|

ظرف و ظروف اردو خوری شیک و مدرن / غذات بد مزه ترینم باشه تو این خوشگلا بریزی لذیذه

اردو خور ظرفی بسیار زیباست که میتونه جذابیت و مدرن بودن میز غذاخوری شما رو به شکل قابل توجهی چشمگیر تر و اشتها آور تر کنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب تو هر خونه ای یکسری ظرف معمولی هست و یکسری ظروف لاکچری و مهمون پسند. البته اینکه شما چه تعداد از چی داشته باشید کاملا سلیقه ای هستش و برمیگرده به اونچه که شما دوست دارید و دلتون میخواد خرج کنید. میزان مهمون داریتون هم بسیار پر اهمیته و خلاصه اینکه هر خونه ای با اون یکی خونه متفاوته. اما برخی از ظرف ها و وسایل هم هستن که تو هر خونه و آشپزخونه یا پیدا میشن. یعنی وجودشون الزامی هستش و اگه نباشه زندگی لنگ میمونه، مثل بشقاب و لیوان و قاشق چنگال. اما از سویی هم هستند لوازمی مثل اردو خوری که بود و نبودشون ضرری نداره اما خب اگه باشن بهتره. اردو خوری ها ظروفی مدرن و زیبا هستند که علاوه بر نقش کاربردی که دارند، میتونن به خوشگلاسیون میز و چیدمان شما هم کمک بزرگی داشته باشند.

اردور خوری شیک

نقش خوشگلاسیون همراه با کاربرد اردو خوری

وقتی صحبت از پذیرایی لوکس و جذاب میاد وسط در واقع داشتن و قرار دادن یک ظرف اردو خوری شیک و لوکس میتونه حسابی به میز شما جلوه بخشه و زیباییش رو چند برابر کنه. اردو خوری ها علاوه بر کارایی بسیار جذاب و بالای که برای سرو خوراکی های کوچیک و میان وعده ها دارن، طراحی بسیار زیبایی هم به دکوراسیون فضا و میز شام یا ناهار میبخشند. از سویی هم تنوعی که این ظروف داردن باعث میشه تا شما با خیالی راحت بتونید بر اساس سبک سلیقه و سبک دکوراسیونی که دارید انتخاب کنید. از مدل های کریستالیش گرفته تا اونهایی که سرامیکی هستند و حتی فلزی ها. چرا که هر کدوم از این مدل ها دارای ویژگی های خاص خودشون هستن که میتونن فضای دیزاین شما رو خاص تر کنند.

اردور خوری شیک

غذای بد مزه، داخل ظروف خوشمزه

یکی دیگه از نکات مهمی که تو انتخاب اردو خوری وجود داره اینه که باید علاوه بر طراحیش، به کیفیتی که داره هم توجه کنید. اردو خوری هایی که کیفین بالای دارند معمولا دارای جنس کریستال، سرامیک با لعاب خاص و فلزات هم با روکش ضد زنگ هستند که باعث میشه تا دوام و ماندگاری قابل توجهی داشته باشند. طراحی های شیک و منحصر به فردی و مخصوصا چند طبقه ای در اردو خوری ها باعث میشه تا جذابیت میز پذیرای شما خیلی انگیزشی تر و اشتها آور تر بشه چرا که تنها طعم غذا نیست که افراد رو به وجد میاره، بلکه قیافه و ظاهر غذا و ظرف ها نیز اهمیت بسیار زیادی دارند. در واقع استفاده از اردو خوری های دو و سه طبقه باعث میشه تا شما تجربه یک مهمون نوازی لاکچری رو داشته باشید. مدل های طبقه ای فضای بیشتری هم برای سرو غذا در اختیار شما قرار میدن.

اردور خوری شیک

چیزایی که میشه تو اردو خوری سرو کرد

یکی دیگه از خوبی های اردو خوری اینه که در مناسبت های مختلف میشه ازشون استفاده کرد. شما میتونی با خیالی آسوده از این سبک ظرف برای مهمونی های خانوادگی، جشن های دوستانه و حتی مراسماتی که رسمی هستند استفاده کرده و زیبایی رو به چیدمان غذاتون ببخشید. اردو خور ه تنها برای سرو غذاهای کوچیک نیست و میتوندی ازشون به عنوان جای تنقلات و دسر ها و میوه های خشک خرد شده و هر آنچه که دلتون میخواد استفاده کنید. اردو خوری ها دارای ویژگی چندگانه هستن.

اردور خوری شیک

اردو خوری به عنوان یه هدیه لاکچری

اردو خوری ها این مزیت رو هم دارن که میتونن به عنوان بیه هدیه لاکچری و مناسب باشند. در واقع شما با کادو دادن یک اردو خوری زیبا دو یا سه طبقه هدیه ای شیک و ارزشمند داده اید که شخص با دیدنش واقعا ذوق میکنه. از سوی هم اردو خوری های با تزیینات خاص میتونن به عنوان یک دکوری زیبا محسوب شن و به فضای سالن یا آشپزخونه جلوه ای بی نظیر ببخشند.

اردور خوری شیک

ارتقای مهمان نوازی با این سبک اردو خوری ها

بهتره که در نگهداری و مراقبت از اردو خوری به خوبی دقت کنید و حواستون بهش باشه که سیم نکشید تا مدت ها براتون سالم باقی بمونه. استفاده از شوینده ها که ملایم هستن و دستمال نرم میتونه در این راستا بهتون کمک کننده باشه و همچنین اگر جنس ظرف کریستالی و یا شیشه ای هست بهتره که اون رو از ضربه ها به دور نگه دارید تا دچار شکستگی نشه. رعایت این نکات میتونه باعث بشه که ظرف شما زیبا و درخشان باقی بمونه. در نهایت هم این رو بدونید که داشتن یک تا چند مدل اردو خوری، بسته به بزرگی منزل و میز غذاخوری، میتونه مهمون نوازی شما رو به سطح جدیدی ارتقا بده. مدل های اردو خوری از ساده تا کلاسیک و مدرن در بازار عرضه می شوند که با طراحی های زیباشون یکم انتخاب رو براتون سخت میکنن. 

اردور خوری شیک

اردور خوری شیک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها