|

بیوگرافی شاهرخ استخری و تفریح لاکچری در کشتی خصوصی / دلیل ازدواج با همسر کارگریِ او

شاهرخ استخری بازیگری یست که این روزها در برنامه جوکر دیده می شود و با انتشار یک نصویر در خارج از ایران مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سری جدید برنامه "جوکر" با حضور آقایان به محبوبیت خاصی رسید. در این فصل هنرمندانی همچون شاهرخ استخری، علی صادقی، حمید لولایی، امین زندگانی، رسید و دیگر هنرمندان حضور دارند که باعث شده تا مخاطبین بسیاری رو جذب این قسمت کنند. شاهرخ استخری ذاتا چهره ای طنز نست و تا به حال هم فیلم یا سریالی با این مضمون بازی نکرده، اما ظاهرا در اینستاگرام و زندگی شخصی اش روحیه ای شاد و خوش خنده دارد. شاهرخ استخری هنرمندیست که دهه هفتادی ها و شصتی ها رو حسابی شیفته خودش کرده بود. وی اواخر دهه هشتاد بود که با سریال "دلنوازان" به دسته هنرمندان مشهور پیوست و خیلی زود هم سریال "فاصله ها" رو بازی کرد و مورد توجه بیشتر قرار گرفت. آقای بازیگر خیلی وقته که بازی نکرده چرا که در حال رفت و آمد به بلژیک و ایران است و خب این تو راه بودنه کمی تا قسمتی ایشون رو از بازیگری دور کرده. البته که همه چیز برمیگرده به خواست خود افراد که خب این چهره با توجه به اینکه در اینستاگرام فعالیت دارد و از سویی هم همسرشون بلاگر هستن و خودشون هم شغل دوم طلافروشی دارند، ظاهرا دلشون خواسته تا کمی از دنیای بازیگری دور باشند. شاهرخ استخری پدر دو دختر به نام های پناه و نبات است که هر دو در اینستاگرم بسیار محبوب هستند و در کنار خانواده عکس و ویدیو های بسیاری ازشون به اشتراک گذاشته شده.

شاهرخ استخری

لول کشتی دار شارخ استخری

شاهرخ استخری از یک جایی به بعد لول دیگری در زندگی خود نشان داد. وی به پیشرفت خوبی رسید و بسیار قابل توجه ارتقا یافت. آقای بازیگر که حالا در کنار همسر و فرزندانش لایف استایل بسیار مرفه و خوبی دارد، در اینستاگرام روزانه تصاویری منتشر میکند. البته که بی شک همسرشون خانم سپیده بزمی پور بسیار فعال تر هستند که اونهم به دلیل بلاگر بودن خانوم خانوما می باشد. سپیده بزمی پور بسیار پرطرفدار است چرا که ذات و خلقیاتی مهربان و دوست داشتنی دارد. او تبلیغات هم در پیج اش انجام میدهد. از سویی هم شاهرخ خان با به اشتراک گذاری عکس های جذاب در لوکیشن های مختلف و زیبا با نظرات مختلف کاربران همراه می شود. وی به تازگی هم تصویری با دخترانش منتشر کرد که خیلی از افراد بر این نظر بودند او در قایق شخصی اش حضور دارد و یکسری هم به کشتی ربطش داده بودن! در ادامه این تصویر رو مشاهده می کنید.

شاهرخ استخری

بیوگرافی شاهرخ استخری و مالکیت جواهر فروشی

شاهرخ استخری یک دهه شصتی است. او در 14 مهر 1359 به دنیا اومده و زاده تهران است.

این بازیگر سینما و تلویزیون فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی صنایع می باشد که در سن ۲۹ سالگی با سریال دلنوازان به اوج شهرت خود رسید و حالا شعبات جواهر فروشی دارد که مالک آنهاست.

شاهرخ استخری

خانواده و اصالت استخر

شاهرخ استخری در شهر تهران چشم به جهان گشوده و پدرش کارمند پتروشیمی می باشد. او مادری خانه دار دارد و دو خواهرش از او کوچیکتر هستند. وی اصالتا اهل شهر تاریخی استخر است که در استان فارس قرار دارد. البته که در حال حاضر اونجا دیگه شهر نیست و بیشتر به زمین های زراعی تبدیل شده.

شاهرخ استخری

ازدواج با سپیده بزمی پور و دختران شیرین زبان

شاهرخ خان استخری سیزده سال پیش یعنی در سال 1390 بود که با خانوم سپیده بزمی پور ازدواج کرد و این زوج اولین بار در سال 1392 بود که صاحب فرزند شدن و پناه به دنیا اومد. دومین فرند نها نیز در سال 1397 یعنی پنج سال بعد بود ک باز هم دختر شد و اعتبار نبات خانوم شیرین زبان چشم به جهان گشود.

شاهرخ استخری

کارگری همسرم دلیلی ازدواجم با او

شاهرخ استخری در رابطه با ازدواجش میگه خانواده همسر من اصلا متمول نیستند و خانومم از سن 16 سالگی روی پای خودش وایساده و کف کارخانه کار کرده. این کلاک من برای ازدواج با او بود و حال این زوج زندگی خوشبختی و رو به پیشرفتی دارند.

شاهرخ استخری

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها