|

بهترین کرم پودر برای پوست خشک / پوستت اگر کویر و خشکه تو سرما بدتر میشه با اینا لطیفه

در این مقاله چندتا از بهترین کرم پودرها برای پوست خشک رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با وجودشون زیبایی پوستتون رو بیشتر کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از بهترین راه ها برای زیبا دیده شدن و همچنین پوشوندن عیب و ایرادهای موجود در چهره رفتن به سراغ آرایش و میکاپ هست چرا که شما با وجود اون میتونید زیبایی های چهره تون رو بولد کرده و خب طبیعتا موضوعاتی که در اون آزارتون میده رو  کاور کنید و صد البته بدون این که ریسک عمل و کارهای زیبایی خطرناک رو به جون بخرید موقتا حتی صورتتون رو طوری به نظر بیارید که انگار عمل اانجام دادید مثلا در صورتی که بینیتون یه مقدار بزرگ هست میتونید با آموزش کانتور انواع بینی اون رو کوچک تر و قلمی به نظر بیارید طوری که هر کسی شما رو میبینه خیال کنه که بینیتون رو عمل کردید و حتی ازتون این موضوع رو بپرسه و شما هم با باد به غبغب انداختن بگید که عملی انجام ندادید.

البته که آرایش خوب داشتن هم نیاز به یه سری نیامندی ها داره که خب یکی از اون ها بالا بودن مهارت در این زمینه هست مثلا شما برای این که حالت چشم هاتون روزیباتر به نظر بیارید باید زیباترین خط چشم ها که به هر چشمی میان رو بلد باشید و با کشیدن اون ها پشت پلکتون سبب بشید که مدل چشم هاتون زیباتر از اون چیزی که هست دیده بشه که خب برای رسیدن به این هدف باید تمرین و تکرار داشته باشید تا به قولی دستتون برای کشیدن یه همچین خط چشم هایی راه بیفته و کشیدن اون ها براتون کار سختی نباشه. مورد بعدی هم که باید در خصوص آرایش خوب داشتن بهش توجه کنید این هست که باید لوازم آرایشی خوب و باکیفیت تهیه کنید که خب باید برای این منظور ویژگی های پوستتون رو بشناسید مثلا در صورتی که پوست صورتتون خشک هست باید به سراغ بهترین کرم پودر برای پوست خشک برید که در این مقاله چندتا از اون ها ر بهتون معرفی میکنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین کرم پودرها برای پوست خشک

کرم پودر Perfectionist’s از برند آلیس

بدون شک یکی از بهترین نمونه های کرم پودر برای اون دسته از افرادی که پوست خشک همراه با منافذر باز دارن کرم پودر  Perfectionist’s از برند آلیس هست که دارای خواص روشن کنندگی و رطوبت رسانی به پوست هست و علاوه بر بافت نرم و سبکی که داره به راحتی روی پوست میشینه و اصلا احساس سنگینی بهتون نمیده. شما میتونید از این محصول فوق العاده هم برای آرایش روزانه و هم برای آرایش حرفه ای استفاده کنید. از دیگر مزایای کرم پودر آلیس میشه به:

حاوی ویتامین E بودن

جوان کنندگی و حافظ شادابی پوست بودن

موندگاری 254 ساعته

برخورداری از خاصیت ضد چروک

حافظ پوست بودن در برابر نور خورشید با SPF15 و... اشاره کرد.

بهترین کرم پودرها برای پوست خشک

کرم پودر Long Lasting & Matt از برند کالیستا

برند کالیستا یه برند معروف و محبوب ایرانی بشمار میاد که تا به الان تونسته رضایت بالای مشتریان خودش رو جلب کنه که خب یکی از محصولات فوق العاده ی اون که با رطوبت و چربی کنترل شده تولید شده کرم پودر Long Lasting & Matt هست که مناسب هر پوستیه و به دلیل داشتن رنگ های متنوع و کاربردی همه ی رنگ پوست ها رو پوشش میده و شما میتونید بدون شک و تردید برای زیباتر شدن هر چه بیشتر پوستتون به سراغ استفاده از این کرم پودر برید.

این کرم پودر که دارای رنگدانه های غنی و همچنین پوشش دهی فوق العاده هست و از این رو بهترین کرم پودر برای پوست های خشک و لکه دار بشمار میاد که میشه با وجود اون به راحتی هر چه تمام تر اکثر نواقص ظاهری موجود در پوستتون رو کاور کنید. همچنین مواد مرطوب  کننده ی موجود توی اون ربه رفع شدن خشکی پوست و همچنین دهیدارتگی اون کمک شایانی میکنن.

بهترین کرم پودرها برای پوست خشک

کرم پودر Coverage از برند اوردینری

برسیم به آخرین کرم پودری که میخواهیم در لیست این مقاله بهتون معرفی کنیم یعنی کرم پودر اوردینری یه علت برخورداری از آب و رطوبت کافی یه انتخاب فوق العاده ایده آل برای پوست های خشک و حساس بشمار میاد و البته انواع دیگه ی پوست هم میتونن از اون استفاده کنن. همچنین این محصول به دلیل بافت سبک و همچنین کاور مناسبی هم که داره در بین خانوم ها بسیار معروف و محبوب شده چرا که بعد از یه تایمی روی صورت نمیماسه و اون رو پوسته پوسته و کیکی نشون نمیده. از دیگر مزایای این محصول میشه به:

دارای SPF15

مناسب استفاده روزانه

ایجاد پوشش مخملی و یکنواخت

محافظت از پوست در برابر نور خورشید

خنثی سازی آثار منفی رادیکال‌های آزاد و... اشاره کرد.

بهترین کرم پودرها برای پوست خشک

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها