|

اشتباهی که بعد از لاک زدن موندگاریشو کم میکنه / بانویی که خودت لاکتو میزنی حواست باشه

در این مطلب در خصوص اشتباهاتی که باعث میشن موندگاری لاکتون بسیار کم بشه صحبت کردیم تا ازشون جلوگیری کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی خانوم ها در تلاش برای این هستن که هر روز زیباتر از دیروز دیده بشن و برای این منظور راه های مختلفی رو تست و امتحان میکنن و در این بین حتی یه سری ها به سراغ روش هایی که به قولی بکش و خوشگلم کن هستن میرن که خب در برخی از مواقع اصلا نمیارزه چرا که این روش ها میتونن عوارض متعددی برای سلامتی جسمانی داشته باشن و خب آدم عاقل هم سلامتیش رو سر زیبایی قمار نمیکنه و خب وقتی که راه های آسون تر و بی دردسر وجود دارن شما چرا باید به سراغ سختا برید مثلا در صورتی که میتونید برجسته کردن لب با آرایش رو پیاده سازی کنید و لب هاتون رو  از مدل خطی و کوچک به قلوه ای و برجسته تبدیل کنید چرا باید به سراغ تزریق ژل و امثالهم برید.

پس با این حساب میشه گفت که برای زیباتر شدن همیشه راه های طبیعی تر و راحت تر وجود داره و خب خوبی که راه های این مدلی دارن این هست که با استفاده از اون ها عوارضی متوجه شما نخواهد شد مثلا شما میتونید با راه های گیاهی و طبیعی رشد سریع ابرو در خانه رو ممکن کنید و با استفاده از اون ها ابروهای پرپشت برای خودتون بسازید بدون این که نیازی به کاشت ابرو داشته باشید و دردسرها و دردهای اون رو به جون بخرید. حالا از اینا که بگذریم یه سری وقت ها هست که برخی زیباسازی ها نیاز به مراقبت های بعد دارن تا براتون دووم داشته باشن مثلا این روزا خیلی از خانوم ها دیگه لاک میزنن ولی به دلیل این که مراقبت های لازم رو به عمل نمیارن و یا اشتباه مراقبت میکنن لاکشون زودتر از موعد و خیلی سریع میپره که در این مقاله میخواهیم در خصوص اشتباهاتی که بعد از لاک زدن موجب میشن لاکتون موندگاریش کمتر بشه صحبت کنیم، پس در ادامه برای شناختن اون ها با ما همراه باشید.

لاک4

بعد از لاک زدن دوش آب گرم نگیرید

به هیچ وجه بعد از این که لاک زدید دوش نگیرید چرا که ممکنه وقت کافی برای خشک شدن و ثابت موندن لاک وجود نداشته باشه و خب دوش آب گرم در این شرایط میتونه تیر خلاص برای خراب شدن لاکتون باشه چرا که قرار گرفتن لاک ناخن در گرما و بخار حموم میتونه باعث حباب دار و یا لکه دار شدن لاک بشه بنابراین بهتره که اگر نیاز دارید دوش بگیرید تقریبا یک ساعت بعد از لاک زدنتون این کار رو انجام بدید.

لاک1

بلافاصله بعد از لاک زدن به رختخواب نرید

درسته که لاک ناخن در عرض چند دقیقه خشک میشه اما حقیقت اینه که چند ساعت طول میکشه که لاک شما کاملا ثابت و خشک بشه به همین دلیل یه ترفند خیلی ساده برای کمک به فرآیند خشک کردن لاک این هست که یک الی دو دقیقه صبر کنید و بعد برای سه دقیقه آب سرد رو روی دستاتون بریزید تا این انبساط و انقباض باعث بشه که لاکتون زودتر خشک بشه. البته که در این شرایط باید مراقب باشید که آب مستقیما روی ناخن هاتون نریزه چون فشار آب ممکن هست که باعث لکه دار شدن لاکتون بشه.

لاک3

روش صحیح زدن لاک لایه ضخیم

خیلی ها برای جبران کردن رنگ روشن تر ناخن ها ترجیح میدن که لایه ی رنگ ضخیم بزنن که در این حالت صبر نکته ی بسیار مهمی هست چرا که وقتی لاک ضخیم میزنید لاک شما زمان بیشتری برای خشک شدن نیاز داره و خب ممکن هست که در این مدت زمان به خاطر هر اتفاقی لاک شما خراب بشه.

پس با این حساب یا لاک لایه ضخیم نزنید و یا اگر میزنید با لایه های نازک شروع کنید یعنی هر بار یه لایه ی نازک لاک بزنید و دو دقیقه صبر کنید تا لایه ای که زدید خشک بشه و بعد لایه ی بعدی رو بزنید و برای هر لایه مجددا چند دقیقه صبر کنید و زمان بدید که خشک بشه. 

لاک2

تاپکات بزنید

خیلی وقت ها هست که شما لاک میزنید و بعد از خشک شدن ظاهر براق خودش رو از دست میده که خب این موضوع جلوه ی زشتی بهش میبخشه البته که تاپکات فقط محض زیبایی نیست بلکه میتونه عمر لاک شما رو هم طولانی تر کنه پس در صورتی که لاک براق و موندگار میخواهید حتما تاپکات بزنید و حتی اگر میتونید هر روز یه لایه ی تاپکات به لاکتون بزنید تا بهش آسیبی وارد نشه و موندگاریش فوق العاده بشه.

لاک5

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها