|

قبل و بعد شهاب حسینی / وقتی آقای بازیگر در جوانی با زن دومش 17 سال عقب تر رقابت میکند

شهاب حسینی یکی از بازیگرهای مطرح سینمای ایران هست که در جدیدترین بازی هایی که داشته در فیلم مست عشق مورد توجه قرار گرفته.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-  شهاب حسینی متولد سال 1352 در تهران هست و اولین فرزند خانواده بشمار میاد و یک برادر و دو خواهر داره. اصالت این بازیگر به تنکابن مازندران برمیگرده. او چند سالی از دوران کودکیش رو همراه با خانواده در خرم آباد زندگی کرده. تحصیلات دانشگاهی این بازیگر در رشته ی روانشناسی بوده اون هم در دانشگاه تهران که به دلیل مهاجرت به کانادا اون رو ناتمام را کرد. شهاب حسینی در سال 74 با پریچهر قنبری ازداج کرد که حاصل این ازدواج دو فرزند پسر به نام های سید محمد امین و سید امیر علی هست.

شهاب حسینی

کارنامه ی کاری شهاب حسینی

شهاب حسینی یکی از بهترین بازیگران تهیه کنندگان ایرانی هست که تا کنون تونسته برای بازی در فیلم های شمعی در باد و رستگاری در هشت و بیست دقیقه نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل جشنواره ی فیلم فجر بشه و سرانجام در سال 87 به خاطر بازی در فیلم سوپراستار  موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در این جشنواره شد. 

البته که این بازیگر جوایز خارجی هم در کارنامه ی کاری خود داره به عنوان مثال خرس نقره ای بهترین بازیگر مرد رو در جشنواره فیلم برلین 2011 برای فیلم جدایی نادر از سیمین دریافت کرده و در جشنواره ی کن سال 2016 هم موفق به دریافت جایزه ی بهترین بازیگر مرد برای بازی در فیلم فروشنده شد و اسم خودشون رو به عنوان تنها واولین بازیگر ایرانی که موفق به کسب این جایزه شده در تاریخ موندگار کرد. 

شهاب حسینی

ازدواج دوم شهاب حسینی با فاصله ی سنی عجیب

ازدواج اول این بازیگر خوش ذوق سینمای ایران با وجود دو فرزند منجر به شکست شد ولی خب آقای بازیگر از عشق ناامید نشد و در سال 1401 با ساناز ارجمند ازدواج کرد که خب این ازدواج حواشی بسیاری رو به دنبال داشت چرا که همسر دوم این بازیگر که در عرصه ی مدلینگ هم فعالیت داره چیزی حدود 17 سال از شهاب حسینی کوچک تر هست که خب این تفاوت سنی برای خیلی ها عجیب بوده در حالی که طرفداران پر و پا قرص این بازیگر معتقد هستن که این تفاوت سنی اصلا در چهره ی آقای بازیگر دیده نمیشه!

شهاب حسینی

اندکی بیشتر درباره ی همسر دوم شهاب حسینی

ساناز ارجمند فارغ التحصلی رشته ی گرافیک هست و علاوه بر اون در زمینه ی فیلمبرداری و عکاسی هم فعالیت میکنه و به گفته ی خودش علاقمند به نقاشی و طراحی هم هست.

ایشون معتقد به داشتن زندگیه ساده و دور از تجملات بوده و شیفته ی سفر هستن.

با وجود این که ساناز ارجمند پس از ازدواج با سوپراستار ایرانی به یه چهره ی معروفی تبدیل شد ولی بسیار برای حفظ حریم خصوصی خودش تلاش میکنه.

شهاب حسینی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها