|

انواع و اقسام لاک فرنچ مناسب خانوم های جَوون / هر سلیقه ای اینجا هست قبراق میشی بانو

فرنچ ها انواع مختلفی دارند که خب در این مطلب ما میخوایم با انواع اونها آشنا بشیم. پس با ادامه متن همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لاک زدن واسه خانوما یه حرکت جذابه که علاوه بر زیبای که بهشون میبخشه، یه روحیه خیلی خیلی خوب هم بهون هدیه میده. واقعا لاک زدن و زیباسازی ناخن ها میتونه به خوشگلاسیون دست ها هم کمک زیادی داشه باشه. تازه جدا از اینکه چقدر ظاهر یک بانو رو جذاب تر هم میکنه. چرا که شما با لاک زدن تنها یک لایه رنگ نزدید، بلکه در واقع یک زیباییه شارپ و منحصر به فرد تو استایلتون اضافه کرده اید که میتونه طرح دار هم باشه. نقش و نگار داشتن لاک ناخن میتونه همخون با روحیه شما باشه و البته موقعیتی که درش قرار دارید. مثلا شما یک بانوی کارمند بانک هستید که خب شاید ایراد داشته باشه از لاک های جیغ استفاده کنید، پس میرید سراغ رنگ های نود. و یا اینکه شما شغل آموزش رقص دارید و اگه لاک قرمز بزنید به زیبایی دستان و ظریف تر شدن حرکاتش بیشتر کمک کرده اید. اما یکی از پر استفاده ترین مدل هایی که میتونه برای هر شرایط و فصل و سنی جذاب باشه، فرنچ هستش. فرنچ ناخن ده سال پیش لاک سفیدی بود که روی لبه ناخن اون بخشی که بلند شده زده میشد، در حالی که امروزه کاملا متفاوت شده و حالا می بینیم که فرنچج ها در انواع طرح و رنگ ها هستند. فرنچ مدلی به حساب میاد که همه فن حریفه و به درد همه جا هم میخوره. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با این سبک جذاب آشنا بشیم.

لاک فرنچ

لاک ناخن فرنچ هفت رنگ و جیغ

یکی از جذاب ترین سبک های فرنچ، مدل رنگارنگ هستش که خب میتونه ظاهر یک بانوی جوان رو به شدت ترند و شیک کنه. درسته که این مدل برای هر سن و سالی مناسب نیست، اما اگر سنی بین 17 تا 30 سال دارید بدونید که این سبک واستون خوشگلترینه. البته که کمی برای فصل سرد سال نامناسب هستش اما در واقع میتونه برای تولد ها و جشن های خونوادگی خیلی زیبا باشه. لاک ژل فرنچ شده رنگی ظاهر منحصر به فرد و متفاوت براتون میسازه که البته باید به دست یک ناخن کار ماهر انجام بشه تا تمیز و دقیق باشه.

لاک فرنچ.

فرنچ دو رنگ واسه تویی که میخوای خانوم باشی

درسته که فرنچ تنها به لبه ناخن زده میشه، اما خب نباید هر رنگی هم باهاش مخلوط کرد. باید حواستون باشه دو رنگی که انتخاب می کنید تناژ هایی باشند که با هم همخونی مناسبی داشته باشند. دو رنگی که در کنار هم قرار میگیرن در واقع دارن همو کامل میکنن، پس باید مکمل هم باشند نه دو رنگ متضاد! مثلا در ادامه می بینیم تصاویری رو که میتونن واسه فرنچ عالی باشند.

لاک فرنچ

لاک فرنچ

لاک فرنچ

فرنچ سفید مینیمال و طرح دار

البته که فرنچ ساده سفید هم هیچوقت از مد نمیفته و در واقع میتونه همیشه و هم جا و در هر شرایط زیبا باکلاس و کلاسیک و شیک باشه. البته که رنگ سفید هم پیشرفت کرده و حالا در طراحی های خاص ارائه میشه. فرنچ سفید واسه عروس خانوم ها پیشنهاد میشه و میتونه یه نقش درجه یک هم داشته باشه تا از سادگی در بیاد. این مدل برای هر شرایطی مناسبه و اصلا نیازی نیست که هراسی از جلب توجه آن داشته باشید.

لاک فرنچ

لاک فرنچ

فرنچ طرح دار واسه تویی که میخوای هم ساده باشی هم نقش دار

اما در این بخش با فرنچ هایی آشنا میشیم که دارای نقش و نگار یونیک هستند. در اینجا شما دست بازی دارید برای انتخاب اونچه که میخواین روی لبه بیرونی ناخنتون بزنید. اما خب باید دقت کنید به گونه ای باشه که خیلی شلوغ نشه و درهم بودن طرح در فضای کوچیک باعث گم شدن طرح نشه. مثلا در تصویر زیر سبک پلنگی اجرا شده که برای بانوان 30 تا 40 سال خیلی شیک و زیباست.

لاک فرنچ

لاک فرنچ

لاک فرنچ

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها