|

بیوگرافی شهاب حسینی و همسرانی که داشته و دارد / مرد معلول حوض نقاشی چه خوشتیپ شد

شهاب حسینی بازیگر جذاب ایرانیست که تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته و حالا با عکمس های قبل و بعدش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از بازیگران اسم و رسم در و البته با ابهت و توانمند ایرانی هستن که کارشون رو با تلویزیون شروع کردن. اما خب یکسری هم به مانند خانوم نازنین بیاتی و یا ترانه علیدوستی هیچ موقع رنگ تلویزیون رو ندیدن و از همون ابتدا با پرده نقره یا دیده شده اند که خب یه جورایی میشه گفت خاک خوری تلویزیون رو نداشته اند. مثلا شهاب حسینی، این هنرمند به شدت پرطرفدار و جذاب ایرانی که سوابق بسیار فراوونی رو در مکارنامه مکاری خود ثبت نموده، در چند سریال تلویزیونی حضور داشته است. او که از هنرمندان دهه پنجاه می باشد، چهره و میمیک صورتی محبوب به طوری که بیشتر نقش های او مثبت هستند. اما خب آقای بازیگر کاراکتر هایی همچون فیلم "سوپراستار" رو هم در کارنامه کاری اش ثبت کرده و از طرفی هم فیلمی همچون "حوض نقاشی" و نقش یک پدر معلول رو هم در تجارب درخشان خود دارد. در واقع این میزان تنوع در نقش میتونه نشون دهنده جذابیت هر چه بیشتر یک بازیگر باشه که در ظواهر مختلف حضور پیدا کرده.

file

شهاب حسینی

شهاب حسینی آخرین بار در فیلم "مست عشق" بود که نقش آفرینی داشت. او کاراکتر شمس رو به نمایش گذاشت و پارسا پیروزفر هم مولانا بود. اما جالبه که انتقادات فراوونی به بازیه پارسا پیروزفر شد و خیلی از مخاطبین بر این نظر بدند که آقای بازیگر دیگر تنها چهره دارد و در بازی کمی کاست کیفیت داشته. اما شهاب حسینی درست مثل همیشه جذاب و دیدنی حضور یافت. شهاب حسینی سابقه مجری گری رو هم داره از طرفی هم تهیه کننده می باشد. آقای بازیگر هیچگاه دچار چالشی عمیق در حواشی سینما نشده و همیشه مورد توجه قرار گرفته است. البته او نیز در رابطه با ازدواج دومش با دختری جوان کمی جنجالی شد اما ظاهرا محبوبیت وی بر جنجال چربید.

شهاب+حسینی+

بیوگرافی شهاب حسینی الدین تنکابنی

شهاب حسینی تیم قرن سن دارد اما همچنان جذابیت و کاریزماتیک ازش میباره. آقای بازیگر در ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ به دنیا اومده و زاده تهران است. این بازیگر که مجری و گوینده نیز هست، دیپلم رشته انسانی دارد و دانشجوی انصرافی رشته روانشناسی دانشگاه تهران تیز هست که فعالیتش رو با گویندگی در رادیو آغاز نمود و حالا هم کارگردانی میکند.

Gonah-Fereshte-5

خانواده و اصالت

سید شهاب الدین حسینی تنکابنی همونطور که از نام خانوادگی اش هم مشخصه اهل تنکابن مازندران هستند. یک برادر بنام سید مهدی و همچنین دو خواهر دارد. شهاب خان در حین تولد ۳/۷۰۰ کیلوگرم وزن داشت و ساعت ۳/۳۰ دقیقه نیمه شب هم چشم به این جهان گشوده است.

5980555

شهاب خان پسر شر خانواده

شهاب حسینی در رابطه با کودکیش میگه مادرم می‌ گفت تو پسر شری بودی ولی خب گذشت تا اینکه یه روز بری سربازی سرم رو با نمره ۴ اصلاح کردم و دیدم سرم از ۹ ناحیه شکسته و خبر نداشتم.

شهاب حسینی در ادامه نیز گفت با توجه به این 4، 5 مود از اونها رو اصلا به یا نمیارم باید بگم که احتمالا مال زمان بچگیم هستند.

687486

تلاش برای مهاجرت و سربازیه عجیب

شهاب حسینی میخواست بره کانادا اما خب برای رفتن نیاز ب پایان خدمت داشت و همین شد که رفت سربازی اما کم مونده بود که پایان سربازیش که دچار خونریزی معده شد و به بیمارستان 502 انتقال سافت. اونجا بود که بهش گفتن اصلا نباید میرفته سربازی و و با توجه به اضافه خدمت های که خودر بود ترجیح داد که معاف بشه. اینجوری بود که سربازیه آقای بازیگر 18 ماهه شد و از خدمت خداحافظی کرد.

654

ازدواج های شهاب حسینی

شهاب حسینی در سال ۱۳۷۴ وقتی که ۲۲ ساله بود با پریچهر قنبری که از همکارانش در تئاتر بود ازدواج کرد. این زوج اولین فرزندشون در سال ۱۳۸۲ بود که به دنیا اومد و اسمش رو گذاشتند محمد امین. فرزند دوم نیز در سال ۱۳۹۰ بود که او نیز پسر شد این زوج اسمش رو گذاشتن امیر علی.

اما خب این ازدواج نیز منجر به طلاق شد و شهاب حسینی در سال ۱۳۹۹ از همسرش پریچهر قنبری جدا شد. این زوج دیگه بهشکل مشترک در هیچ محفل هنری دیده نشدن و تمام تصاویر مشترکشون رو هم از فضاهای مجازی همدیگر پاک کردند اما هیچگاه به شکل رسمی در مورد این موضوع صحبتی نکردند.

اما شهاب حسینی مجرد نماند و در نهایت روز دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ در اکران فیلم "شین" بود که آقای حسینی از همسر دوم خود یعنی خانوم ساناز ارجمند که ۱۷ سال کوچکتر هستند به شکل رسمی رونمایی کرد.

شهاب+حسینی

شهاب+حسینی (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها