|

بهترین گوشی های سامسونگ تا سقف 10 میلیون / صفحه نمایش سوپر امولد با این قیمت شوخیه!

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های سامسونگ تا سقف 10 میلیون رو بهتون معرفی کردیم که کیفیتشون از قیمتشون سرتره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا هر کسی به فکر این هست که یه راهی برای این که زندگیش رو راحت تر کنه پیدا کنه  ولی خب در صورتی که همین الان به دور و ربر خودتون هم نگاه کنید میبینید که شما یه عالمه وسیله دارید که باعث شدن زندگی براتون آسون بشه مثلا لباسشویی دارید که لباس ها رو به جاتون میشوره، ماکروفر دارید که غذا رو به جاتون گرم میکنه و... ولی یه وسیله هست که با وجود کوچک بودنش میتونه حکم معجزه رو در بین همه ی اسباب زندگیتون داشته باشه و اون گوشی هست که اگر نباشه خدا میدونه که چه اختلال هایی در زندگی افراد ایجاد میشه مثلا اگر گوشی نباشه شما برای یه کارت به کارت ساده هم حتی باید از خونه بیرون بزنید و عابربانک پیدا کنید تا کارتون رو انجام بدید و یا مثلا در صورتی که یکی از اعضای خانواده دیر میکنه و یا ازش بیخبر میمونید باید همینطوری سماق بمکید تا خودش سر و کله اش پیدا بشه چون بالاخره گوشی نیست که یه زنگ ساده بزنید و جویای احوال اونه فرد بشید.

پس با این حساب نیازی به این که خوبی های وجود گوشی رو براتون بشماریم نیست چرا که این وسیله کلکسیونی از خوبی هاست و زندگی رو برای هر کسی راحت کرده. وملی خب در این بین هر کسی دوست داره که از این وسیله بهترین اون رو دشته باشه ولی خب یکی از مهم ترین چیزهایی که میتونه تعیین کننده ی این باشه که شما چه گوشی داشته باشید بودجه ای هست که دارا هستید که خب اینطور جا افتاده که هر چقدر پول بیشتری بالای گوشی بدید مسلما محصول بهتری گیرتون میاد در حالی که نمیشه صد درصد به این موضوع اکتفا کرد چرا که یه سری وقت ها شما گوشی هایی با کیفیت بسیار بالا رو با قیمت های اقتصادی خریداری میکنید که سالیان سال هم براتون عمر میکنن که به همین دلیل میخواهیم چندتا از گوشی های این مدلی رو بهتون معرفی کنیم اون هم از برند کره ای سامسونگ که سقف قیمتشون 10 میلیون هست، پس در صورتی که میخواهید اونا رو بشناسید در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی های سامسونگ تا سقف 10 میلیون

Galaxy A42 از بهترین گوشی های سامسونگ تا سقف 10 میلیون

به عنوان اولین محصولی که میخواهیم بهتون معرفی کنیم به سراغ Galaxy A42 اومدیم که یه گوشی با کیفیت و بسیار کارآمد هست و تونسته رضایت کاربرهای زیای رو جلب کنه. این محصول یه نمایشگر به اندازه ی 6.69 اینچ داره که از نوع سوپر امولده و رزولوشن و کیفیت تصویر خوبی داره. همچنین در کنار این ویژگی ها این گوشی تنها و تنها 193 گرم وزن داره از این رو سبک و خوش دست هم بشمار میاد.

به عنوان پردازنده هم برای این محصول یه تراشه ی Qualcomm SM7225 Snapdragon 750 5G (8 nm) Chipset تعبیه شده که با توجه به قیمت سرعت پردازشی خوبی داره. دوربین اصلی محصول سنسور 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 20 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته میتونن عکس و فیلم های خوبی رو به ثبت و ضبط برسونن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

بهترین گوشی های سامسونگ تا سقف 10 میلیون

Galaxy A32 از بهترین گوشی های سامسونگ تا سقف 10 میلیون

محصول دوممون Galaxy A32 هست که از زمان عرضه تا به امروز طرفدارهای زیادی پیدا کرده. این گوشی از یه نمایشگر به اندازه ی 6.4 اینچ برخورداره که از نوع سوپرامولده و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 90 هرتزه و حداکثر میزان روشناییش هم در زیر نور خورشید برابر با 800 نیت هست که کار کردن باهاش رو در این حالت راحت میکنه.

پردازنده اش یه تراشه ی Mediatek Helio G80 (12 nm) هست که میتونه از پس کارهای روزمره بربیاد. دوربین اصلیش سنسور 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفیش سنسور 20 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته کیفیتشون قابل قبوله. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

بهترین گوشی های سامسونگ تا سقف 10 میلیون

Galaxy A52 از بهترین گوشی های سامسونگ تا سقف 10 میلیون

محصول آخری که در این مقاله بهتون معرفی میکنیم Galaxy A52 هست که از یه نمایشگر به اندازه ی 6.5 اینچ برخورداره که از نوع سوپرامولده و کیفیت تصویر و رزولوشن خوبی داره. از این رو تماشای محتواهای مختلف در اون بسیار لذتبخش هست.

به عنوان پردازنده اش یه تراشه ی (Qualcomm SM7225 Snapdragon 750G 5G (8 nm استفاده شده که سرعت و قدرت پردازشیش با توجه به قیمت خوبه. دوربین اصلی سنسور 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 32 مگاپیکسلی داره. باتری هم از 4500 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

بهترین گوشی های سامسونگ تا سقف 10 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها