|

بیوگرافی نیکی کریمی و همبازی با سوپراستار بعد انقلابی / مد آرایش دهه هشتادی با سن 50

نیکی کریمی بازیگر مشهور و جذاب ایرانیست که همیشه پر طرفدار بوده و با استایل روز و ترند ها پیش می رود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بازیگران رو میشه یکی از جبهه های اصلی ترویج مواد مختلف دوسنت. چرا که این افراد هنرمند میتونن تاثیر فراوونی روی افکار و همچنین سبک لایف استایل آدمها داشته باشند. بازیگران رو میشه پر طرفدار ترین قشر میون هنرمندا دنونست که حتی از خوانندگان هم بیشتر جلب مخاطب دارند. این افراد میتونن عنصری در استایل رو به راحتی ترند و مد کنند، و چیزی رو بی محتوا بدونن و خیلی ها هم اونها رو قبول داشته باشند. البته که با شهرت و محبوبیتی که دارند میتونن به شدت بر روی طرفداران خود موثر باشند. از تیپ و استایل گرفته، تا تیپ و نوع صحبت کردن و زبان بدنی که دارند. بازیگران از ترند ها و مدگرایی به شدت استقبال دارند و مورد استفاده قرار میدن. چرا که اونها دائما در حال دیده شدن هستن و باید اپدیت شده باشند. البته که در این بین هم هستن هنرمندانی همچون پارسا پیروزفر که چندان به این مسائل کاری ندارن و مسیر بسیار ساده ای رو در ظاهر خود پیش گرفته اند. نیکی کریمی نیز یکی از پرطرفدار ترین چهره ها در این عرصه می باشد که سبک زندگی و ظاهری که داره مورد توجه  و علاقه خیلی از افراده. نیکی کریمی هنرمندی از دهه پنجاه است که سن و سالی میانسال دارد اما طرفدار مد است و خیلی ها هم طرفدار او. این چهره که سالهاست که در این عرصه حضور دارد اما چندان اهل حاشیه سازی های عجیب و جنجالی نیست، اما خب از سویی هم اصلا این مدلی نیست که تو مرکز توجهات نباشه.

i1J4siSwCxqK

نیکی کریمی با مد آرایش دهه هشتاد

نیکی کریمی تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری نقش آفرینی داشته و تا به اینجا هم در مراسمات و گفتگوهای فراوونی حضور داشته است. این چهره به گونه ای هستش که وقتی تو مراسمی دعوت بشه نگاه بسیاری به خانوم نیکی کریمی هستش تا ببینن چطور استایل داشته و تیپش رو به شکلی انتخاب کرده. نیکی کریمی چهره ای بسیار زیبا و نچرال دارد که در هر دهه مطابق با ترند های اون زمان پیش رفته. جالبه که در چند سال گذشته یعنی اواخر دهه هشتاد کرم پودر برنز خیلی میون خانم ها مد شده بود و نیکی کریمی نیز از این آیتم استقبال داشت. نیکی بانو پوستی روشن دارد اما خب مده دیگه، حتی بازیگران مشهور رو هم تحت تاثیر خودش قرار میده. در ادامه مشاهده می کنید مقایسه ای از ظاهر نیک کریمی در اون زمان و حال حاضر که البته اختلاف سنی قابل توجهی هم با اون زمان دارد.

464

بیوگرافی نیکی کریمی

نیکی کریمی لب رز به دنیا اومده. البته که منظور از نظر لوکیشن نیست و در واقع اون لب مرز دهه چهل و پنجاه متولد شده. خانوم بازیگر در 19 آبان 1350 چشم به جهان گشوده و حالا هم بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. نیکی کریمی تحصیلکرده مقطع دیپلم رشته تجربی و دانشجوی انصرافی طراحی لباس از دانشگاه آمریکا است که حالا کنار فعالیت هنری، مترجم کتاب و عکاس نیز هست.

6544

اصالت و خانواده خارجی

این بانوی بازیگر مشهور سینما اصالتا از سمت پدری اهل تفرش استان مرکزی می باشد که یک برادر بنام خشایار و یک خواهر به نام نازنین نیز دارد. البته که خواهر و برادر وی به همراه پدر و مادرش در انگلستان زندگی می کنند.

34141

همبازی با سوپراستار بعد انقلابی

نیکی کریمی با دومین تجربه حرفه ایش در فیلم سینمایی عروس بود که در سال ۱۳۶۹ با ابوالفضل پورعرب همبازی شد. اون زمان آقای بازیگر از ستارگان بعد انقلابی سینما بودند. نیکی بانو بعدتر در سال 1371 با فیلم سارا بود که تونست جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره های سن سباستیان و نانت فرانسه رو از آن خود کند.

4644

علاقه به خارج

نیکی کریمی میگه خواننده ها و نوازنده های کشور انگلستان رو دوست دارم. بعد هم به موسیقی کانتری آمریکا علاقمند هستم و فرانسه رو هم می پسندم. آلمان هم مهد موسیقی کلاسیک هستش و خب اونجا رو هم واقعا دوست دارم.

14464

الگوهای نیکی کریمی

خانوم بازیگر در گفتگوی گفت از افراد موفق زیادی الگو گرفتم. به طور مثال من سال هاست که "اپرا وینفری" رو دوست دارم و همیشه هم مجله هاش رو میخونم و یه زمانی هم بیشتر برنامه هایش رو می دیدم تا اینکه خودم هم به شوی اپرا در شیکاگو دعوت شدم و ایشون با من مصاحبه کرد.

افرادی که رو من تاثیر داشتن تو دوره های مختلف فرق داشتن. مثلا یه موقع الگوم "رومن رولان" بودش و یه وقت هم میتونه "میلان کوندرا" باشه. بین خانومای موفق هم وقتی که نوجوان بودم "اوریانو فالوچی" رو دوست داشتم.

4654

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها