگان رو ایفا کرد که میشد همسر رضا پروانه و با توجه به کاراکتری که داشت و بلدیت خانوم شاهی این نقش شده بود قند و نباته مخاطب.

یعنی چی؟ یعنی بیننده پوست شیر خیلی از مژگان خوشش اومده بود و در حدی که رابطه بین رضا و مژگان برای مخاطب خیلی مهم شده بود و همه دوست داشتن تا این دختر شهرستانی به عشقش برسه و آقا پروانه هم بیشتر به همسر صیغه ایش توجه کنه. اما جالبه که بدونید ژیلا شاهی در این رابطه صحبت های دیگه میکنه! خانوم بازیگر که در روز های اخیر همراه با علیرضا کمالی یا همون اقا رضا، مصاحبه ای جالب داشتند صحبت هایی کردند که رابطه بین اونهارو در پشت صحنه فاش میکرد. جالبه که هر دو چهره بر این نظر بودن و تعریف میکردن که پشت صحنه اصلا رابطه صمیمی نداشتن و هر آنچه که مخاطب میدیده از صمیمیت و عشق دو نقش، همگی فی البداهه بوده! در ادامه مشاهده می کنید ویدیویی از صحبت های خانوم و اقای بازیگر رو.

چجوریاست که ژیلا و علیرضا اینجوری با هم برخورد میکنن اونور؟!

خب اینکه دو بازیگری که تو کار نقش عاشق و معشوق رو بازی میکنن، باید پشت صحنه هم کمی با هم هماهنگ کنن یه چیز کاملا عادیه و بدیهیه! مثلا تو سریال یاغی یادتون میاد که ابرا و جاوید خیلی به هم علاقمد بودن؟ خب این دو چهره پشت صحنه هایی که ازشون منتشر شد هم نشون میدا  که اونورم با هم جیک و پوک دارن و یه جورایی با هم صمیمی شدن تا بتونن کاراکتر های مورد نظر رو ایفا کنند.

اما جالبه که ژیلا شاهی و علیرضا کمالی اینچنین نبودن در حالی که خیلی از مخاطبین بر این نظر بودن که اتفاقا اونها در خاج از فیلم و سریال هم خیلی به هم میان! که خب باید گفت دقیقا نکته عجیب بازیگری همینه که دو بازیگر تو کار با هم ممکنه لاو تو لاو باشن و خارج از کار روابطی ساده تر از ساده!

و اما نقشی دیگر از ژیلا شاهی و البته معشوقه ای مشهور

همونطور که در ویدیو بالایی هم مشخمص بود گریم مژگان یه دختر ساده رو نشون میداد که در بی آلایش ترین حالات به سر میبره که خب با همین تفاسیر ژیلا  شاهی همیشه تو همین دست نقش ها هم انتخاب شده و بازی کرده. مثل فیلم قصر شیرین!

Untitled (1)

ژیلا شاهی و استایل هایی که واقعا مدلینگی و جذابن

اما جالبه که بدونید ژلیلا بانو در و.اقعیت اصلا و ابدتا ساذده پوش نیست و اتفاقا یه مدلایی سالی میزنه که از ترند روز هم رو مد تره! قطعا من و شما در ابتدا با دیدن نقش مژگان خانوم به این فکر کردیم که این بازیگر چندان نمیتونه شاخ و خفن باشه اما با دیدن تصاویری که از خانوم بازیگر بعد از کار دراومد و تو مراسمات مختلف حضور پیدا کرد مشخص شد که این چهره نه تنها خوشتیپه، بلکه خووووبم بلده چیو با چی ست بزنه و در حالی که ژست هایی صاف و مانکن طور میگیره به خوبی در شان و شخصیت و البته چهره زیبایی که داره ترکیبات لباسش رو میچینه.

البته اینطور که از عکس قبلیای ژیلا شاهی هم مشخصه خانوم بازیگر قبلنا تا به این اندازه خوشتیپ نبودن و کمتر به موضوع ظاهر اهمیت میدادن اما حالا می بینیم که این چهر با توجه به سریال پر از بازیگری که درش بازی داشته حسابی تغییر دکور داده و متناسب با جمع هنرمندای اسم و رسم دار استایل میزنه.

Untitled

Untitled+(1) (1)

ژیلا شاهی دختر تورکی که بیوگرافی جذابی داره

ژیلا شاهی متولد 22 اسفند 1364 در اردبیل،. فارغ التحصیل لیسانس رشته تاریخ می باشد که از 16 سالگی با کانون پرورشی کودکان وارد تئاتر شد و با فیلم "قصر شیرین" و سریال "پوست شیر" به شهرت رسید.

ژیلا شاهی (Zhila Shahi) در شهر اردبیل به عنوان یک تورک زبان به دنیا اومد، پدرش راننده ماشین سنگین (کامیون دار)  و عاشق شعر بخصوص اشعار شهریار بود. مادرش بانویی خانه دار می باشد و چندان با ورود دخترش به مسیر هنری موافق نبود. البته که این مخالفت از سوی خونواده تقریبا میشه گفت در بیشتررر بیوگرافی بازیگران خانوم ددیه میشه که خب امری طبیعی هستش اما قطعا وقتی استعداد و هنری در خون جاری باشه شخص رو به اون سمت و سو میکشونه و میبره، حتی اگه سد های مختلفی تو طول مسیر وجود داشته باشه.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

  • نادعلی ارسالی در

    ای داد بیداد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگرو هنرمند است باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها