|

بهترین دیزی سراهای تهران / معرفتشون قدره دیزی اصیله برا سربازا و دانشجوها غذا رایگانه

در این مقاله چندتا از بهترین دیزی سراهای تهران رو بهتون معرفی کردیم که میتونید خوشمزه ترین دیزی عمرتون رو در اون ها میل کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کیه که بدش بیاد از هر چیزی بهترین اون رو داشته باشه مسما هیچکس ولی آیا شما به عنوان یه فردی که یه همچین چیزی رو دوست داره برای رسیدن به این موضوع تلاش خودتون رو میکنید چرا که گلچین کردن بهترین ها در اطراف خودمون بدون تلاش میسر نخواهد شد مثلا در صورتی که شما بهترین گوشی تا 8 میلیون رو بخواهید توی بازار پیدا کنید باید در ابتدا مشخصات گوشی های موجود در این رنج قیمت رو از کمپانی های مختلف مورد بررسی قرار بدید تا ببینید که کدوم یکی آپشن های بهتری برای شما داره و میتونه رضایتتون رو جلب کنه و بعد به سراغ خرید اون گوشی برید پس ببینید ک برای رسیدن به بهترین ها در درجه ی اول چیزی که مهم هست بالا بردن اطلاعاته چرا که شما وقتی اطلاعاتتون در زمینه های مختلف بالا و موثق باشه میتونید با تکیه بر اون اطلاعات رسیدن به بهترین ها رو برای خودتون آسون تر کنید.

مثلا در صورتی که میخواهید یه لباس شیک و پیک برای خودتون بدوزید تنها به خیاطی های اطراف خودتون بسنده نکنید و برای دوخت لباستون بگردید و بهترین خیاطی های تهران رو برای این منظور پیدا کنید و برای گرفتن نتیجه ی هر چه بهتر و جذاب تر دوخت لباستون رو به اون ها بسپارید و یا حتی راه خیلی دوری نرید در یه مثال ساده وپیش پا افتاده شما حتی وقتی میخواهید یه کیلو شیرینی بخرید هم باید برای تهیه ی او بهترین قنادی های تهران رو پیدا کنید و از اون ها خرید داشته باشید و به قولی برای شکم خودتون ارزش قائل باشید و خب ما هم در این راستا و برای اون هایی که شکم پرستن و دوست دارن که هر خوراکی که خوشمزه هست رو بچشن و تست کنن در این مقاله در خصوص بهترین دیزی سراهای تهران صحبت خواهیم کرد و چندتا از اون ها رو بهشون معرفی میکنیم تا با سر زدن بهشون بهترین دیزی عمرشون رو میل کنن، پس اگر از این دسته هستید برای شناختن اون ها در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین دیزی سراهای تهران

دیزی سرای آذری

دیزی سرای آذری رو میشه یکی از بهترین دیزی سراهای تهران بشمار آوورد که شما میتونید در اون یکی از بهترین دیزی های عمرتون رو نوش جان کنید. این مجموعه از فضای سنتی و زیبایی برخوردار هست طوری که چشم هر بیننده ای رو میگیره و شما میتونید در اون عکس های جالب و بینظیری بگیرید. همچنین شما میتونید از این دیزی سرا به صورت بیرون بر هم سفارش داشته باشید شاید دونستن این موضوع هم براتون جالب باشه که دیزی سرای آذری یکی از اولین قهوه خانه ها و دیزی سراهای سنتی پایتخت بشمار میاد به همین دلیل اون رو در لیست آثار ملی قرار دادن.

شما در این مجموعه میتونید موسیقی زنده گوش بدید و علاوه بر این که با دیزی ازتون پذیرایی میشه میتونید غذاهای لذیذ دیگه ای مثل جوجه کباب، کشک بادمجان و... رو هم در بین سفارش هاتون داشته باشید و بعد از غذا هم ازتون با چای ، بامیه و میوه پذایرایی میشه. پس در صورتی که مایل هستید که یه تجربه ی منحصر به فرد برای خودتون خلق کنید توصیه میکنیم به این دیزی سرا حتما سر بزنید.

ساعت کاری: این دیزی سرا تا ساعت ۱۱ شب باز هستش.

شماره تلفن: ۱-۵۵۳۹٠٧١٠-۰۲۱

آدرس: میدان ‌راه‌آهن، ابتدای خیابان ‌ولیعصر، پلاک ۳۰

بهترین دیزی سراهای تهران

دیزی سرای ناصر خان (دیزی سرای طرشت)

دیزی سرای ناصر خان یه نام پرآوازه و محبوب در محله ی طرشت و همچنین بین دانشجوهای دانشگاه صنعتی شریف هست که تا به الان تونسته دل هر کسی رو که برای یه بار هم که شده در اون دیزی میل کرده رو ببره و اون فرد رو به یکی از مشتری های دائم خودش تبدیل کنه. 

البته که این دیزی سرا تنها دیزی های خوشمزه نداره بلکه ظاهر اون هم طوریه که دلتون رو قیلی ویلی میکنه چرا که همه چیز در این مجموعه شما رو یاد تهران قدیم میندازه و با ورودتون به اونجا انگار پرت میشید به دوران قدیم. شاید براتون جالب باشه که بدونید وقتی که وارد این دیزی سرا میشید شغلتون رو میپرسن و در صورتی که دانشجو باشید ماست رایگان و در صورتی که نظامی و یا سرباز باشید پنجاه درصد تخفیف روی غذا بهتون تعلق میگیره. این رو هم ذکر کنیم که شما تنها صبحانه و ناهار رو میتونید در این مجموعه میل کنید.

شماره تلفن: ۶۶۰۲۵۵۲۹-۰۲۱

آدرس: تهران، شمال میدان آزادی، محمد علی جناح، بلوار شهید صالحی، خیابان طرشت شمالی، انتهای کوچه اکبری، جنب حسینیه بزرگ، پلاک ۲۹

بهترین دیزی سراهای تهران

دیزی سرای ایرانشهر

آخرین رستورانی که میخواهیم در این لیست بهتون معرفی کنیم رستوران ایرانشهر هست که با معماری و دکوراسیون سنتی که داره یه فضای دلنشین برای صرف غذاهای اصیل ایرانی برای شما فراهم میکنه. البته که باید در خصوص این دیزی سرا بدونید که برخی از اوقات خیلی شلوغ هست و از این رو باید برای یک ربع تا نیم ساعت توی صف و روی صندلی های جلوی ورودی بشینید.

آدرس: ایرانشهر، خیابان کلانتری، پلاک ۵۲

بهترین دیزی سراهای تهران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها