|

دکوراسیون مینمیال خونه 100 و خورده ای متری بهاره افشاری / از حیاط جذاب تا جزئیات خونه

اینبار برای تور خونه گردی میخوایم سری بزنیم به منزل بهاره افشاری بازیگر مشهور که سبک مینمیال رو به شدت دوست دارند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تا به حال تور خونه گردی های فراوونی در متراژ و سلیقه های مختلف داشته ایم، اما اینبار میخوایم سری بزنیم به منزل یک هنرمند سرشناس. بهاره افشاری بازیگر مشهور و جذب ایرانیست که سبک دکوراسیون منزلی همچون ظاهر خودش دارد. همیشه و در هر کجا این بازیگر محبوب رو با استایل های مینیمال دیده ایم اما خب شادی کمتر کی باورش میشد بهاره بانو در دیزاین و چیدمان خونش هم اینچنین باشه. منزل بهاره افشاری یک خونه قدیمی ساخت هستش که حوالی خیابان ظفر قرار دارد. خود خانوم بازیگر بر این نظر هستند که در دکوراسیون همه چیز به جز وسایل برقی، ساخته دست خودشون و برادرشون هستش. این منزل که سبک مینیمال رو دنبال میکنه، از رنگ های سیاه و سفید استفاده کرده اما در واقع گرمای برخورد خود بهاره افشاری سردی منزل رو جبران میکنه. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با منزل جذاب این هنرمند مشهور آشنا بشیم.

دکوراسیون خانه بهاره افشاری

دیواری که با کلمات آرامش بخش دیزاین شد

بهاره افشاری میگه همیشه وقتی از خونه میخواد بیرون بیاد قرآن میخونه و حتی شده یه سوره کوچیک میخونه. وی در ادامه گفت زمانی که این خونه رو نشون من دادن مدام ازش بد میگفتن ایراد های خونه رو یادآوری بهم میکردن. وقتی که رفتم واسه دیدن خونه همین که وارد شدم صدای اذان به گوشم رسید. خانم افشاری میگه در واقع حس آرامشی که اذان بهم میده با هیچی برام قابل مقایسه نیست و برامم جالب بود که این خونه روبروی مسجد بود. همین شد که به برادرم گفتم من این خونه رو باید بگیرم و خب چون خیلی هم اهل تابلو و هرچیزی که به دیوار وصل بشه نیستم، با خودم فکر کردن که چرا از آیه ها قرآن استفاده نکنم و همین شد که بر روی دیوار نوشتم تا هر روز باهاشون مواجه بشم. 

دکوراسیون خانه بهاره افشاری

نظم و کادربندی مورد علاقه بهاره افشاری

سبک مینیمال سبکیه که تو همه جای دنیا رواج پیدا کرده و طرفداران فراوونی داره اما خب متاسفانه هنوز در ایران جایگاه خودش رو پیدا نکرده و زیاد مورد توجه نیست. بهاره افشاری میگه فضای مینیمال به فضای ذهنیه من خیلی نزدیکه و به همین دلیل دیزاین ایده آل من محسوب میشه. در واقع من از فضاهای شلوغ و شلخته خوشم نمیاد و دلم میخواد که همه چی منظم و کادربندی شده باشه تا بتونم خوب فکر کنم و درست عمل کنم. رنگ ثابت مینیمال سفید هستش و به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم تا یکنواختی فضا رو با یک‌سری خطوط در انتخاب طرح پارچه روزنامه‌ ای برای مبل ها و یا صندلی‌ های پلاستیکی به رنگ مشکی بشکنیم و تنوع ایجاد کنیم.

دکوراسیون خانه بهاره افشاری

ایده عجیب برای مبل در منزل بهاره بانو

بهاره افشاری در ادامه میگه این نکته رو هم یادآوری کنم هر چیزی که در خونه جدید به نظر میاد ابتکار خودمون بوده و هیچکدوم کپی شده از کس دیگه جایی نیست. اولش قرارمون این بود به جای این مبلی که وجود داره یه ماشین مینی ماینر بگیریم و نصفش کنیم و تبدیل به مبلش کنیم، ولی خب بعد دیدیم یه هزینه هنگفت مالی میفته دستمون و در نتیجه تصمیم گرفتیم تا یه فکر دیگه کنیم در حالی که ایده اون رو هم داشته باشه.همین شد تا من  بابک که طراح دکوراسیون منزلمه و البته برادرم، به این نتیجه برسیم که یک سمبل حرکت مثل ماشین، دوچرخه و موتور رو حتما در طراحی دکوراسیون داخلی خونه وجود داشته باشه که با کمترین هزینه بتونیم بهش برسیم. چون بازسازی خونه اونقدری روی دستمون هزینه گذاشت که دیگه هر هزار تومانی هم برامون مهم بود.

دکوراسیون خانه بهاره افشاری

آشپزخونه ای که دو برابر شد چون خانم بازیگر این فضارو دوست داره

بهاره افشاری در رابطه با آشپزخونه منزلش میگه این فضا خیلی برام مهمه چون خیلی اشپزی میکنم و خیلی هم مهمون داری دارم.اگر سرکار نباشم اتغلب شام و یا ناهار مهمان دارم جدا از اینکه کلا به غذا خیلی اهمیت میدن، آشپزی رو هم به شدت دوست دارم. این خونه اول دئو تا خواب داشت که خب من یکیش رو برداشتم و اون یکی که نزدیک به اشپزخونه بود رو با آشپزخونه یکی کردم تا فضای بیشتری برای این محیط داشته باشم. 

بهاره افشاری در رابطه با جزئیات آشپزخومنه میگه ما اگر از ظروف رنگی استفاده میکردیم خب به فضای کلی خونه نمیومد و شلختگی ایجاد نمی شد، به همین دلیل مجبور شدیم تا ظرف ها رو هم به رنگ سیاه و سفید انتخاب کنیم.

دکوراسیون خانه بهاره افشاری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها