|

بهترین گوشی تا 8 میلیون / مدلای اقتصادی که کار راه بندازن دیگه نگی با این پول چی میدن

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی ها تا 8 میلیون رو در بازار فعلی بهتون معرفی کردیم که کیفیت خوبی رو ارائه میکنن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- گوشی رو میشه یکی از مهم ترین اختراعات بشر تا به امروز بشمار آوورد چرا که نه تنها انجام خیلی از کارها با این وسیله عملی میشه و بدون اون اختلال به وجود میاد بلکه این روزا گوشی برای خیلی ها تبدیل شده به یه دوست و همراه واقعی که در هر شرایطی اون رو کنار خودشون دارن و اصلا بعضی ها در صورتی که گوشیه اون ها رو برای پنج دقیقه ازشون بگیرید احساس بی قراری بهشون دست میده و به قولی حالشون بد میشه به قدری که به این وسیله وابسته هستن که البته این مقدار از وابستگی به گوشی هم میتونه زیانبار باشه البته که نه تنها در مورد گوشی بلکه در مورد هر چیز دیگه ای در صورتی که شما در هر زمینه ای افراط و تفریط داشته باشید باید منتظر این باشید که به قولی گندش دربیاد پس حواستون رو در این مورد جمع کنید.

اما در این بین موضوع مهمی که وجود داره این هست که شما باید نهایت دقت و حواس خودتون رو برای این که یه گوشی خوب و با کیفیت انتخاب کنید جمع کنید چرا که در غیر این صورت و اگر گوشیتون اونقدرا که باید و شاید درست و حسابی نباشه میتونه از یه دوست تبدیل بشه به یه دشمن که در سریع ترین زمان ممکن میخواهید از شرش خلاص بشید و به قولی دور بندازیدش پس مهمه که برای خودتون و اعصابتون ارزش قائل باشید و یه گوشی درست و حسابی تهیه کنید حالا با هر بودجه ای که دارید میخواد 5 میلیون باشه و یا 50 میلیون باید بهترین محصول رو در اون رنج قیمت از آن خودتون کنید که خب به همین دلیل و برای این که بهتون در پیدا کردن بهترین گوشی ها کمک کنیم میخواهیم در این مقاله چندتا از بهترین گوشی ها تا 8 میلیون رو در بازار فعلی بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

 بهترین گوشی ها تا 8 میلیون

Redmi 12 از بهترین گوشی ها تا 8 میلیون

به عنوان اولین محصول در لیست این مقاله به سراغ Redmi 12 رفتیم که از زمان عرضه تا به الان در بین خوش قیمت ها و اقتصادی ها فروش خوبی داشته این محصول از کمپانی چینی شیائومی دارای یه نمایشگر به اندازه ی 6.79 اینچ هست که توان نوسازی تصویر ر اون در هر ثانیه برابر با 90 هرتزه که این نشون از کمترین میزان لگ و تاخیر داره و همچنین به دلیل اندازه ی بزرگ نمایشگر شما از تماشای محتواهای مختلف نظیر فیلم و سریال در اون بسیار لذت خواهید برد.

به عنوان پردازنده هم برای این محصول از یه تراشه ی هلیو G88 استفاده شده که قدرت و سرعت پردازشی اون خوبه. دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی اون سنسور 8 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته عکس و فیلم های خوب و با کیفیتی میگیرن. باتر هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

 بهترین گوشی ها تا 8 میلیون

Galaxy A05s از بهترین گوشی ها تا 8 میلیون

محصول دومی که میخواهیم بهتون معرفی کنیم Galaxy A05s هست که یکی از کهکشانی های کمپانی کره ای سامسونگ هست و میشه اون رو یکی  از ارزونترین گوشی های این کمپانی بشمار آوورد که از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.5 اینچ برخورداره که وضوحش در حدی هست که شما میتونید محتواهای مختلف رو در اون با کیفیت قابل قبول خوب مشاهده کنید. توان نوسازی تصویر در این محصول هم برابر با 60 هرتزه که شاید به نظر پایین باشه ولی در استفاده ی عادی مشکلی براتون پیش نمیاره.

به عنوان پردازنده از یه تراشه ی Snapdragon 680 بهره گرفته شده که سرعت و قدرت پردازشیش باتوجه به قیمتش خوبه. دوربین اصلی سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 13 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته عکس و فیلم های خوبی رو ثبت و ضبط میکنن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره که طول عمر و دوام خوبی از خودش نشون میده.

 بهترین گوشی ها تا 8 میلیون

Poco C65 از بهترین گوشی ها تا 8 میلیون

نوبت به محصول آخری میرسه که در این مقاله میخواهیم بهتون معرفی کنیم که مجدد به سراغ یه گوشی دیگه از کمپانی شیائومی رفتیم یعنی Poco C65 که از نمایشگر به اندازه ی 6.7 اینچ برخورداره که توان نوسازی تصویر ر اون در هر ثانیه برابر با 90 هرتزه که این نشون از کمترین میزان تاخیر و لگ در این محصول داره. همچنین حداکثر میزان روشنایی این پنل در فضای باز برابر با 600 نیت هست که با این عدد در زیر نور خورشید کار کردن باهاش سخت نخواهد بود.

پردازنده ی محصول هم یه تراشه ی ۱۲ نانومتری هلیو G95 هست که قدرت و سرعت پردازشیش مناسبه. دوربین اصلی سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 8 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته عکس و فیلم هاشون در طول روز کیفیت خوبی داره. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و شارژدهی خوبی ارائه میکنه.

 بهترین گوشی ها تا 8 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها