|

بهترین گوشی های سامسونگ تا ۸ میلیون / ارزون بخر پز گرون بده چون واقعا به قیافشون میاد

در این مطلب چندتا از بهترین گوشی های سامسونگ تا ۸ میلیون رو بهتون معرفی کردیم تا بیشتر با محصولات این کمپانی آشنایی پیدا کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با گذشت و زمان و پیشرفت تکنولوژی رفته رفته زندگی ها آسون تر میشن و خب انسان در کل از بدو تاریخ تا به امروز هدفش این بوده که کاری کنه که زندگی و امور اون براش راحت بشه و خب برای این منظور هم تا به الان اختراعات بسیار زیادی انجام شده که یکی از اون ها گوشی هست که دیگه در این روزها هر کسی در کمترین حالت یه دونه از اون رو داره و اصلا بحث سن و سالش مطرح نیست یعنی پیر باشه یا جوون و یا حتی بچه اصلا فرقی در این بین وجود نداره گوشی رو همه دارن و این وسیله ی الکترونیکی کوچک تونسته از جایگاه بسیار ویژه ای بین ما انسان ها برخوردار بشه طوری که در صورت نبودش مسلما باید منتظر مشکلات بسیار در انجام امور باشیم و حسابی اعصابمون بهم بریزه.

ولی خب وضوعی که در این بین وجود داره این هست که شما باید به کیفیت گوشی که تهیه میکنید هم فکر کنید چرا که تنها بودن این وسیله به هر قیمت مهم نیست چون در صورت برخوردار نبودن از کیفیت درست و حسابی باید منتظر این باشید که گوشیتون هی به مشکل بخوره و مدام هنگ کنه و از این رو اعصابتون رو حسابی بهم بریزه و تبدیل بشه به یه بار روی دوشتون که خب برای این که این اتفاق نیفته باید موقع خرید گوشی با هر بودجه ای که دارید تلاش کنید بهترین گوشی رو در اون رنج قیمت پیدا کنید و اقدام به خرید اون کنید که خب ما هم در این سری از مقالات خودمون برای این که کار شما رو در این راستا راحت کنیم تا خرید بهتر و راحت تری رو رقم بزنید میخواهیم چندتا از بهترین گوشی های سامسونگ تا 8 میلیون رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی های سامسونگ تا ۸ میلیون

Galaxy A06 از بهترین گوشی های سامسونگ تا ۸ میلیون

به عنوان اولین محصولی که میخواهیم در این لیست بهتون معرفی کنیم به سراغ Galaxy A06 رفتیم که از زمان عرضه تا به امروز تونسته رضایت کاربرها رو به خوبی جلب کنه. این محصول از یه نمایشگر بزرگ به اندازه ی 6.7 اینچ برخورداره که دیدن فیلم و سریال در اون خیلی لذتبخش خواهد بود. رزولوشن هم در این پنل اچ دی هست و توان نوسازی تصویر در هر ثانیه برابر با 60 هرتزه.

به عنوان پردازنده برای اون یه تراشه ی Mediatek Helio G85 تعبیه شده که با توجه به قیمت کیفیت مناسبی ارائه میده. دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 8 مگاپیکسلی داره که درطول روز عکس و فیلم های خوبی میگیرن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و در صورت استفاه ی عادی میتونه تا یک و نیم روز شارژ نگه داره.

بهترین گوشی های سامسونگ تا ۸ میلیون

Galaxy A15 از بهترین گوشی های سامسونگ تا ۸ میلیون

محصول دومی که بهتون معرفی میکنیم یکی دیگه از کهکشانی های فوق العاده ی این کمپانی هست یعنی Galaxy A15 که در ۱۱ دسامبر ۲۰۲۳ معرفی شد و تا به الان تونسته به عنوان یه گوشی اقتصادی در بازار خوش بدرخشه و توجه افراد زیادی رو به خودش جلب کنه البته که موارد مختلفی نظیر ارگونومی خوب و کیفیت مناسب با توجه به قیمت مقرون به صرفه باعث این موضوع شدن. در خصوص مشخصات اون هم باید بگیم که این محصول از یه پنل به اندازه ی 6.5 اینچ برخورداره که از نوع سوپرامولده و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 90 هرتزه که این عدد نشون از کمترین میزان تاخیر و لگ در این نمایشگر داره.

پردازنده ی اون یه تراشه ی Mediatek Helio G99 هست که از پس کارهای روزمره برمیاد و میتونه برنامه های مختلفی رو براتون بدون هنگ کردن به اجرا دربیاره. دوربین اصلی این محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی اون سنسور 13 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته عکس و فیلم های خوبی رو به ثبت و ضبط میرسونن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

بهترین گوشی های سامسونگ تا ۸ میلیون2

Galaxy A05 از بهترین گوشی های سامسونگ تا ۸ میلیون

محصول آخری که بهتون معرفی میکنیم یکی دیگه از گوشی های اقتصادی کمپانی کره ایه سامسونگ بشمار میاد یعنی Galaxy A05 که یکی از بهترین ویژگی های اون برخورداری از نمایشگر بزرگ هست که 6.7 اینچ اندازه داره پس در صورتی که طرفدار صفحه نمایش بزرگ هستید که دیدن محتواهای مختلف در اون براتون لذتبخش باشه توصیه میکنیم که این گوشی رو در لیست خودتون داشته باشید.

به عنوان پردازنده ی اون یه تراشه ی Mediatek Helio G85 به کار برده شده که کیفیتش قابل قبوله. دوربین اصلی سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 8 مگاپیکسلی دارن که کیفیتشون در طول روز و در نور خوبه. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و شارژدهیش مطلوبه.

بهترین گوشی های سامسونگ تا ۸ میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها