|

بهترین گوشی های سامسونگ برای بازی / گوشیه گیم باید پردازنده اش مشتی باشه که اینا هستن

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های سامسونگ برای بازی رو بهتون معرفی کردیم که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا هر کسی رو که در اطراف خودتون ببینید یه گوشی دستش هست و اصلا هم سن و سالش و این که پیر هست و یا جوون مهم نیست چرا که دیگه زندگی در دنیای امروز بدون گوشی اصلا امکان پذیر نیست و شما بدون این وسیله ی الکترونیکی کوچک نمیتونید روزگار بگذرونید چرا که مثلا برای یه کار ساده هم میرید به یه اداره باید شماره تلفنتون رو در فرم ها بنویسید و خب مثلا بگید که گوشی ندارید کیه که این موضوع رو باور کنه و یا به نظرش یه مسئله ی طبیعی بیاد چون در اصل اگر یه فرد در این دور و زمونه گوشی نداشته باشه یه فرد آنرمال دیده میشه و به نظر افراد عجیب و غریب  میاد.

البته که موضوعی که وجود داره این هست که باید فرهنگ استفاده از گوشی رو هم داشته باشیم و در کار کردن با این وسیله ی سرگرم کننده زیاده روی نکنیم طوری که به حدی برسیم که دیگه معتادش شده باشیم و به قولی ثانیه ای بدون اون رو نتونیم سپری کنیم که خب در نهایت این موضوع به ضرر خودمون خواهد بود چون افراد این مدلی وقی که میرن یه جایی که فاقد آنتن هست عین مرغ سر کنده میشن و بال بال میزنن که خب این موضوع اصلا خوب نیست پس روی این مسئله کنترل لازم رو داشته باشید. حالا از اینا که بگذریم میرسیم به یه موضوع دیگه و اون اینه که شما باید در این بین به کیفیت گوشی که تهیه میکنید هم توجه لازم رو داشته باشید تا یه موقع از این ناحیه اعصاب خوردی نکشید چرا که خب تصورش رو کنید که گوشیتون مدام هنگ کنه و هی بره رو مختون مسلما اعصابتون خرد خواهد شد پس برای جلوگیری از این موضوع هر موقع خواستید گوشی تهیه کنید در این زمینه تحقیقات کافی داشته باشید که خب ما هم بهتون در این راستا کمک میکنیم و از مشخصات بهترین گوشی های موجود در بازار صحبت میکنیم و حالا هم میخواهیم چندتا از بهترین گوشی های سامسونگ برای بازی رو بهتون معرفی کنیم، پس در صورتی که میخواهید اونا رو بشناسید در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی های سامسونگ برای بازی

Galaxy A55 از بهترین گوشی های سامسونگ برای بازی

اولین محصولی که در این لیست بهتون معرفی میکنیم یکی از کهکشانی های سامسونگ یعنی A55 هست که از زمان عرضه تا به امروز تونسته رضایت کاربرهای زیادی رو به خودش جلب کنه و در اصل یکی از میان رده های باکیفیت در بازار بشمار میاد. این محصول از یه نمایشگر به اندازه ی 6.6 اینچ برخورداره که از نوع سوپرامولده و به دلیل برخورداری از گواهی IP67 در برابر نفوذ گرد و غبار و آب مقاومه. توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در اون برابر با 120 هرتزه که این نشون میده هیچ لگ و تاخیری در اون وجود نداره. حداکثر میزان روشنایی پنل هم در فضای باز برابر با 1000 نیت هست که کارکردن باهاش رو زیر نور خورشید کار راحتی میکنه.

پردازنده هم یه تراشه ی Exynos 1480 هست که سرعت و قدرت پردازشی خوبی که داره میتونه بازی های مختلف رو به اجرا دربیاره و هنگ نکنه. دوربین اصلی سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم سنسور 32 مگاپیکسلی داره. باتری هم که از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخوداره میتونه شارژدهی خوبی ارائه کنه.

بهترین گوشی های سامسونگ برای بازی

Galaxy A35 از بهترین گوشی های سامسونگ برای بازی

محصول دوم هم یکی دیگه از کهکشانی هاست یعنی A35 که تا به الان فروش بسیار بالایی داشته. نمایشگر این محصول از 6.6 اینچ اندازه برخورداره و از نوع سوپرامولده و توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در اون برابر با 120 هرتز هست که این نشون از اسکرول نرم و روان روی صفحه ی اون داره.

به عنوان پردازنده هم برای اون از یه تراشه ی Exynos 1380 استفاده شده که میتونه برنامه های مختلف از جمله بازی های سنگین رو به اجرا دربیاره. دوربین اصلی سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 13 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته عکس و فیلم های خوبی رو به ثبت و ضبط میرسونن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

بهترین گوشی های سامسونگ برای بازی

Galaxy A15 از بهترین گوشی های سامسونگ برای بازی

محصول آخری که میخواهیم بهتون معرفی کنیم A15 هست که میشه اون رو اقتصادی ترین محصول در این لیست بشمار آوورد که از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.5 اینچ برخورداره که از نوع سوپرامولده و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 90 هرتزه که این نشون از کمترین میزان لگ و تاخیر در اون داره.

پردازنده یه تراشه ی Mediatek Helio G99هست که سرعت و قدرت خوبی داره. دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین اصلی سنسور 13 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته عکس و فیلم های خوبی رو ثبت و ضبط میکنن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

بهترین گوشی های سامسونگ برای بازی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها