|

بهترین گوشی ها تا 6 میلیون / فقط قیافشون ده تومن میارزه انقد خوش دستن و طراحیشون خوبه

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی ها تا 6 میلیون رو بهتون معرفی کردیم تا با بودجه ی پایین این محصولات با کیفیت رو خریداری کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زندگی در دنیای امروز نیازمند همراه و همگام بودن با تکنولوژی هست حتی با وجود این که سن و سالتون بالا باشه چرا که در صورتی که با پیشرفت های روز دنیا همسو نباشید باید منتظر باشید عقب بیوفتید و راه پیشرفت توی زندگیتون بسته بشه و خب در این بین یکی از این تکنولوژی ها گوشی هست که دیگه این روزا از پیر و وجوون تا بچه هر کسی یه دونه از این وسیله ی الکترونیکی کوچک رو داره و خب در صورتی که نداشته باشه جای تعجب خواهد داشت چرا که شما برای خیلی از کارها مجبور به دادن شماره موبایلتون خواهید بود و خب در صورتی که گوشی نداشته باشید چیکار میخواهید کنید دقیقا؟ اصلا مگه میشه دنیای امروز رو بدون گو.شی تصور کرد؟

مسلما جواب خیلی ها به این سوال خیر خواهد بود چرا که بدون این وسیله خدا میدونه که چه اختلال هایی توی زندگی افراد به وجود بیاد و در این بین حتی خیلی ها سرگرمی خودشون رو هم از دست میدن و یه جورایی ممکن هست که حتیتا مرز افسردگی هم برن چرا که گشتن تو گوشی و شبکه های اجتماعی برای خیلی ها بزرگترین و مهم ترین سرگرمیشون توی زندگی هست! خب پس دیگه لازم نیست که از مضرات نبود گوشی براتون بگیم ولی خب مسئله الان اینه که چه گوشی توی زندگیمون باشه؟ خب مسلما هر کسی دوست داره که بهترین گوشی رو برای خودش خریداری کنه ولی خب در این بین موضوع اصلی که وجود داره بودجه هست چرا که در اصل پولی که میخواهید برای یه گوشی هزینه کنید تا حد بسیار زیادی کیفیت اون رو تعیین میکنه ولی خب در صورتی که شما شکارچیه بازار باشید میتونید با هر بودجه ای که میخواهید وسط بذارید بهترین گوشی رو برای خودتون تهیه کنید مثلا شاید در حال حاضر بودجه ی شما شش میلیون باشه که در این صورت باید بگردید و بهترین گوشی ها تا 6 میلیون رو در بازار امروز پیدا کنید و خب ما برای این که جهت این منظور بهتون راهنمایی بدیم و کمک کرده باشیم میخواهیم چندتا از گوشی های این مدلی رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه برای شناخت اون ها با ما همراه باشید.

بهترین گوشی ها تا 6 میلیون

A06 سامسونگ از بهترین گوشی ها تا 6 میلیون

به عنوان اولین محصولی که در لیست این مقاله بهتون معرفی میکنیم به سراغ A06 رفتیم که یه گوشی از کمپانی کره ای سامسونگ هست و از زمان عرضه تا به امروز تونسته رضایت خیلی از کاربرها رو به خودش جلب کنه. این محصول از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.7 اینچ برخورداره و رزولوشن و کیفیت تصویرش با توجه به قیمت خوبه و از اون جایی که اندازه ی بزرگی داره تماشای محتواهای مختلف در اون بسیار لذتبخش خواهد بود.

به عنوان پردازنده برای اون یه تراشه ی MediaTek Helio G85 (12 نانومتر) تعبیه شده که سرعت پردازشیش خوبه. دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفیش سنسور 8 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته میتونن عکس و فیلم های خوبی رو به ثبت و ضبط برسونن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

بهترین گوشی ها تا 6 میلیون

Redmi A3 شیائومی از بهترین گوشی ها تا 6 میلیون

بریم سراغ محصول دوم در لیست این مقاله که یه گوشی از برند چینی شیائومی هست یعنی Redmi A3 که از یه نمایشگر به اندازه ی 6.71 اینچ برخورداره و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 90 هرتزه که با این عدد یعنی شما کمترین میزان لگ و تاخیر رو در این نمایشگر مشاهده خواهید کرد و همچنین به دلیل بزرگ بودن پنل تماشای محتواهای مختلف در اون لذتبخش خواهد بود.

پردازنده ی تعبیه شده در این محصول یه تراشه ی Helio G36 هست میتونه از پس کارهای روزمره بربیاد. دوربین اصلی سنسور 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 5 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته میتونن عکس و فیلم های خوبی رو به ثبت و ضبط برسونن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و شارژدهی خوبی ارائه میکنه.

بهترین گوشی ها تا 6 میلیون

پوکو C40 شیائومی از بهترین گوشی ها تا 6 میلیون

به عنوان محصول آخری که در لیست این مقاله بهتون معرفی میکنیم باز هم به سراغ شیائومی رفتیم چرا که این کمپانی به تولید گوشی های اقتصادی همراه با کیفیت بالا شهرت داره و خب حالا هم به سراغ پوکو C40 رفتیم که تا به الان فروش خوبی داشته. این محصول از یه نمایشگر به اندازه ی 6.71 اینچ برخورداره و رزولوشن و کیفیت تصویر خوبی ارائه میکنه.

پردازنده اش یه تراشه ی JLQ JR510 (11 nm هست. دوربین اصلیش سنسور 13 مگاپیکسلی داره و دوربین سلفیش سنسور 5 مگاپیکسلی که روی هم رفته عکس و فیلم هاشون خوبه. باتری هم از 6000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

بهترین گوشی ها تا 6 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها